Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sameday, lider pe segmentul livrărilor out-of-home și unul dintre principalii jucători din piața de curierat, deschide rețeaua easybox pentru trimiterile efectuate de persoanele fizice, prin lansarea noului serviciu SAMEDAY easyway. Acest serviciu se adresează și celor care nu au un contract activ cu Sameday și oferă o modalitate simplă de a trimite colete către orice destinație din țară, prin intermediul rețelei easybox.

SAMEDAY easyway reprezintă un răspuns direct la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor și aduce o soluție simplă și eficientă, gestionată cu ajutorul celor peste 3.900 de easybox-uri din România. Potrivit datelor companiei, 52% dintre consumatorii online sunt interesați de accesarea serviciilor de trimitere a coletelor. Cele mai importante aspecte urmărite de persoanele fizice interesate de trimiterea coletelor sunt: calitatea livrării, prețul serviciului și modalitatea facilă de plasare a cererii de expediere și predare a coletului.

Ținând cont de acestea, noul serviciu de trimitere colete pune la dispoziția utilizatorilor două opțiuni simple de generare a unei cereri de expediere: prin aplicația SAMEDAY App sau accesând pagina https://trimite-colete-easyway.sameday.ro/. Serviciul nu necesită imprimarea de etichete de către utilizatori, astfel că, după pregătirea coletului aceștia trebuie să se prezinte la orice easybox, să introducă sau să scaneze codul de deschidere și să încarce coletul.

SAMEDAY easyway aduce o serie de avantaje clienților, cele mai importante fiind: libertatea de a trimite colete fără nevoia de etichete tipărite, în orice moment și către orice destinație, beneficiind în continuare de avantajele rețelei extinse de easybox-uri; livrare locker to locker disponibilă 24/24 h; ușurința de utilizare și monitorizare în timp real prin aplicație sau pe site.

Noul serviciu a fost dezvoltat ca urmare a atractivității crescute easybox și a nevoii de susținere a creșterii segmentului de economie circulară. În intervalul ianuarie-septembrie 2023, volumul de colete livrate în easybox a atins 26 de milioane, o creștere de peste 40% față de aceeași perioadă din 2022.

La finalul anului 2018 Sameday instala primul easybox în România. În ultimii ani, compania a extins masiv rețeaua easybox, care a atins numai în România 3.910 lockere. În prezent, locuitorii orașelor din România au la dispoziție un easybox la o distanță de 5-7 de mers pe jos. Acest lucru înseamnă că consumatorii pot trimite coletele lor în locații accesibile precum benzinării, supermarketuri sau centre rezidențiale, în orice moment al zilei li se potrivește.

„Cu lansarea noului serviciu am pus în mișcare o revoluție în felul în care persoanele fizice trimit colete. «SAMEDAY easyway» este expresia angajamentului nostru de a face experiența de trimitere a coletelor simplă, ușoară și eficientă pentru fiecare client. Ne propunem să transformăm fiecare trimitere într-o călătorie fără griji și promitem să continuăm să transformăm modul în care oamenii trimit și primesc colete”, a spus Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

În continuare, compania își propune să extindă gama de servicii de trimitere oferite consumatorilor, prin diversificarea metodelor de trimitere și primire a coletelor, precum și prin extinderea internațională a serviciului. În curând, utilizatorii serviciului vor avea posibilitatea de a realiza trimiteri din easybox către o adresă și chiar de la o adresă la alta, iar în viitor serviciul va permite realizarea de trimiteri între persoanele fizice din România, Ungaria și Bulgaria, țările în care compania românească de curierat este prezentă.

Odată cu lansarea noului serviciu, Sameday lansează o campanie de marketing și un concurs atractiv. În perioada 4-31 decembrie 2023, toți cei care efectuează comenzi prin intermediul noului serviciu easyway au șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele 10 laptopuri MacBook. Regulamentul campaniei poate fi consultat pe: www.sameday.ro. Susținută de tehnologii avansate și o echipă dedicată, Sameday continuă să inoveze și să ofere soluții moderne pentru nevoile în continuă schimbare ale clienților săi, consolidându-și poziția în domeniul serviciilor de curierat și logistică din România.

Sameday, compania  de curierat care a introdus livrarea la easybox în România, a raportat rezultate remarcabile în campania de Black Friday 2023, livrând peste 4,1 milioane de colete în perioada 10-22 noiembrie. Cu un accent pe tehnologie și îmbunătățirea experienței consumatorilor, compania a înregistrat peste 550.000 de comenzi în cea mai aglomerată zi pe 13 noiembrie.

Investițiile semnificative în dezvoltarea ecosistemului tehnologic, creșterea capacității operaționale, extinderea internațională și dezvoltarea rețelei easybox au contribuit la aceste performanțe, implicând o investiție totală de peste 120 de milioane de euro în ultimii ani.

„Pentru noi, Black Friday este ca un examen, unul pentru care ne pregătim din timp și pe care ne bucurăm că îl trecem cu brio an de an. Rezultatele din 2023 reconfirmă angajamentul nostru față de clienți, prin inovare și eficiență, oferind servicii de livrare de calitate, într-un mediu comercial în continuă schimbare. Suntem recunoscători partenerilor pentru încrederea acordată și promitem să continuăm investițiile în tehnologie și servicii, pentru a oferi o experiență de livrare rapidă, eficientă și convenabilă și în viitor.”,

a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Sameday și-a consolidat poziția sa ca partener de încredere prin expansiunea sa în Bulgaria și Ungaria, livrând peste 200.000 de colete cu succes către cele două țări vecine. Această expansiune susține creșterea partenerilor din România în contextul pieței europene în continuă evoluție, dincolo de granițele țării prin livrări transfrontaliere rapide și fiabile.

Cumpărătorii au optat mai mult pentru rețeaua easybox în perioada 10-22 noiembrie, marcând o creștere de peste 30%, față de aceeași perioadă a anului anterior, cu aproximativ 2,5 milioane de colete livrate. Dintre acestea, circa 335.000 de comenzi au fost livrate numai în ziua de 10 noiembrie.

Peste 65% dintre colete au avut drept destinație unul dintre cele peste 3.900 de easybox-uri din România, cu un timp mediu de staționare de aproximativ 4 ore, cea mai rapidă ridicare înregistrând doar câteva secunde. Clienții care au ridicat coletul în mai puțin de două ore de la confirmarea încărcării comenzii au avut șansa de a câștiga un iPhone 15, atrăgând peste 200.000 de participanți în concurs în intervalul 10-22 noiembrie. Primul weekend după Black Friday, 11-12 noiembrie, a reprezentat vârful înscrierilor în concurs, ajungând la un număr de 42.591 în două zile.

Bucureștenii rămân în topul celor mai activi cumpărători online

Bucureștiul a condus în numărul de comenzi, cu peste 1,2 milioane de livrări, fiind urmat de Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Brașov. Cele mai mari volume de vânzări au fost înregistrate în categoriile Fashion, Îngrijire personală și Cosmetică, iar apoi în sectoarele IT&C, Jocuri, Cărți și Birotică. Pentru a gestiona cu succes volumul mare de comenzi, Sameday a implementat măsuri, precum creșterea personalului în depozite cu 45%, suplimentarea curierilor cu aproximativ 22% și extinderea flotei de camioane pentru transportul coletelor în țară, de la 150 la 215 tiruri.

În plus, clienții au beneficiat de o experiență de utilizator îmbunătățită prin aplicația Sameday APP, care a ajuns la 500.000 de utilizatori în primele două luni de la lansare, și asistentul virtual SAMY ce oferă clienților asistență non-stop. Aceste rezultate reflectă angajamentul continuu al companiei de a oferi servicii de calitate, eficiente și inovatoare, menținându-se lider în industrie și continuând să-și ridice standardele serviciilor de curierat în România.