Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În clasamentul activelor pe 2023 ale firmelor de transport din România conduc, ca și în 2022, 2021 și 2022, Internațional Alexander, cu 102,11 milioane de euro, și ILC, cu 61,54 de milioane de euro. Ocupanta locului al treilea din cei trei ani anteriori, Dolo, este acum a cincea, cu 48,87 de milioane de euro, fiind devansată de Routier, cu 51,51, și de Total NSA, cu 50,43 de milioane de euro.

Alte cinci firme – Romstyl, Transpeco, Luscan, Filip și Duvenbeck – au peste 30 de milioane de euro, alte 13, de peste 20 de milioane de euro, alte 48 au peste 10 milioane de euro și 77 au peste cinci milioane de euro.

Cea mai mare cifră de afaceri pe 2023 dintre firmele cu cele mai mari active o are grupul Alexander, cu 176,50 de milioane de euro, urmat de grupul Vos, cu 136,78, și cu valori mult mai mici Dolo, cu 96,32, Duvenbeck, cu 89,71, Routier, cu 77,13, Filip, cu 66,07, Lagermax, cu 58,40, și Hoedlmayr-Lazăr, cu 54,93 de milioane de euro. Alte două firme, Arcese și Luscan, au peste 40 de milioane de euro, alte 10, peste 30 de milioane de euro, alte șase, peste 20 de milioane de euro, și restul de patru, peste 12 milioane de euro.

Premium Trailer Store a livrat in 2018 circa 80 de semiremorci Kässbohrer si urma sa incheie 2019 cu aproximativ 180, cele mai bune rezultate fiind inregistrate pe segmentele basculatelor, urmate de cisterne, unde a existat si o livrare de flota catre Romstyl in prezent rezerva firmelor de transport de a cumpara vehicule noi este evidenta, din cauza incertitudinii ce domneste pe aceasta piata, dar important de subliniat este faptul ca, asa cum declara directorul general al firmei, Eugen Stan, desi industria automotive este in scadere in Europa, deci si vanzarile de semiremorci pentru transport de autovehicule scad, „acesta este unul dintre segmentele unde noi incaputem Inregistra o crestere“. Alte tipuri de transport care vor fi in centrul atentiei companiei in 2020 sunt agabaritic, de materiale de constructii, de marfuri vrac si intermodal. Eugen Stan se asteapta sa vanda anul acesta 200 250 de semiremorci, in functie de evolutia pietei, deoarece, „fiind prezenti doar de doi ani in Romania, putem creste numarul unitatilor vandute“.

Termenul de livrare pentru produsele Kässbohrer este de 1 14 saptamani, iar la final de an firma avea si pe stoc cateva unitati, pentru care, in contextul scaderii cererii, a negociat un pret mai bun cu producatorul, „Insa nu cu diferente semnificative“.
Premium Trailer Store nu vinde semiremorci second hand.
In ceea ce priveste activitatea post vanzare, Kässbohrer a facut pasi importanti in consolidarea stocurilor de piese in cele doua depozite principale din Goch si Ulm, deoarece acesta este un punct important pe agenda sa, iar activitatea din Romania va continua prin crearea si aici a unui stoc de componente.