Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O concluzie principală a retrospectivei pieței europene de transport rutier din 2022 realizate de Upply este că asistăm la o tendință mai vizibilă decât de obicei de consolidare a transportului rutier prin faptul că întreprinderile mijlocii și mari se dezvoltă în detrimentul microîntreprinderilor, deoarece activitatea cu marjă redusă este supusă unei presiuni concurențiale puternice. 2022 a fost un an foarte bun pentru fuziuni și achiziții, realizate mai ales de fondurile de investiții, dar și de grupuri mari.

De exemplu, anul acesta CMA CGM a preluat Gefco, Geodis a făcut o achiziție foarte importantă în Polonia, firma Pekaes, și potrivit Reuters este pe cale să se mai realizeze o operațiune majoră: vânzarea Schenker de către Deutsche Bahn. Cum activitatea acestei companii depășește cu mult transportul rutier, materializarea preluării ei va avea un impact semnificativ, dată fiind ponderea sa pe piața din Europa.

DB Schenker isi deschide un nou terminal pentru operatiunile de logistica si transport in regim de grupaj in apropierea Capitalei. Noul depozit va fi localizat in CTPark Bucharest West (CTP) si va avea o suprafata 21,000 m2, urmand a fi deschis pana la finalul anului.
Noul terminal, reprezentand o investitie de aproximativ 6,5 milioane de euro, va fi o unitate Build-to-Suit, dezvoltat de CTP in conformitate cu cele mai inalte standarde tehnice si de calitate in ceea ce priveste constructia de spatii industriale si logistice premium.
 

Aceste caracteristici constructive, care depasesc standardele de piata actuale, vor plasa terminalul DB Schenker in categoria cladirilor verzi („green buildings”), cu grad ridicat de eficienta termica si consum energetic redus.
“Avand in vedere planurile de dezvoltare ale DB Schenker in zona Bucuresti si localitatile limitrofe privind serviciile logistice si de transport, mai cu seama transportul rutier, am decis relocarea activitatilor noastre intr-un nou terminal logistic dezvoltat cu un partener puternic precum CTP. Acest terminal intruneste pe de o parte cele mai inalte standarde tehnico-constructive din piata, precum si toate cerintele functionale ale DB Schenker, iar, pe de alta parte, ne creeaza premisele unei dezvoltari pe termen mediu si lung in aceeasi locatie, data fiind pozitionarea intr-un parc logistic aflat in continua si accelerata expansiune – CTPark Bucharest West”, a declarat Adrian Crizbasianu, COO si Membru al Consiliului Director, DB Schenker in Romania.