Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Operatorii de flote de autoturisme și camionete Renault vor beneficia de un parteneriat între Geotab, furnizor de soluții IoT și de transport conectat, și producătorul francez. Companiile au încheiat un parteneriat pentru a combina funcțiile telematice ale vehiculelor cu platforma de gestionare a flotei MyGeotab. În acest fel, operatorii de flote primesc datele OEM la prima mână și pot astfel să-și optimizeze rutele pe baza datelor, să crească eficiența combustibilului și să reducă timpii de inactivitate, potrivit unui comunicat al Geotab.

Potrivit comunicatului, conectivitatea poate fi preinstalată direct din fabrică pentru vehiculele noi sau modernizată, iar funcțiile de conectivitate pot fi activate de la distanță. Clienții ar putea utiliza soluția pentru a înregistra puncte de date specifice OEM, inclusiv date despre vehiculele electrice, subliniază Geotab.

„Vom asista la coexistența motoarelor cu combustie și a vehiculelor electrice pentru mulți ani de acum încolo. De aceea avem nevoie de o soluție telematică care să permită gestionarea fără probleme a ambelor tipuri de vehicule pe o singură platformă”, spune Christoph Ludewig, vicepreședinte al OEM Europe la Geotab. Oferta este disponibilă imediat în 21 de țări europene, inclusiv în Germania. În principiu, acesta este deschis tuturor operatorilor de autoturisme și camionete Renault, inclusiv celor din sectorul transporturilor și logisticii, CEP și din industria de leasing și închiriere de mașini.

5.500 de angajați ai producătorului de camioane rus Kamaz au fost puși în șomaj “scurt” din cauza lipsei de componente, ca urmare a sancțiunilor occidentale împotriva Moscovei pentru ofensiva sa în Ucraina.

Potrivit Le Figaro, aceștia lucrează acum doar 3 zile pe săptămână, cu o reducere corespunzătoare a salariului. Multe alte sectoare ale economiei rusești sunt amenințate de șomaj pe măsură ce se resimte impactul sancțiunilor.

În special Renault, principalul producător al mărcii Lada (grupul Avtovaz), pe care reușise să o redreseze, a fost nevoit să-și vândă activele statului rus în luna mai, iar o mare parte din cei aproape 40.000 de angajați ai săi au intrat și ei în regim de lucru cu program redus (plătiți cu 2 treimi din salariu) de la începutul lunii aprilie și cel puțin până la 6 iunie.