Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Si in cazul Krone se simte o scadere a vanzarilor de prelate (pe care le produce la Werlte), mai ales incepand din mai 2019, in timp ce pentru izoterme, frigorifice (care se produc la Lübtheen) si cutii mobile (care provin din centrul din Herzlake) piata a fost la nivelul din 2018
Cererea de prelate a fost mai mica si pentru ca pe aceasta piata sunt numerosi competitori, dar si pentru ca industria automotive este deja in declin deoarece marii producatori auto si au diminuat vanzarile si se pregatesc sa treaca la masini electrice, ceea ce necesita investitii uriase in noi tehnologii in consecinta, transportatorii care lucreaza pentru ei nu mai fac achizitii, in special de semiremorci mega. La scaderea pietei au contribuit, crede Stefan Oelker, directorul de marketing al Krone, si Brexit (multi clienti care fac transport spre Marea Britanie nu stiu cat timp vor mai putea lucra acolo) si Pachetul Mobilitate, si politicile lui Donald Trump, dar si numarul urias de semiremorci second hand disponibile, astfel ca „e dificil de prevazut ce ne va aduce viitorul. Transporturile sigur isi vor reveni, deoarece Intotdeauna a fost nevoie de transport, dar nu se poate spune exact cand si care e calea cea mai buna de dezvoltare.“

2019 a inceput bine pentru Krone, dar in a doua jumatate unele proiecte ce vizau prelate au fost anulate, in special de catre clienti din Germania, unde industria automotive este in declin vizibil, ce afecteaza semnificativ toti producatorii. De aceea capacitatea de productie a scazut, mai ales la Werlte, unde de la 850 de unitati/saptamana s-a ajuns la 600 prin Incetarea colaborarii cu angajatii cu jumatate de norma sau cu cei veniti prin firme de leasing de personal. „Inca avem mai multi angajati decat trebuie“, considera Stefan Oelker, „dar din motive strategice trebuie sa pastram personalul de baza pentru cand economia isi va reveni si va trebui sa producem rapid, deoarece intre timp vehiculele aflate in exploatare Imbatranesc“.

La inceputul lunii trecute a avut loc la München, pe Allianz Arena, conferinta de presa premergatoare IAA 2018 organizata de Kögel si Humbaur. Evenimentul, construit in jurul ideii de competitie sportiva si performanta, a avut in prim-plan noile modele pe care clientii le vor vedea in septembrie la Hanovra, in cazul Kögel fiind vorba de un sasiu nou-nout de containere, o basculanta cu greutate proprie redusa, o semiremorca frigorifica PurFerro cu echipari noi, pentru un plus de rezistenta si de silentiozitate, si mai multe prelate din noua generatie NOVUM.
 

Sasiul usor de containere Kögel Port 45 Triplex se caracterizeaza prin flexibilitate mai mare datorata extensiilor fata, centrala si spate – ce permit incarcarea de containere ISO de 20’, 30’, 40’ si 45’ si Highcube de 40’ si 45’ – si prin sarcina utila mai mare datorita greutatii proprii de numai 4.800 kg in versiunea de baza, obtinute prin perforari eliptice, pentru o repartizare optima a incarcaturilor. Aceasta poate fi diminuata si mai mult prin echiparea optionala cu jante si rezervoare de aer comprimat din aluminiu.