Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Pandemia de Covid-19 a directionat o mare parte din resursele Directiei de Politie din Italia catre verificarile respectarii regulilor de distantare sociala. Cu toate acestea, Polstrada continua sa verifice si timpii de conducere si de odihna ai soferilor. La Treviso, o patrula a Politiei Rutiere a oprit un camion slovac, ocazie cu care au fost detectate unele anomalii ale tahografului. Agentii au dus vehiculul la un atelier autorizat pentru verificare, iar mecanicii au descoperit si un emulator de AdBlue.
La final, soferul a fost sanctionat cu o amenda de 2.000 de euro, plus obligatia de a rezolva problemele pe cheltuiala sa.

Numarul ofiterilor care patruleaza in Finlanda a scazut in ultimul deceniu, iar numarul de ore in care s-a efectuat monitorizarea traficului de catre oameni a scazut cu 17% in perioada 2012-2018. Cu toate acestea, politia si Oficiul National de Audit (VTV) afirma ca drumurile finlandeze nu au fost niciodata mai sigure. Ofiterii raspund acum la apelurile de urgenta, in timp ce senzorii robotici au grija de siguranta rutiera zi de zi, dupa cum afirma Maria Hoikkala, de la Consiliul National al Politiei.

O noua lege a traficului va intra in vigoare in iunie 2020, ceea ce va conduce la utilizarea mai larga a tehnologiilor si dispozitivelor, precum dronele, in monitorizarea traficului. "Sistemele automate vor putea monitoriza pentru prima data aspecte precum utilizarea telefonului mobil si a centurii de siguranta de catre soferi", a spus Maria Hoikkala.