Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți? Abonează-te la newsletter.
Foto: SAMEDAY
Compania românească SAMEDAY anunță intenția de a-și continua expansiunea prin preluarea companiei maghiare de curierat rapid, Sprinter. Această mutare ar reprezenta pentru SAMEDAY o extindere semnificativă a infrastructurii out-of-home, cu 60%, prin cumpărarea a celor 450 de puncte de livrare din Ungaria, împreună cu capacitatea de livrare la domiciliu.
Sprinter, o companie tradițională de curierat expres din Ungaria, cu o istorie de peste 17 de ani pe piața maghiară, este recunoscută pentru serviciile sale de înaltă calitate. Cu prezența sa bine stabilită de 25 de ani de servicii expres de livrare și parteneriate solide, Sprinter deservește un număr important de magazine online și va extinde livrările și către România. De asemenea, compania este asociată cu nume de mărci renumite, așa cum prin rețeaua de puncte fixe de ridicare și colectare a coletelor, Pick Pack Pont, și Sprinter, cu zeci de ani de experiență în livrarea la domiciliu. SAMEDAY deservește o gamă variată de afaceri online, de la companii locale până la multinaționale. Cu o extindere solidă a infrastructurii sale out-of-home în Ungaria, SAMEDAY va ajunge la aproximativ 2.200 de lockere easybox și puncte de livrare până la finalul lui 2024, acoperind toate marile orașe și regiuni din țară. Această extindere va facilita și mai mult livrările transfrontaliere către România și alte țări, servind nevoile magazinelor online care efectuează expedieri cross-border.
Clienții Sprinter vor continua să beneficieze de aceleași servicii de încredere, iar odată cu finalizarea tranzacției, vor avea acces și la noi servicii și tehnologii adaptate pentru eCommerce. Angajații și subcontractorii vor beneficia de continuitate în activitate și de mai multe oportunități de creștere, având în vedere planurile ambițioase de dezvoltare ale companiei.
Achiziționarea Sprinter aduce împreună decenii de expertiză în piața locală și cultura de servicii, alături de SAMEDAY, o companie dinamică și în creștere, echipată cu tehnologii de vârf în domeniul livrărilor și curieratului. Această unire creează o nouă opțiune competitivă pentru afacerile online, atât din Ungaria și România, cât și pentru multinaționale.
„Construim o zonă de livrare unitară și fără granițe care va îmbunătăți experiența clienților și va reduce costurile de livrare pentru magazinele online din România, Ungaria și Bulgaria. Avem un plan ambițios de a ajunge la 8.500 de puncte de livrare în regiune în acest an, iar eventuala preluare a infrastructurii Sprinter reprezintă un pas important. Vom continua extinderea accelerată prin creșterea numărului de easybox-uri și introducerea unor noi puncte de livrare și a sistemelor shop-in-shop, care vor sprijini la dezvoltarea și mai accelerată a comerțului online în regiune.”,
a precizat Lucian Baltaru, CEO SAMEDAY Group.
În ultimele 12 luni, SAMEDAY a înregistrat o creștere impresionantă, cu 115% mai multe magazine online care au accesat serviciile de expediere cross-border, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Cu un total de 95 de milioane de colete livrate în regiune în ultimul an, SAMEDAY continuă să-și consolideze poziția ca primă companie românească de curierat care a extins operațiunile în afara granițelor, fiind în al patrulea an de activitate în Ungaria și al doilea an de prezență în Bulgaria.
Pe fondul creșterii continue a numărului de colete livrate în regiune, în 2024, Grupul SAMEDAY va investi circa 30 de milioane de euro în creșterea capacității de livrare prin extinderea rețelei out-of-home.
Grupul SAMEDAY planifică o investiție totală de peste 60 de milioane de euro pentru acest an. Această sumă considerabilă va fi direcționată către extinderea rețelei regionale out-of-home, dezvoltarea tehnologică și optimizarea capacității și vitezei de procesare și livrare.
Sameday, lider pe segmentul livrărilor out-of-home și unul dintre principalii jucători din piața de curierat, deschide rețeaua easybox pentru trimiterile efectuate de persoanele fizice, prin lansarea noului serviciu SAMEDAY easyway. Acest serviciu se adresează și celor care nu au un contract activ cu Sameday și oferă o modalitate simplă de a trimite colete către orice destinație din țară, prin intermediul rețelei easybox.
SAMEDAY easyway reprezintă un răspuns direct la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor și aduce o soluție simplă și eficientă, gestionată cu ajutorul celor peste 3.900 de easybox-uri din România. Potrivit datelor companiei, 52% dintre consumatorii online sunt interesați de accesarea serviciilor de trimitere a coletelor. Cele mai importante aspecte urmărite de persoanele fizice interesate de trimiterea coletelor sunt: calitatea livrării, prețul serviciului și modalitatea facilă de plasare a cererii de expediere și predare a coletului.
Ținând cont de acestea, noul serviciu de trimitere colete pune la dispoziția utilizatorilor două opțiuni simple de generare a unei cereri de expediere: prin aplicația SAMEDAY App sau accesând pagina https://trimite-colete-easyway.sameday.ro/. Serviciul nu necesită imprimarea de etichete de către utilizatori, astfel că, după pregătirea coletului aceștia trebuie să se prezinte la orice easybox, să introducă sau să scaneze codul de deschidere și să încarce coletul.
SAMEDAY easyway aduce o serie de avantaje clienților, cele mai importante fiind: libertatea de a trimite colete fără nevoia de etichete tipărite, în orice moment și către orice destinație, beneficiind în continuare de avantajele rețelei extinse de easybox-uri; livrare locker to locker disponibilă 24/24 h; ușurința de utilizare și monitorizare în timp real prin aplicație sau pe site.
Noul serviciu a fost dezvoltat ca urmare a atractivității crescute easybox și a nevoii de susținere a creșterii segmentului de economie circulară. În intervalul ianuarie-septembrie 2023, volumul de colete livrate în easybox a atins 26 de milioane, o creștere de peste 40% față de aceeași perioadă din 2022.
La finalul anului 2018 Sameday instala primul easybox în România. În ultimii ani, compania a extins masiv rețeaua easybox, care a atins numai în România 3.910 lockere. În prezent, locuitorii orașelor din România au la dispoziție un easybox la o distanță de 5-7 de mers pe jos. Acest lucru înseamnă că consumatorii pot trimite coletele lor în locații accesibile precum benzinării, supermarketuri sau centre rezidențiale, în orice moment al zilei li se potrivește.
„Cu lansarea noului serviciu am pus în mișcare o revoluție în felul în care persoanele fizice trimit colete. «SAMEDAY easyway» este expresia angajamentului nostru de a face experiența de trimitere a coletelor simplă, ușoară și eficientă pentru fiecare client. Ne propunem să transformăm fiecare trimitere într-o călătorie fără griji și promitem să continuăm să transformăm modul în care oamenii trimit și primesc colete”, a spus Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
În continuare, compania își propune să extindă gama de servicii de trimitere oferite consumatorilor, prin diversificarea metodelor de trimitere și primire a coletelor, precum și prin extinderea internațională a serviciului. În curând, utilizatorii serviciului vor avea posibilitatea de a realiza trimiteri din easybox către o adresă și chiar de la o adresă la alta, iar în viitor serviciul va permite realizarea de trimiteri între persoanele fizice din România, Ungaria și Bulgaria, țările în care compania românească de curierat este prezentă.
Odată cu lansarea noului serviciu, Sameday lansează o campanie de marketing și un concurs atractiv. În perioada 4-31 decembrie 2023, toți cei care efectuează comenzi prin intermediul noului serviciu easyway au șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele 10 laptopuri MacBook. Regulamentul campaniei poate fi consultat pe: www.sameday.ro. Susținută de tehnologii avansate și o echipă dedicată, Sameday continuă să inoveze și să ofere soluții moderne pentru nevoile în continuă schimbare ale clienților săi, consolidându-și poziția în domeniul serviciilor de curierat și logistică din România.
Acest website foloseste cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).