Krone a livrat în octombrie 40 de semiremorci noi cu prelată, 30 de Profi Liner și 10 Mega Liner, toate cu Safe Curtain și cu echipări specifice pentru Marea Britanie, către STERAC Transport & Logistik GmbH, companie pentru care, inclusiv după Brexit, Regatul Unit rămâne o piață foarte importantă.
Cele 40 de semiremorci sunt echipate cu sisteme Krone Telematics, astfel încât clienții să aibă vizibilitate online asupra tuturor informațiilor despre exploatarea vehiculelor. De altfel, așa cum remarcă și reprezentanții Krone, tot mai mulți transportatori optează pentru digitalizare și pentru servicii adaptate modelului lor de activitate, ceea ce este un stimulent și pentru producător să creeze și mai multe servicii.
STERAC Transport & Logistik GmbH are 80-10 de curse/zi către toate destinațiile din Europa, din Portugalia până în Estonia, iar în birourile sale lucrează angajați bine pregătiți și cunoscători ai tuturor limbilor vorbite pe continent. Flota companiei numără 10 autotractoare și 200 de semiremorci proprii, din care 170 Krone, deci activitatea se bazează pe colaborări cu numeroși subconctractori.
Compania germană are și 41.000 m2 de depozitare și oferă și servicii logistice și vamale, dar și servicii adaptate cerințelor specifice ale clienților.
Wielton aduce noutăți și îmbunătățiri gamei sale de semiremorci cu prelată Curtain Master, dar și gamei Strong de la Viberti, ca răspuns la cererile clienților. Curtain Master permite acum o utilizare mai sigură, mai confortabilă și mai ergonomică, pentru încărcări/descărcări mai rapide, prin modificarea designului colțurilor și peretelui față, iar sistemul Safety Lock este acum folosit la maximum, datorită reproiectării flanșei, ce permite fixarea curelelor fără a mai deschide prelata. În plus, etanșeitatea este mai mare, iar controlul asupra mărfurilor este mai bun, ceea ce constituie un avantaj mai ales în cazul transporturilor ce presupun sigilii vamale și controale vamale.
Îmbunătățirile aduse recent aceste game țin cont și de necesitatea de a reduce amprenta de carbon, posibilă prin reducerea greutății proprii a vehiculelor, și deci și a consumului de carburant când se circulă pe gol sau cu încărcătură parțială sau reducerea numărului de curse prin faptul că poate încărca mai multă marfă.
Tot ca răspuns la aceste cerințe, Wielton și-a completat oferta anul trecut cu Strong Light Master, un model cu greutate proprie cu 500 kg mai mică decât a unei semiremorci standard, dar durabil și robust, adaptat cerințelor transportatorilor care vor soluții ecologice. În combinație cu un autotractor pe LNG, reducerea poluării în timpul transportului este vizibilă. În plus, acest model poate fi echipat cu anvelope cu rezistență scăzută la rulare, de unde rezultă o altă economie de combustibil. Produsul este economic și prin faptul că durata de viață a anvelopelor și a frânelor este mai mare, cadrul este din oțel de înaltă calitate și protejat KTL, iar stâlpii, peretele față și panoul spate sunt din aluminiu anodizat, care garantează o construcție ușoară și durabilă. Semiremorca are certificat XL, care poate fi extins opțional cu certificate ce permit transportul de băuturi și de anvelope.
Semiremorcile cu prelată Wielton au avut mereu o poziție bună pe piață datorită robusteții și funcționalității lor, dar și pentru greutatea proprie redusă, care, și ea, scade costurile de operare pe distanțe lungi. Sudura lor, care se face prin tehnologie modernă hibrid, este solidă și exactă, minimalizând astfel riscul de deformare și sporind durata de viață fără a fi nevoie de reparații.
O altă noutate din oferta Wielton sunt semiremorcile Viberti Strong, concepute pentru clienți din Italia, care sunt solide și durabile, având construcție ce permite patru configurații: platformă, ce poate fi echipată pentru containere, dubă, prelată și prelată laterală. Folosirea unor ranforsări suplimentare ale structurii duce la rigiditate și robustețe mai mari ale cadrului.
Soluțiile disponibile pentru gama Strong sunt și ele un răspuns la cerințele clienților, mai ales ale celor din construcții, care folosesc platformele și dubele. Aceste vehicule garantează siguranța și operarea fără probleme chiar și în condiții dificile, și cu încărcături grele, de până la 35 t, și includ componente de la furnizori de top și sunt protejate anticoroziune prin cataforeză.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit