Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La conferința Eurocities 2024 desfășurată la Cluj-Napoca, sub sloganul „Green. Innovative. Resilient.”, SAMEDAY și-a prezentat tehnologia easybox, evidențiind cum această soluție inovatoare de livrare conectează oameni și comunități din România, Bulgaria și Ungaria.

„Orașele europene vor să devină din ce mai inovative și mai conectate, dar și responsabile față de mediul înconjurător. Easybox-ul este un instrument de tip IoT (internet-of-things), iar infrastructura software și logistică dezvoltată în jurul lockerelor ne permit să contribuim la consolidarea ideii de smart city și smart village, să venim constant cu produse și servicii inovative în toate comunitățile locale pe care le acoperim. Prin infrastructura logistică de livrare colete reprezentată de rețeaua SAMEDAY easybox răspundem nevoilor consumatorilor, disipând granițele rural-urban sau național-regional. Oriunde s-ar afla în România, Ungaria sau Bulgaria, consumatorii online pot alege easybox pentru livrarea produselor comandate online. Când oamenii decid să trimită sau să primească un colet la easybox, aleg de fapt să fie decidenți asupra momentului ridicării sau predării coletului, optând în același timp pentru o metodă de livrare prietenoasă cu mediul.”,

a explicat Mihai Trăistaru, Vice-President of Products, SAMEDAY Group.

De la introducerea livrării la easybox în România, în urmă cu șase ani, SAMEDAY gestionează acum o rețea de peste 5.000 de automate de livrare colete în România, Ungaria și Bulgaria. Prin acestea, SAMEDAY facilitează accesul la produsele a peste 30.000 de magazine online pentru comunitățile locale din țară și din regiune, stimulând e-commerce-ul și schimburile între mediul rural și urban.

„Ne bucură să vedem că teme precum transformarea digitală și nevoia unor strategii locale pentru reducerea noxelor și a amprentei de carbon sunt prioritare pe agenda Eurocities. Am avut ocazia de a discuta direct cu reprezentanții locali despre beneficiile extinderii rețelei de lockere în comunitățile lor. Easybox contribuie astăzi la reducerea consumului de carburant, la eficientizarea operațiunilor de curierat și la decongestionarea și fluidizarea traficului. În plus, avem active deja easybox-uri independente energetic, dotate cu panouri solare și explorăm în continuare soluții pentru reducerea consumului de energie și a emisiilor de CO2.”,

a adăugat Mihaela Bădescu, Chief Legal Officer, SAMEDAY Group.

Compania românească SAMEDAY anunță intenția de a-și continua expansiunea prin preluarea companiei maghiare de curierat rapid, Sprinter. Această mutare ar reprezenta pentru SAMEDAY o extindere semnificativă a infrastructurii out-of-home, cu 60%, prin cumpărarea a celor 450 de puncte de livrare din Ungaria, împreună cu capacitatea de livrare la domiciliu.

Sprinter, o companie tradițională de curierat expres din Ungaria, cu o istorie de peste 17 de ani pe piața maghiară, este recunoscută pentru serviciile sale de înaltă calitate. Cu prezența sa bine stabilită de 25 de ani de servicii expres de livrare și parteneriate solide, Sprinter deservește un număr important de magazine online și va extinde livrările și către România. De asemenea, compania este asociată cu nume de mărci renumite, așa cum prin rețeaua de puncte fixe de ridicare și colectare a coletelor, Pick Pack Pont, și Sprinter, cu zeci de ani de experiență în livrarea la domiciliu. SAMEDAY deservește o gamă variată de afaceri online, de la companii locale până la multinaționale. Cu o extindere solidă a infrastructurii sale out-of-home în Ungaria, SAMEDAY va ajunge la aproximativ 2.200 de lockere easybox și puncte de livrare până la finalul lui 2024, acoperind toate marile orașe și regiuni din țară. Această extindere va facilita și mai mult livrările transfrontaliere către România și alte țări, servind nevoile magazinelor online care efectuează expedieri cross-border.

Clienții Sprinter vor continua să beneficieze de aceleași servicii de încredere, iar odată cu finalizarea tranzacției, vor avea acces și la noi servicii și tehnologii adaptate pentru eCommerce. Angajații și subcontractorii vor beneficia de continuitate în activitate și de mai multe oportunități de creștere, având în vedere planurile ambițioase de dezvoltare ale companiei.

Achiziționarea Sprinter aduce împreună decenii de expertiză în piața locală și cultura de servicii, alături de SAMEDAY, o companie dinamică și în creștere, echipată cu tehnologii de vârf în domeniul livrărilor și curieratului. Această unire creează o nouă opțiune competitivă pentru afacerile online, atât din Ungaria și România, cât și pentru multinaționale.

„Construim o zonă de livrare unitară și fără granițe care va îmbunătăți experiența clienților și va reduce costurile de livrare pentru magazinele online din România, Ungaria și Bulgaria. Avem un plan ambițios de a ajunge la 8.500 de puncte de livrare în regiune în acest an, iar eventuala preluare a infrastructurii Sprinter reprezintă un pas important. Vom continua extinderea accelerată prin creșterea numărului de easybox-uri și introducerea unor noi puncte de livrare și a sistemelor shop-in-shop, care vor sprijini la dezvoltarea și mai accelerată a comerțului online în regiune.”,

a precizat Lucian Baltaru, CEO SAMEDAY Group.

În ultimele 12 luni, SAMEDAY a înregistrat o creștere impresionantă, cu 115% mai multe magazine online care au accesat serviciile de expediere cross-border, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Cu un total de 95 de milioane de colete livrate în regiune în ultimul an, SAMEDAY continuă să-și consolideze poziția ca primă companie românească de curierat care a extins operațiunile în afara granițelor, fiind în al patrulea an de activitate în Ungaria și al doilea an de prezență în Bulgaria.

Pe fondul creșterii continue a numărului de colete livrate în regiune, în 2024, Grupul SAMEDAY va investi circa 30 de milioane de euro în creșterea capacității de livrare prin extinderea rețelei out-of-home.

Grupul SAMEDAY planifică o investiție totală de peste 60 de milioane de euro pentru acest an. Această sumă considerabilă va fi direcționată către extinderea rețelei regionale out-of-home, dezvoltarea tehnologică și optimizarea capacității și vitezei de procesare și livrare.