Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În aprilie 2024, înmatriculările de autoturisme noi în România s-au majorat cu 34,58% față de aprilie 2023, ajungând la un volum de 13.276 de unități, potrivit datelor furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) și Direcția Generală Permise Conducere și Înmatriculări.

În primele patru luni din acest an, înmatriculările de autoturisme noi au atins 46.504 de unități, similar cu nivelul din aceeași perioadă a anului precedent, respectiv 46.831 de unități.

Volumul autoturismelor second-hand înmatriculate pentru prima oară în România a ajuns la 29.892 de unități în aprilie 2024, o creștere de 36,83% față de aceeași lună a anului anterior.

Înmatriculările de autoturisme second-hand înregistrate pentru prima oară în România au ajuns la 114.027 de unități în primele trei luni din 2024, în creștere cu 15,81% față de aceeași perioadă din 2023, respectiv 98.453 de unități.

Clasamentul pe mărci al înmatriculărilor de autoturisme noi în România în primele patru luni din 2024 este următorul:

1. DACIA = 13.549 unități

2. TOYOTA = 3.996 unități

3. SKODA = 3.417 unități

4. VOLKSWAGEN = 2.787 unități

5. HYUNDAI = 2.714 unități

6. RENAULT = 2.710 unități

7. FORD = 1.965 unități

8. MERCEDES = 1.872 unități

9. BMW = 1.727 unități

10. SUZUKI = 1.619 unități

AQUILA, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, a finalizat achiziția a 100% din acțiunile Parmafood Trading SRL și Parmafood Group Distribution SRL, ca urmare a îndeplinirii tuturor condițiilor.

Companiile Parmafood au o istorie cumulată de trei decenii și o prezență solidă în distribuția pe canalele HoReCa, Retail Modern și Retail Tradițional, beneficiind de depozite logistice cu sisteme integrate de management a stocurilor. Anul trecut, Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL au înregistrat o cifră de afaceri de 277,5 milioane de lei, în creștere cu 13% față de anul precedent, și un profit net de 16,6 milioane de lei.

De asemenea, AQUILA a încheiat 2023 cu venituri de 2,5 miliarde de lei, în creștere cu 14% față de anul anterior, și un profit net record de 97 milioane de lei, cel mai mare din istoria companiei. Aceste rezultate au fost susținute în principal de segmentul de distribuție, care a reprezentat aproximativ 94% din cifra de afaceri a companiei.

„Finalizăm a doua tranzacție din acest an. Achiziționarea celor două companii Parmafood marchează încă un moment important în evoluția anunțată a AQUILA și reprezintă un pas concret în strategia noastră de creștere, cu impact direct în piața de HoReCa. Vom continua procesul de dezvoltare a afacerii împreună cu o echipă care se bucură de notorietate și încredere din partea partenerilor de afaceri şi care s-a dezvoltat respectând standardele cu care suntem obişnuiţi la AQUILA. Am dedicat ultimii 30 de ani unei creşteri dinamice, iar astăzi începem o nouă etapă, care înseamnă consolidarea poziției noastre în piața distribuției, în linie cu viziunea de a avea un produs distribuit de AQUILA în fiecare casă.”,

a declarat Cătălin Vasile, CEO AQUILA.

„Ne bucurăm că am devenit parte din familia AQUILA și vom continua să creștem împreună. Experiența noastră în acest sector de piață împreună cu forța comercială a AQUILA sunt ingredientele optime pentru dezvoltarea afacerii. Cu o viziune comună și angajamentul nostru pentru excelență, suntem pregătiți să explorăm împreună noi oportunități pentru partenerii și clienții noștri.”,

a precizat Eugen Savu, acționar majoritar și Director General, Parmafood.