Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Așa cum v-am anunțat deja, la categoria Șasiu din cadrul International Trailer Award au concurat patru producători, fiecare cu o inovație, iar câștigător a fost Kässbohrer, cu semiremorca 12-15 Flexi, a cărei lungime se poate extinde, pentru a putea fi utilizată în orice țară europeană și chiar și în orașe, indiferent de dimensiunile maxim admise. Pe locul al doilea a fost Schmitz Cargobull, cu prelata S.CS Mega DB, care se poate încărca și pe tren și care combină punctele forte ale unei semiremorci mega proiectate pentru transport rutier cu punctele forte ale unei semiremorci robuste pentru transport feroviar. Partea frontală a șasiului face să fie posibile o gamă largă de aplicații și utilizarea în întreaga Europă, îndeplinind diferite cerințe legale și adaptându-se la orice tip de autotractor.

S.CS Mega DB are suprastructură reglabilă pe înălțime, ceea ce extinde posibilitățile de utilizare, iar departamentul de planificare o poate implementa în mod flexibil.

Vehiculele DB din oferta Schmitz – cele care sunt transportate pe calea ferată – acoperă adesea distanțe lungi și trec multe frontierele. În ceea ce privește modelele mega, utilizarea lor este normală în Europa de Sud-Vest sau Centrală, dar nu și în Europa de Nord, din cauza reglementărilor legale diferite, ceea ce reprezintă o provocare pentru transportatori și clienți, deoarece nu este disponibil un autotractor cu înălțimea corectă a șeii de cuplare sau configurația corectă a axelor. În aceste condiții, conceptul noului șasiu Mega DB, în combinație cu suspensia pneumatică Schmitz Cargobull Multi Ride Height și caroseria reglabilă pe înălțime Varios, creează o soluție flexibilă pentru clienții care fac transport de mărfuri standard și de mărfuri de volum în întreaga Europă, pe calea ferată. Iar șasiul galvanizat aduce și el numeroase beneficii.

Banii vor fi folosiți pentru extinderea semnificativă a capacităților de producție de semiremorci frigorifice și de dube, într-o nouă hală de 4.500 mp, în care asamblarea va fi complet restructurată, dar și pentru tehnologie de ultimă oră care va permite creșterea competitivității companiei.

Numărul de vehicule frigorifice produse într-un schimb urmează să crească la 40, iar gradul mai mare de automatizare și digitalizare va reduce timpul de producție/remorcă de la 15 la 10 minute.

O parte importantă a acestui proiect este utilizarea intensivă a instrumentelor digitale pentru a planifica noile clădiri și utilaje, astfel încât să se optimizeze proiectarea proceselor de lucru și să se poată implementa eficient și sustenabil măsurile planificate. De exemplu, pentru fluxurile de producție viitoare vor fi folosite simulări digitale pentru a testa și valida noile procese încă din stadiu incipient.

Pe lângă noua hală de producție, va fi introdus și un nou concept logistic pentru fluxurile de lucru interne și vor fi luate măsuri pentru a moderniza treptat producția de componente, astfel încât fabrica să fie mai sustenabilă.

Centrul Schmitz din Vreden este unul dintre cele două centre emblematice din cadrul proiectului regional Datenfabrik. NRW, care vizează crearea de fabrici bazate pe date. Deci Schmitz își asumă un rol de pionierat în dezvoltarea fabricilor digitale și creează un nou punct de referință pentru transformarea digitală în industrie.

Pe lângă extinderea capacității de producție, va fi extins centrul de aprovizionare existent la locația Große Mast: capacitatea de parcare se va dubla, ceea ce va accelera și optimiza procesul de livrare a vehiculelor, și prin faptul că nu se vor mai închiria parcări exterioare în zona locală se va reduce presiunea asupra traficului și implicit și costurile. Iar utilizarea sporită a camioanelor electrice în incintă va crește și mai mult eficiența și durabilitatea proceselor logistice.