Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De la 1 februarie 2023, Fabrice Cambolive este numit CEO al mărcii Renault. Membru al Echipei de Management Renault Group, el va raporta lui Luca de Meo, CEO al Renault Group.

În noul său rol, Fabrice Cambolive – care între 2009 și 2011 a fost Director Comercial pentru mărcile Dacia, Renault și Nissan în România – va lucra alături de Comitetul de Management al mărcii Renault pentru a consolida dezvoltarea durabilă și profitabilă a mărcii Renault. El va asigura, de asemenea, transformarea mărcii, prin lansarea a 14 vehicule noi până în 2025 și prin extinderea acesteia în Europa și la nivel internațional.

Luca de Meo, CEO al Grupului Renault: „Sunt mândru că Fabrice Cambolive, prin prisma experienței sale de 30 de ani în cadrul Grupului, preia conducerea mărcii Renault. Angajamentul său, experiența sa internațională și cunoașterea profundă a Grupului îl vor ajuta să continue să asigure progresul mărcii în segmentele superioare valoric. Contez pe el pentru a ghida echipele pe parcursul transformării pe care o va înregistra marca Renault în următorii ani.”

Fabrice Cambolive, 54 de ani, a absolvit TBS Education Business School în Toulouse, Franța. S-a alăturat Grupului Renault în 1992 și a deținut diverse poziții internaționale de vânzări și marketing timp de douăzeci de ani în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.

Cariera sa internațională a continuat în 2011, când a fost numit Vice President, Sales & Marketing pentru Rusia și regiunea Eurasia, înainte de a fi numit CEO al Renault Brazilia în 2015. În 2017, a fost promovat Senior Vice President, președinte al Regiunii Africa-Orientul Mijlociu-India-Pacific. În 2021, Fabrice Cambolive a fost numit Senior Vice President, Sales & Operations marca Renault, responsabil cu implementarea planului strategic Renaulution la nivel global și cu conducerea transformării modelului de afaceri al mărcii. În mai 2022, Fabrice Cambolive a fost numit COO al mărcii Renault.

Producătorul francez, Renault a dezvăluit primele noutăți despre noul SUV Renault Espace, disponibil în versiuni cu 5 și 7 locuri.

În luna noiembrie a acestui an, Renault va sărbători oficial 40 de ani de la primul concept al modelului Espace prezentat în 1983, vehicul care a debutat pe piață un an mai târziu în 1984. De atunci, mașina a devenit unul dintre vehiculele preferate pe scară largă în Franța, precum și unul dintre cele mai populare SUV-uri din întreaga lume.

Cea de-a șasea generație a acestui vehicul va debuta oficial în această primăvară, potrivit unui nou comunicat de presă emis de Renault.

Noul SUV Renault se va numi Espace și va fi construit pe platforma CMF-CD, fiind o mașină concepută pentru călătorii lungi. Fiecare generație de Espace a evoluat pentru a satisface în mod eficient așteptările clienților și pentru a se poziționa ca o mașină a timpului său.