Ad
Ad
Ad
Ad

Aplicația românească creată ca un asistent digital auto complex, MyCar Assistant implementează noi funcționalități pentru a veni în sprijinul șoferilor care își doresc să găsească rapid și facil o mașină de înlocuire în perioada în care autoturismul personal se află în service pentru reparații, în urma unui accident în care au fost partea păgubită. Mai mult, șoferii vor putea găsi prin aplicație și cea mai apropiată stație ITP. 

MyCar Assistant este o aplicație mobilă gratuită pentru persoanele fizice, dar și pentru companii până la un număr de cinci autovehicule înregistrate pentru gestiunea datelor scadente a mașinilor personale și a flotelor, menită să ușureze și să eficientizeze cât mai mult posibil administrarea unui autoturism, precum și rezolvarea nevoilor și problemelor acestora.

Parteneriatul cu Autonom Assistance va fi disponibil în aplicația MyCar Assistant sub opțiunea de a solicita o mașină de înlocuire în caz de accident, costul aferent închirierii acesteia fiind suportat în întregime de către compania de asigurări a șoferului vinovat de producerea accidentului.

„Continuăm să dezvoltăm MyCar Assistant și să adăugăm noi funcționalități menite să ușureze cât mai mult posibil viața șoferilor. Prin parteneriatul cu Autonom Assistance, cea mai recentă opțiune le permite acestora să solicite direct din aplicație un autoturism de înlocuire în caz de accident, extrem de simplu și de eficient, pentru că știm cât de importantă este mobilitatea și asigurarea unei mașini de schimb în astfel de situații.”,

a declarat Cristian Astaloș, fondator MyCar Assistant. 

Șoferii vor introduce în aplicație o serie de informații privind dauna pentru soluționarea cererii și întocmirea dosarului, iar mai apoi reprezentanții Autonom Assistance vor lua legătura cu solicitanții în vederea documentelor necesare, pentru a le pune acestora la dispoziție un autoturism de schimb.

Autonom beneficiază de cea mai nouă și diversificată gamă de autoturisme la nivel național, iar vehiculul de înlocuire pus la dispoziție va fi dintr-o clasa similară cu cea a șoferului care înregistrează cererea. Mai multe detalii despre condițiile necesare pot fi consultate pe: https://www.my-car.co/masina-de-inlocuire/.

Începând cu finalul lunii aprilie, prin aplicația MyCar Assistant va fi disponibilă și o nouă opțiune în vederea identificării celei mai apropiate stații ITP, iar în funcție de localizare, șoferii vor avea posibilitatea fie să efectueze o programare telefonic, fie să primească asistență sau să fie ghidați direct până la locație. Aplicația dispune pentru început de peste 800 de stații ITP la nivel național, urmând ca funcționalitatea să fie extinsă.

Guvernul si-a propus sa reabiliteze in acest an aproximativ 1.500 de km de drumuri nationale si autostrazi din totalul de 850 km de autostrada si 16.000 km drumuri nationale existente la nivelul intregii tari, a declarat ministrul transporturilor, Lucian Bode, pentru B1 TV.
In intervalul februarie-mai 2020 au fost finalizati 450 km, iar daca ritmul se va mentine si se va asigura si finantarea necesara, obiectivul va fi atins, a dat asigurari Lucian Bode.
In prezent se lucreaza pe autostrada A2, pe Valea Oltului (DN7), pe DN1 in zona Azuga-Sinaia, in judetul Alba, pe DN74, DN75 si Transalpina. In cazul acesteia din urma este vorba de asfaltarea a 30 km, plus montarea de parapeti pe 5 km. Alte lucrari se fac pe drumul 1F, intre Cluj si Satu Mare, in Caras-Severin, Bacau, Iasi etc.
Bugetul CNAIR este acum repartizat echilibrat, pentru a se putea interveni in toate regiunile tarii, a subliniat Lucian Bode.
In acest an, ministrul transporturilor a decis ca lucrarile de reparatii la Autostrada Soarelui sa fie oprite in perioada 15 iunie-15 septembrie, din cauza fluxului mare de turisti spre litoral. In consecinta, lucrarile pe cei 33 km care sunt in curs de reasfaltare pe A2 vor fi terminate, iar restrictiile de trafic, ridicate. Diferenta pana la 65 de km – cat sunt programati pentru reabilitare in decursul acestui an – se va face dupa 15 septembrie.
Anul acesta au fost alocate 327 de milioane de lei pentru lucrari de intretinere si reparatii pentru infrastructura, prin legea bugetului de stat, peste care se vor mai solicita inca 700 de milioane de lei.
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avut in 2019 venituri de 900 de milioane de lei. Pentru 2020 se doreste cresterea alocarilor din venituri proprii pentru lucrarile de reparatii, doar ca pe perioada starii de urgenta incasarile au scazut. Se cauta surse alternative, astfel incat sa se poata aloca un buget de peste doua miliarde de lei pentru lucrarile de intretinere anuala, a explicat ministrul Bode.