Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Conform publicatiei franceze Car et Bus Connexion, Renault spera sa obtina, pana la jumatatea lui mai, imprumuturi de cateva miliarde de euro garantate de stat, desi are suficiente rezerve, 10,3 miliarde de euro la final de martie, pentru a face fata cheltuielilor lunare de 600 de milioane de euro provocate de inchiderea fabricilor. Insa imprumuturile pe care ar vrea sa le obtina i-ar aduce un plus de siguranta.
Producatorul auto, din al carui capital statul francez detine 15%, a anuntat o scadere cu 19,2% a cifrei de afaceri pe primul trimestru al anului. 

Grupul Renault a anuntat ca a convenit cu grupul chinez Dongfeng Motor Corporation sa puna capat societatii mixte Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC), urmand sa isi transfere actiunile sale catre compania chineza. Strategia Renault pentru piata chineza va consta in reorientarea activitatilor spre vehiculele utilitare si vehiculele comerciale usoare.
 
In paralel, cele doua companii vor continua cooperarea cu Nissan, in special in ceea ce priveste motoarele de ultima generatie. Renault va continua sa ofere servicii aftersales pe piata chineza pentru cei 300.000 de clienti prin intermediul dealerilor, dar si prin sinergiile Aliantei. Cresterea ratei de urbanizare, extinderea comertului electronic si utilizarea versatila a clientilor sunt caracteristicile cheie ale unei piete LCV in schimbare rapida in China. Piata de vehicule comerciale usoare a ajung la 3,3 milioane de vehicule in 2019 si este estimat sa continue trendul crescator. 
Renault activeaza aici prin intermediul Renault Brilliance Jinbei Automotive, companie lansata in decembrie 2017. Prin intermediul expertizei si tehnologiei Renault, RBJAC modernizeaza modelele Jinbei si va extinde gama de LCV-uri cu inca noi cinci modele pana in 2023.