Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Importatorul de automobile Quantum Auto Max a deschis un nou showroom multi-marcă în Ploiești, în prezența autorităților județene, a presei locale și naționale și a clienților.

Astfel, la showroom-ul, de pe strada Ștrandului 48, vor putea fi comercializate în premieră mărcile Kia, MG, Isuzu și Maxus. Cu o suprafață generoasă de peste 500 de metri pătrați, un centrul de service modern și dotări de top, showroom-ul dispune de opt puncte de lucru pentru reparații mecanice, două puncte de lucru pentru reparații electrice, două ateliere de tinichigerie și o cabină de vopsitorie.

Este o veste foarte bună pentru prahovenii care sunt deja clienți ai celor 4 mărci și care nu mai trebuie să se deplaseze la București sau Brașov pentru revizii, reparații și piese de schimb originale.

Totodată, nici potențialii clienți ai mărcilor Kia, MG, Isuzu și Maxus nu vor mai fi nevoiți să facă o călătorie pentru a-și achiziționa mărcile lor preferate.

Un punct culminant mult așteptat al inaugurării a fost dezvăluirea, în premieră, a primului cabriolet electric din lume, deja celebrul MG Cyberster. Proiectat și desenat în Marea Britanie, acest roadster revoluționar este dotat de două motoare electrice care dezvoltă 510 CP și 725 Nm, ceea ce îi permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde. Bateria de 77 kWh oferă Cyberster-ului o autonomie de peste 443 km (WLTP).

Quantum Auto Max, cu sediul în București, este importatorul oficial în România al automobilelor produse de concernul SAIC Motors – MG și Maxus – și face parte dintr-un grup de companii cu peste 20 de ani de experiență în sectorul auto, alături de Kia Romauto – importatorul Kia, Isuzu Rom Auto – importatorul Isuzu D-Max și Mit Motors International – dealer multi-marcă pentru Kia, MG, Isuzu și Maxus.

Scania lansează Services 360, un pachet de servicii modulare destinat flotelor internaționale, în contextul în care tot mai mulți clienți își extind afacerile și operează în mai multe țări simultan.

Potrivit lui Mikael Blom, Product Manager la Scania, această soluție oferă o abordare ușoară pentru achiziționarea și accesarea serviciilor în întreaga Europă. Până acum, soluțiile de transport aveau caracteristici și condiții care variau de la o țară la alta. Scania își propune să standardizeze aceste servicii, astfel încât clienții să aibă o experiență uniformă și să stabilească nivelul de servicii dorit printr-un dialog direct cu compania. Această claritate va fi benefică atât pentru clienți, cât și pentru rețeaua de service Scania.

„Această lansare vine într-un moment în care vedem clienții noștri crescând în dimensiune și facând afaceri cu noi în mai multe țări simultan”, precizează Mikael Blom, Product Manager la Scania. „Vehiculele sunt folosite dincolo de frontiere mai des, iar flotele cresc. Cu Services 360, Scania devine primul OEM care poate oferi proprietarilor de flote o modalitate ușoară de a accesa și cumpăra exact aceleași soluții în toată Europa.”

„De acum încolo, proprietarii europeni de flote pot avea încredere că, oriunde ar merge pe continent, vor primi recunoaștere și sprijin deplin pentru soluția lor completă de service”, a completat Blom. „Services 360 aduce adevărate beneficii pentru clienți și reprezintă fundamentul pentru a duce experiența clienților lor la noi niveluri.”

Portofoliul de servicii Scania oferă blocuri predefinite și standardizate la nivel european, permițând clienților să aleagă între opțiuni de bază și servicii avansate. Printre acestea se numără întreținerea flexibilă, bazată pe condițiile vehiculului, pentru a reduce vizitele la atelier și a crește timpul de funcționare, și Scania ProCare, care oferă înlocuiri preventive ale componentelor critice și monitorizare digitală a flotei. În plus, Scania introduce serviciul Max24, care garantează că orice camion defect va fi reparat și funcțional în 24 de ore, oriunde în Europa.

„Înlocuirile preventive vor fi completate de un nou serviciu numit Scania Guardian”, precizează Blom.

„Clienții cu un contract Scania Guardian vor primi o informație de la noi înainte ca ceva să se spargă sau să eșueze, pe baza conectivității, a datelor și a algoritmilor noștri generați de utilizatori. Este mijlocul suprem pentru a menține camioanele pe drum și în producție.”