Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Perioada de carantina, de peste o luna, a fost folosita de companie pentru a moderniza linia de fabricatie, a face intretinerea echipamentelor si a optimiza procesele, actiuni care vor duce la cresterea eficientei si a calitatii produselor.

Ca si la celelalte firme din grupul Wielton, Freuhauf si Lawrence David, redeschise la inceput de iulie, reluarea activitatii se va face treptat si la Wieluń, din cauza necesitatii de a implementa procedurile sanitare cerute. Iar pentru a se ajunge la capacitatea de dinainte de Covid-19 se vor introduce treptat mai multe schimburi.

Reprezentantii companiei poloneze se asteapta ca reluarea activitatii din tarile europene sa duca la cresterea cererii de vehicule, inclusiv de remorci si semiremorci. Un stimul in plus poate veni de la segmentele de piata care nici nu au fost afectate de pandemie, cum ar fi curieratul. Asa cum reiese dintr-un studiu al Institutului Economic Polonez, in unele domenii ale comertului electronic, inclusiv cel alimentar, livrarile au crescut in martie cu peste 100%.

In plus, noul coronavirus a schimbat multe in obiceiurile si stilul de viata ale fiecaruia, ceea ce inseamna ca si pe piata de transport si logistica vor avea loc transformari profunde, totul indicand faptul ca dezvoltarea dinamica a comertului electronic va impune aparitia de vehicule specializate, asa cum are in portofoliu si Wielton, grup care include diverse marci europene cu pozitie buna pe piata si experienta bogata. De exemplu, Lawrence David, din Marea Britanie, deja lucreaza pentru un contract cu unul dintre cele mai mari magazine online din lume.

Asa cum declara Mariusz Golec, presedintele Bordului Wielton SA, prezenta in mai multe zone geografice a garantat stabilitatea companiei, deoarece in timpul carantinei a beneficiat de sprijin guvernamental din diverse tari, ceea ce a redus efectele inchiderii temporare a fabricilor.

In urma informatiilor ca Fiat Chrysler (FCA) va relua productia de Fiat Panda la fabrica sa PomiglianoD’Arco, in afara Napoli, la data de 16 iunie, Calum MacRae, analist auto la GlobalData a spus ca „acesta este un semn foarte bun pentru piata auto italiana. Fiat Panda a fost cel mai bine vandut vehicul de pe piata in ultimii opt ani, cu putin peste 138.000 de unitati in 2019. FCA a afirmat anterior ca productia de Panda nu va reincepe pana cand nu va exista cerere, ceea ce indica faptul ca cererea de masini noi din Italia isi revine."
Italia a fost lovita puternic de Covid-19, iar piata vehiculelor de aici a suferit proportional. Vanzarile de vehicule usoare au scazut cu 84% in martie si cu 97% in aprilie. In mai, acestea s-au imbunatatit oarecum, cu o scadere de la 53% fata de anul trecut. Pentru anul acesta, GlobalData prognozeaza o scadere de 29,5% pe piata italiana a vehiculelor usoare, pana la 1,47 de milioane de unitati. „In timp ce repornirea productiei Panda este un semn de recuperare, FCA va fi, de asemenea, constienta de faptul ca in Italia se pregateste o schema de stimulare a vanzarilor de vehicule noi, ceea ce este o veste foarte buna pentru vanzarile Panda. S-a propus ca Italia sa poata oferi stimulente de pana la 4.000 de euro pentru vanzarea de vehicule noi pentru returnarea oricarui vehicul mai vechi de 10 ani.”