Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În cadrul angajamentului său pentru o dezvoltare sustenabilă, BAT continuă programul său „Fii furnizor”, lansat în 2021, pentru a-și extinde portofoliul de soluții inovatoare și parteneriate.

Ediția din acest an vizează dezvoltarea de soluții inovatoare și eficiente pentru reducerea deșeurilor și promovarea economiei circulare, precum și reducerea consumului de apă și reutilizarea apei. Prin aceste acțiuni, BAT își propune să contribuie la construirea unui viitor mai bun și să-și consolideze angajamentul față de sustenabilitate.

Începând cu 18 martie 2024, companiile și start-up-urile sunt invitate să se înscrie pe platforma BE SUPPLIER timp de 6 săptămâni. Propunerile inovatoare și sustenabile în managementul deșeurilor și reducerea apei vor fi evaluate de o echipă dedicată din cadrul BAT, conform criteriilor organizaționale. Companiile selectate vor fi anunțate să se alăture BAT în călătoria pentru un viitor mai bun – A Better Tomorrow™, iar toate înregistrările vor fi luate în considerare pentru consultări viitoare.

BAT România investește constant în dezvoltarea obiectivelor sale de sustenabilitate. Fabrica din Ploiești, a doua ca mărime din Europa în cadrul grupului, are peste 1.000 de angajați, este certificată AWS pentru consumul sustenabil de apă și are o rată de reciclare a deșeurilor de aproximativ 85%. La începutul lui 2024, fabrica din Ploiești a făcut un pas suplimentar în călătoria sa spre sustenabilitate prin instalarea a circa 1.000 de panouri fotovoltaice pe acoperișul halei de producție, evidențiind angajamentul către dezvoltarea surselor de energie verde.

BAT a început călătoria sa în domeniul sustenabilității în urmă cu aproape 20 de ani, obținând recunoaștere din partea unor instituții de prestigiu, precum Dow Jones Sustainability Index sau Financial Times. De curând, compania a publicat raportul anual combinat privind performanța de business și sustenabilitatea pentru 2023, evidențiind progresele în atingerea obiectivelor sale de sustenabilitate.

„BAT face pași decisivi în călătoria sa de transformare și suntem hotărâți să construim o companie a viitorului, în care sustenabilitatea are un rol principal. Investim permanent în dezvoltarea de soluții inovatoare pentru eficientizarea consumului de resurse și reducerea impactului asupra mediului, într-un proces care implică în primul rând consistență și coerență. De asemenea, credem cu tărie în puterea contributivă și ne bucurăm să invităm alături de noi parteneri pentru dezvoltarea unor soluții inovatoare pentru atingerea obiectivelor noastre de protejare a mediului.”,

a precizat Simon Brown, Director de Operațiuni pentru Aria Europa de sud est în cadrul BAT.

Aceasta a necesitat 10 ani de inovație și inginerie, are 13 l și o putere de 368-450 kW sau 11 l și 202-368 kW, deci cu până la 11% mai mult decât generația anterioară, se caracterizează prin densitate mare de putere, durată de viață sporită mult și emisii de CO2 reduse și stabilește un nou standard pentru eficiența consumului de combustibil. De fapt, este chiar cel mai eficient motor Scania de până acum din punct de vedere al consumului de combustibil, așa cum explică reprezentanții companiei, cu un cuplu mai mare cu 21% decât al generației actuale, mai multă putere și o durată de viață cu până la 50% mai mare. Designul permite o răcire mai precisă, un bloc motor și o chiulasă mai rigide și o transmisie mai robustă, cu o rezistență optimă a treptelor de viteză. Iar intervalul dintre revizii este de până la 25.000 de ore.

Consumul redus cu 7% față de generația actuală de motoare cu aceeași putere (adică 4 l de motorină pe oră în condiții de sarcină maximă) se datorează sistemului îmbunătățit de evacuare a gazelor, frecării interne reduse și eficienței crescute a turbocompresorului. Specialiștii Scania explică faptul că, atât timp cât motoarele cu ardere internă sunt încă în uz, impactul lor asupra climei trebuie îmbunătățit. Iar noua platformă face tocmai asta, oferind performanța și fiabilitatea cu care clienții sunt obișnuiți de la Scania, dar și reduceri suplimentare ale emisiilor de CO2. Și este și compatibilă cu biodieselul și HVO (ulei vegetal hidrogenat).