Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un juriu format din experti independenti, personalitati din afaceri, stiinte, asociatii si media, a recunoscut potentialul sasiului de semiremorca usoara cu extensie pe centru Port 45 Triplex, care are greutate proprie redusa in configuratia standard, de circa 4.450 kg, pentru un consum scazut de carburant si emisii mai mici de CO2 comparativ cu alte sasiuri cu care se pot transporta aceleasi tipuri de containere. Premiul a fost primit de Thomas Eschey, director general Kögel, si Michael Müller, proiectantul sasiului.

Port 45 Triplex are o masa proprie incepand de la 4.220 kg daca include dotari individuale ce reduc si mai mult greutatea standard, cum ar fi jantele si rezervoarele de aer comprimat din aluminiu. Astfel este posibila o sarcina utila teoretica de peste 36.780 kg, deci sasiul se preteaza la transportul containerelor ISO cu lungime de 20, 30, 40 si 45 de picioare si al containerelor High Cube de 40 si 45 de picioare. Greutatea proprie mai mica se datoreaza optimizarii la maximum a sasiului si perforarilor usoare ce asigura distribuirea optima a tensiunii. Noua extensie frontala care consta dintr-o singura parte, sustinuta de rulmenti cu role 4x, nu se remarca doar printr-o manevrare simpla, ci si prin faptul ca nu necesita un mecanism complex si costisitor. Consola usoara este protejata si incastrata in extensia frontala, ceea ce sporeste semnificativ spatiul liber din racordurile catre autotractor. Extensia centrala poate fi deplasata in patru pozitii diferite cu autotractorul, in functie de utilizarea vizata sau de containerul transportat. Pentru o durata de viata mai mare, extensia centrala a Port 45 Triplex este prevazuta cu un ghidaj ce necesita o intretinere redusa, dispus pe glisoare speciale din plastic, si doua role de extensie, ceea ce se aplica si pentru extensia spate, ce poate fi ajustata rapid cu ajutorul manivelei intr-una dintre cele sapte pozitii disponibile. Prin renuntarea la comanda pneumatica a extensiilor este necesar mai putin aer comprimat pentru operarea sasiului si astfel compresorul autotractorului functioneaza mai putin si economiseste combustibil, ceea ce reduce emisiile de CO2.
„Kögel a castigat de doua ori la rand premiul european pentru sustenabilitate in transporturi in categoria semiremorci, ceea ce demonstreaza ca suntem dedicati protectiei climei si sustenabilitatii”, declara Thomas Eschey.
Publicatia Transport a acordat pentru a cincea oara premiul european pentru sustenabilitate in transporturi.

Expozitia va avea loc la München, in perioada 4-7 iunie, iar Kögel va participa sub motto-ul „Innovations made for you! – Kögel NOVUM: Light & Strong“ si va expune trei semiremorci din generatia Novum, care, de la lansarea din vara anului trecut, a primit mai multe premii, inclusiv Trailer Innovation 2019. Este vorba de modelele Kögel Trucker Trailer (KTT), intr-o varianta noua, de sasiul de container Port 45 Triplex, a carui masa a fost redusa, si de Cargo Rail, alaturi de piese de schimb originale Kögel si de specialisti care sa prezinte serviciile aferente semiremorcilor: finantarea, Full-Service, depanarea si telematica. Iar ofertele speciale pe perioada targului costau din pachetul standard incepand de la 2,50 euro pe zi, alaturi de Kögel Telematics cu pachetul BasicTrailer incepand de la 0,25 euro pe zi, care combina serviciile PosControl, TrailerControl si EBSControl. Kögel prezinta si „Parts Shop”, serviciul online extins si modernizat pentru piese de schimb, cu un nou sistem inteligent de gestionare a garantiilor.

KTT este rezultatul unui sondaj de opinie pe tema „semiremorca perfecta pentru soferii de camion”, realizat de Kögel in randul conducatorilor auto profesionisti la Truck Grand Prix, Wolfsmeile, si in centrele service de pe autostrazi. Modelul de la transport logistic 2019 va fi prevazut cu FastSlider, sistemul de deschidere si blocare rapida Kögel, care scurteaza timpii de incarcare si le permite soferilor o manipulare mai rapida, mai simpla si mai sigura in timpul incarcarii si descarcarii.
Kögel Port 45 Triplex a fost prezentat in premiera la Expozitia Internationala de Automobile 2018, iar de atunci inginerii Kögel au redus si mai mult masa proprie, pana la circa 4.450 kg in versiunea de baza, o masa totala tehnica de 41.000 kg si o sarcina verticala de 14.000 kilograme, pentru transportul containerelor ISO de 20, 30, 40 si 45 de picioare si al celor High Cube de 40 si 45 de picioare. Iar Kögel Cargo Rail, cu masa proprie redusa, ce porneste de la 6.350 kg in versiunea de baza, este prevazut cu un cadru exterior optimizat si o caroserie imbunatatita ce caracterizeaza generatia Novum, care il fac mai robust si simplifica manipularea in utilizarea zilnica. Modelul are un grad inalt de personalizare si este economic in exploatare.