SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, a anunțat că numărul vehiculelor monitorizate a ajuns la 120.000, ceea ce reflectă o creștere de 16% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.
În prezent, compania oferă soluții de monitorizare pentru o gamă diversă de industrii, adaptându-și serviciile în funcție de nevoile variate ale clienților săi, într-un mediu de afaceri dinamic.
Într-o perioadă în care cerințele pentru servicii de urmărire și management al flotelor au crescut semnificativ, SafeFleet își continuă expansiunea, consolidându-și poziția ca furnizor de top în domeniul monitorizării flotelor auto. Mai mult, compania deține 120.000 de terminale montate, dintre care aproximativ 95.000 sunt constant active online.
Din punct de vedere al cifrelor înregistrate SafeFleet se află în topul preferințelor pentru clienți din diferite industrii, de la transporturi internaționale și transporturi de persoane, până la utilități, construcții, agricultură, distribuție, transport de valori și rent a car.
În acest an, SafeFleet și-a dezvoltat mai multe aspecte cheie, precum lansarea de noi produse, extinderea activității de cercetare și dezvoltare, tot astfel și îmbunătățirea produselor și serviciilor existente. Compania a implementat la nivel tehnologic o serie de schimbări rapide pentru a se adapta la cerințele clienților și a obținut realizări semnificative în inovație și în extinderea sa pe piață, depășind impresionante provocări.
De asemenea, SafeFleet a lansat anul acesta produse inovatoare, așa cum sistemul de Buson motorină inteligent, Pontajul condus zi/noapte, Amprenta de carbon, Atribute șoferi custom și prezentarea acestora în rapoarte, Fuel Level Report, Istoric temperaturi, ș.a., care au contribuit la creșterea veniturilor și au întărit poziția companiei ca lider în industrie.
SafeFleet activează în diverse țări, atât cu echipe proprii – în România, Italia și Polonia, cât și prin colaboratori, numărând în total, peste 100 de angajați. În privința planurilor de recrutare, compania caută să găsească cele mai bune talente pentru a se alătura echipei, având în vedere departamentele R&D, vânzări și marketing.
„În ultima perioadă, evoluția companiei noastre a fost influențată de un mediu de afaceri dinamic și provocator. Am înregistrat o serie de realizări notabile în ceea ce privește inovația, iar interesul tot mai crescut al consumatorilor a devenit o sursă importantă de dezvoltare pentru noi. Suntem optimiști în ceea ce privește evoluția din următoarea perioadă și com continua să lucrăm asiduu pentru a ne atinge obiectivele financiare și a ne asigura stabilitatea și creșterea pe termen lung.”,
a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet.
Pentru managerii de flote este esen?ial s? aib? un control eficient asupra rutelor parcurse, consumului real de carburant sau a punctelor de interes (POI-uri) atinse de vehicule pe trasee.
80% dintre managerii de flote consider? consumul de combustibil ca principalul generator de costuri într-o flot?, în timp ce 56% din administratorii care nu folosesc un sistem de monitorizare performant au afirmat c? problemele cu ?oferii reprezint? cea mai mare provocare. (sursa Studiu de Pia?? SafeFleet)
Cum pot fi rezolvate astfel de probleme semnalate de managerii de flote auto? Pe lâng? func?ionalit??ile de baz? cu care ace?tia s-au familiarizat deja (monitorizare flot?, comportament ?oferi, consum de combustibil, etc) de acum în SafeFleet Portal exist? acces la o nou? func?ionalitate – Verificarea Traseelor. Aceasta vine ca metod? complementar? de monitorizare a activit??ii ?oferilor ?i optimizare a resurselor prin:
• vizualizarea ?i verificarea traseelor parcurse de vehiculele din flot? într-un anumit interval de timp;
• generarea rutelor optime pentru traseele parcurse frecvent de vehiculele din flot? cu ajutorul Google Maps;
• compararea acestor distan?e optimizate ale traseelor cu distan?ele efective parcurse de ?oferi;
• verificarea punctele setate de pe traseul stabilit – dac? au fost atinse ?i ordinea în care au fost parcurse.
Vezi în tutorialul de mai jos cât de simplu po?i acum accesa ?i vizualiza date cu privire la traseele parcurse de ?oferii t?i:
Noua func?ionalitate este recomandat? pentru cea mai mare parte a industriilor care de?in flote auto ?i poate fi utilizat? cu diferite scopuri. De exemplu:
• reducerea costurilor cu combustibilul ?i a timpilor de condus: În transport ai nevoie de o monitorizare complex? pe fiecare traseu alocat per client pentru a respecta aloc?rile de costuri pentru distan?ele estimate.
• verificarea distan?elor parcurse ?i respectarea POI-urilor: În domenii precum salubrizare, transport public, distribu?ie, ?oferii din flot? efectueaz? frecvent aceea?i rut?. Cu ajutorul func?ionalit??ii Verificare Trasee se pot calcula exact distan?ele optime între punctele prin care trebuie s? treac? un vehicul ?i verifica ordinea în care aceste puncte au fost parcurse. De asemenea, Verificare trasee poate fi foarte util? ?i pentru companiile care de?in echipe de vânz?ri – acestea urmeaz? trasee diferite având ca obiectiv s? ating? o serie de puncte de interes (clien?i). Traseele pot fi verificate în fiecare zi pentru fiecare vehicul în parte – în func?ie punctele de interes ce trebuie vizitate;
Aceast? nou? func?ionalitate poate fi testat? atât de clien?ii SafeFleet, cât ?i de cei care nu utilizeaz? înc? aceast? platform? prin solicitarea gratuit? a unui FreeTrial.
02.10.2020
Ultimul număr: Iunie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit