Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces clienților la diverse tipuri de produse și mâncăruri, anunță lansarea programului „Angajamentul pentru curieri” în România. Programul include o serie de inițiative menite să îmbunătățească experiența curierilor care livrează prin intermediul platformei Glovo.
De asemenea, platforma le oferă curierilor activi acces la cursuri de siguranță rutieră cu scopul de a preveni situațiile neprevăzute în trafic. Potrivit reprezentanților companiei, vor participa până la sfârșitul anului 2023 peste 80% dintre curierii activi din România.
Ca parte a angajamentului pentru drumuri mai sigure, curierii care folosesc Glovo au acum posibilitatea de a participa la cursuri periodice de siguranță oferite de entități certificate. Glovo dorește să crească gradul de conștientizare în ceea ce privește siguranța rutieră și personală în rândul curierilor, iar cursurile de siguranță reprezintă un element cheie al „Angajamentul pentru curieri”. 10% dintre curierii de pe piețele unde a fost implementat angajamentul au urmat aceste sesiuni, cu scopul de a reduce incidentele din trafic. În plus, Glovo a implementat butonul SOS pentru aplicația pentru curieri, oferind curierilor un instrument ușor de utilizat pentru a cere ajutor și a anunța autoritățile în situații de urgență.
Pentru a-i ajuta pe curieri să își îmbunătățească competențele și să deblocheze noi oportunități, Glovo va oferi tuturor curierilor activi acces gratuit la platforma digitală G-learning, unde pot descoperi peste 65 de cursuri online, cum ar fi marketing, fotografie, limba engleză, competențe IT, managementul afacerilor sau dezvoltare personală și profesională. Mai mult de un sfert este disponibil în limba română.
„Prin lansarea proiectului «The Couriers Pledge», ne propunem să îmbunătățim experiența tuturor curierilor care folosesc aplicația noastră. Oportunitățile pe care le punem astăzi la dispoziția curierilor reprezintă doar un prim pas al proiectului, iar misiunea noastră este să continuăm să dezvoltăm «The Couriers Pledge» în continuare, adăugând constant noi funcționalități.”,
a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
Mai mult, compania inițiază programul Glovo Club, dezvoltând constant parteneriate pentru a oferi acces la reduceri suplimentare utilizatorilor aplicației de curierat. Astfel, curierii se vor bucura de promoții speciale la produse și servicii, precum restaurante, piese auto, servicii pentru mașini, consultanță financiară și antreprenoriat.
În urmă cu mai bine de un an, Glovo a inițiat deja proiectul „Angajamentul pentru curieri” pentru aproape 22.000 de curieri din Polonia, Maroc, Georgia, Kazahstan, Croația, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, Ghana, Kenya, Kârgâzstan, Serbia, Slovenia și Bulgaria.
Glovo se angajează să implementeze „Angajamentul pentru curieri” până la sfârșitul anului 2023 în toate țările în care își desfășoară activitatea.
Parcurile de retail din Vaslui (9.975 mp GLA) și din Moșnița (8.500 mp GLA) fac parte din al cincilea proiect și al șaselea livrat de Scallier, unul dintre cei mai dinamici investitori în parcuri de retail mici și mijlocii pe piața românească.
Ambele proiecte sunt în cea mai mare parte deja închiriate, iar pentru spațiul rămas liber negocierile sunt în curs de desfășurare. Parcul de retail din Vaslui urmează să se deschidă pentru clienți în luna mai a acestui an, în timp ce deschiderea unității din Moșnița este planificată pentru toamnă, potrivit unui comunicat.
De asemenea, în locația din Vaslui se vor deschide noi magazine, precum Sinsay, New Yorker, Hervis, TEDi, Pepco, KiK, Sportisimo, ZOO Center și Pizzeria Rimmini, iar în Moșnița clienții se vor putea bucura de DM Drogerie, TEDi, Fressnapf, Sportisimo, Numero Uno, Animax, Xpress sau de clubul de fitness Clever Fit.
Wojciech Jurga, Managing Partner la Scallier și responsabil pentru dezvoltarea companiei în România, a mărturisit că vor pregăti și alte proiecte în țară pe care le vor anunța în curând, ca urmare a creșterii cererii de spații de retail de calitate.
„Ne așteptăm la mult interes din partea chiriașilor pentru aceste locații, anterior primisem semnale clare din partea acestora cu privire la căutarea unui spațiu cu parametri specifici, însă interesul ne-a depășit așteptările. Acest lucru demonstrează cererea mare din partea lanțurilor, care este creată de nevoile consumatorilor români.”,
a declarat Ana Tudor, responsabilă cu închirierea de spații Scallier în parcurile de retail din România.
„Cererea consumatorilor pentru cumpărături de calitate și convenabile este în creștere. De asemenea, clienții din orașele mai mici se așteaptă la locații comerciale bine gândite, care să le satisfacă cea mai mare parte a nevoilor pentru produsele sau serviciile necesare. Noi implementăm facilitățile noastre ca elemente ale unor destinații comerciale mai mari, care includ și oferta unor magazine, precum Lidl sau Kaufland. Crearea unui astfel de centru comercial într-un oraș mai mic răspunde, de obicei, pe deplin nevoilor comunităților locale.”,
a precizat Adrian Aleman, director de dezvoltare la Scallier.
02.10.2020
17.09.2021
Ultimul număr: Martie 2023
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit