Flanco a deschis al patrulea magazin în Ploiești, pe 6 decembrie, în complexul comercial Prahova Value Centre. Retailerul va ajunge la 16 magazine Flanco Smart Discounter până la finalul anului, depășind cu mai mult de jumătate din obiectivul anunțat în prima parte a anului, odată cu lansarea noii poziționări de brand – prima rețea de magazine electro-IT Smart Discounter din România.
„Mall-urile și centrele comerciale mari rămân principalul punct de interes pentru extinderea rețelei noastre”, a precizat Ovidiu Nicușan, Director Marketing Flanco. „Anul acesta am urmărit să reamenajăm, în acord cu noua identitate, magazine importante pentru rețeaua noastră, cele mai multe fiind amplasate în marile centre comerciale. În același timp, continuăm să intrăm inclusiv în orașele mici, acolo unde clienții au nevoie de produsele și de consilierea noastră.”
Odată cu deschiderea noului magazin din Ploiești, retailerul ajunge la 13 magazine Flanco Smart Discounter. Alte trei deschideri sunt planificate până la finalul anului, în Târgu-Frumos, Codlea și Huși, pe lângă celelalte opt orașe în care noua identitate de brand este deja vizibilă: București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani și Râmnicu-Vâlcea.
Investiția alocată în cursul anului pentru cele 16 noi puncte de vânzare, reamenajate sau deschise în locații noi, a fost de 5,5 milioane de lei. Suprafața magazinelor Flanco Smart Discounter va depăși 9.000 de metri pătrați până la finalul acestui an.
„Ploiești este unul dintre orașele cu cele mai bune rezultate pentru magazinele noastre, așa că trei din cele patru puncte de vânzare Flanco din Ploiești sunt deja semnalizate ca Smart Discounter. E important să amintim că, deși procesul de reașezare a identității vizuale este unul complex și de durată, clienții din toată țara pot beneficia de campaniile și de ofertele Smart Discounter, acestea fiind disponibile în toate magazinele rețelei.”,
a declarat Ovidiu Nicușan.
Cu prilejul deschiderii, noul magazin Flanco Prahova Value Centre, cu o suprafață de 700 mp, va oferi clienților promoții speciale, discounturi inteligente și o gamă întregă de servicii Flanco.
Printre acestea se numără programul “Rabla pentru telefoane”, prin care clienții beneficiază de o reducere de până la 30% la achiziționarea unui smartphone odată cu predarea unui telefon vechi, și programul Rabla pentru electrocasnice, prin care se poate primi un voucher de 300 de lei pe loc, inclusiv și diverse soluții de finanțare și retur în 45 de zile.
Magazinul Flanco Smart Discounter Prahova Value Centre este deschis de luni până duminică, între orele 9:00-21:00, la adresa centrului comercial – Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1, Ploiești.
Compania Alka a finalizat recent investiția sa începută în 2018 de 25 de milioane de euro pentru fabrica din Ploiești cu scopul de a produce snacks-uri sărate coapte.
Alka a avut viziunea de a transforma fabrica într-un etalon al celor mai noi tehnologii de top în producție.
Investiția a implicat o dezvoltare în două etape, aproape 4,2 milioane de euro au fost alocați pentru construcția fabricii, 2,8 milioane de euro pentru depozitul acesteia, iar cea mai mare parte, 18 milioane de euro a fost destinată pentru achiziționarea echipamentelor de producție. Alka va produce peste 100 de milioane de pungi de snacks-uri pe an, cu aceste investiții, care vor fi distribuite în sute de mii de magazine din România și din străinătate.
Fabrica din Ploiești este locul unde se utilizează resurse locale, precum făina, zahărul, ambalajele și alte materii prime secundare în procesul de producție. Peste 12.000 de tone de grâu din România sunt prelucrate în fabrica de la Ploiești, transformându-le în produse de înaltă calitate, precum binecunoscutele Toortitzii, Soocitzii sau Meteoritzii.
Compania Alka deține o suprafață construită de 6.600 de metri pătrați și un depozit cu o capacitate de 4.000 de paleți pentru produse finite, menținându-și promisiunea de a oferi consumatorilor români produse în concordanță cu trendurile culinare moderne, în ceea ce privește gustul, forma, textura și ingredientele. Astfel, Alka devine o parte importantă din viața românilor, a obiceiurilor, gusturilor și societății românești.
Anul trecut, grupul ALKA a obținut o cifră de afaceri de 381 milioane de lei și a avut peste 900 de angajați, clasându-se în top 3 jucători în mai multe segmente în care activează. Compania Alka a fost înființată în 1994 ca o investiție de tip greenfield și a fost prima companie din România care producea și distribuia cafea măcinată ambalată, vidată și în pliculețe. Alka a investit sume semnificative în tehnologie și în dezvoltarea producției locale în valoare de zeci de milioane de euro.
În prezent, Alka Group are o poziție puternică atât la nivel național, cât și în alte 50 de țări la nivel internațional. În portofoliul său se regăsește și cafea prăjită și ambalată sub mărcile Stretto și Gold Mocca. Mai mult, compania este importator și distribuitor al produselor Perfetti Van Melle, reprezentând brandurile Chupa Chups și Mentos.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit