Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Grupul Huf, liderul în soluții sigure de acces și autorizare auto, a deschis Laboratorul Technical Center Romania (TCRL) în Timișoara. Ca cel mai mare centru de testare și validare al companiei la nivel global, TCRL va livra produse auto de înaltă calitate, consolidând poziția Huf pe piață. Această a treia locație a companiei în România evidențiază ambițiile de creștere ale furnizorului global de automobile.

Compania Huf a marcat un moment semnificativ în evoluția sa globală prin inaugurarea noului sediu al Laboratorului Centrului Tehnic România (TCRL) la Timișoara. Evenimentul a fost onorat de prezența reprezentanților administrației locale și centrale, partenerilor academici și a angajaților. Amplasat pe strada Republicii nr. 21, aproape de centrul Timișoarei, noul laborator este un exemplu de modernitate și inovație.

Cu o suprafață de 1.700 de metri pătrați, laboratorul este dotat cu echipamente de ultimă generație pentru testarea și validarea unor produse esențiale pentru industria auto. Printre acestea se numără mânerele de portiere auto, precum și o gamă variată de chei auto, inclusiv cele clasice, inteligente și digitale.

Noul TCRL devine acum cel mai mare centru de testare și validare din rețeaua globală a companiei, reflectând angajamentul său pentru excelență și dezvoltare continuă. Huf administrează în prezent centre tehnice în mai multe țări din întreaga lume, inclusiv Germania, România, China, Mexic și India.

Totodată, marchează un nou punct de referință în evoluția rapidă a Huf România S.R.L. Începând cu prima unitate de producție în 2006 la Arad, compania a demonstrat o creștere remarcabilă. Timișoara a devenit gazda unui Centru Tehnic, iar în decembrie 2019, echipa s-a mutat în birourile moderne din clădirea ISHO. Recent, acest Centru Tehnic a atins un număr impresionant de 300 de angajați doar în Timișoara, consolidându-și poziția ca un angajator de top în regiune.

În total, Huf însumează aproximativ 1.000 de experți în România, evidențiind contribuția semnificativă a companiei la dezvoltarea economică și tehnologică a țării.

Dezvoltarea rapidă a sediului din România reflectă creșterea continuă a grupului Huf. Cu o istorie de 116 ani, Huf a devenit un specialist de renume în soluții sigure de acces auto și autorizare, datorită unei abordări inovatoare constante. Compania se adaptează la tendințele majore din industria auto, fiind un catalizator al inovației pentru producătorii de echipamente originale din întreaga lume.

Prin dezvoltarea de produse orientate către clienți și piață, Huf se impune ca un partener de încredere pentru industria auto globală. Cu planuri ambițioase pentru următorii ani, Huf își propune să atingă o cifră de afaceri anuală netă de 2 miliarde de euro până în 2031.

„Huf urmărește o strategie clară de creștere: compania își propune să atingă vânzări nete de 2 miliarde de euro până în 2031 – iar Huf România va juca un rol și mai important în atingerea acestui obiectiv.

La Timișoara dezvoltăm deja software-ul și produsele electronice de mâine pentru a oferi cele mai inovatoare soluții de acces auto și autorizări pentru industria auto. Prin noul TCRL înființăm cel mai mare centru de testare și validare din rețeaua globală de centre de competență Huf. Acesta va deservi toate cele cinci locații Huf din Europa – Portugalia, Spania, Polonia, Germania și România – pentru a furniza produse de înaltă calitate clienților noștri din domeniul auto.”,

a declarat Bogdan Nuna, CTO al Huf, la inaugurarea Laboratorului Technical Center România.

„După fabrica de producție din Arad și Centrul Tehnic din Timișoara, ne extindem acum competențele în România prin noul TCRL. În noul laborator, ne concentrăm activitățile de testare și validare pentru a asigura produse de înaltă calitate. În plus, creștem testele inițiale, validările de proiectare și de proces și consolidăm rolul Huf România în dezvoltarea tehnologică și inovare.”,

a declarat Cristian Enculescu, directorul Centrului Tehnic Huf România (TCR) și al noului TCRL.

Arctic SA, liderul pieței de electrocasnice din România, și-a schimbat denumirea în Beko România SA, pentru a se alinia cu noua identitate corporativă la nivel global a grupului Arçelik. Această transformare face parte din strategia de consolidare a poziției de lider mondial a brandului Beko în industria electrocasnicelor.

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor de pe 9 aprilie 2024, a marcat o etapă importantă în evoluția Arctic S.A., care devine Beko România S.A. Noua schimbare nu va afecta activitatea zilnică a companiei, ci are scopul de a consolida poziția sa pe piața internațională. Brandul Arctic va continua să ofere produse de înaltă calitate la prețuri accesibile, reflectând angajamentul său față de inovație și excelență. Compania reafirmă astfel dedicarea sa față de consumatorii locali și globali, integrând tehnologii și tendințe sustenabile în designul produselor sale, pentru un viitor sustenabil.

De la începutul investițiilor în 2002, Arçelik a direcționat peste 391 de milioane de euro în dezvoltarea capacității de producție și noile sisteme moderne de management al producției. România rămâne strategică pentru Beko, având două fabrici importante la Găești și Ulmi, cu aceasta din urmă fiind recunoscută ca o unitate de producție Industry 4.0 și primind statutul de Sustainability Lighthouse din partea Forumului Economic Mondial (WEF). Exportând 84% din producție în peste 80 de țări, România găzduiește producția a trei branduri puternice – Arctic, Beko și Grundig, asigurând consumatorilor produse de înaltă calitate, la standarde internaționale.

„Suntem entuziasmați de această nouă etapă și de direcția pe care Beko o conturează pentru următorii ani. Rămânem fideli obiectivelor noastre de a oferi servicii de excepție pentru clienți, de a dezvolta soluții inovatoare și de a pune pe piață produse de calitate superioară. În plus, suntem nerăbdători să ne implicăm în explorarea unor oportunități și idei pentru colaborări constructive, cu scopul de a contribui la un viitor mai bun pentru industria de electrocasnice. Sunt mândru să mă aflu la conducerea companiei într-un moment atât de important pentru echipa noastră. De-a lungul anilor petrecuți aici am dezvoltat o legătură specială cu România, iar decizia de astăzi reprezintă un nou pas în angajamentul meu față de această țară care mi-a devenit acasă.”,

a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer, Arctic.

„Această schimbare este o oportunitate majoră pentru România și un moment definitoriu în istoria companiei noastre. Prin asocierea cu un brand corporativ puternic cum este Beko, avem acum șansa să ne consolidăm poziția pe piața internațională și să contribuim la promovarea și dezvoltarea industriei electrocasnicelor din țara noastră. De asemenea, această tranziție este esențială pentru a sprijini creșterea noastră deja solidă la nivel global, consolidând în același timp încrederea și loialitatea retailerilor față de brandurile noastre.”,

a adăugat Gabriel Eremia, Director de Marketing & Product Management, Arctic.

În ultimele două decenii, Grupul Arçelik a cunoscut o creștere semnificativă prin investiții și achiziții la nivel mondial, devenind un lider global cu subsidiare în 57 de țări și 45 de unități de producție în 13 state. Anul acesta, toate operațiunile globale vor fi consolidate sub numele de brand corporativ Beko, marcând începutul unui nou capitol pentru companie. Prin valorificarea tehnologiilor inovatoare și a obiectivelor ambițioase de sustenabilitate, Beko se poziționează ca lider cu vizibilitate și recunoaștere la nivel mondial.

Compania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, precum fabrica de la Găești, care a produs până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice, și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România. De asemenea, fabrica din Ulmi este echipată cu tehnologii de vârf în robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor, aceasta producând până acum peste 4 milioane de unități.