Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pe 30 martie, în prezența a aproape 200 de clienți, demnitari și jurnaliști, Schmitz Cargobull a inaugurat oficial fabrica din Manchester (Marea Britanie), unde produce semiremorci dezvoltate special pentru Marea Britanie și Irlanda din vara lui 2021, echipate în conformitate cu cerințele pieței locale. În plus față de boxul izoterm S.BO APCE și de prelata S.CS FIXED FIX, portofoliul include acum și prelata fără stâlpi S.CS FREEPOST.

Fabrica se alătură rețelei de unități de producție extrem de flexibile Schmitz, permițându-i să răspundă rapid cerințelor locale, așa cum a subliniat Andreas Schmitz, CEO-ul companiei. În plus, așa cum a explicat și directorul de vânzări Boris Billich, noua fabrică permite oferirea pe piața locală a unor modele care se potrivesc specificului acesteia și care ajută la obținerea celui mai bun cost total de exploatare. Iar costurile de transfer, emisiile de CO2 și timpii de livrare sunt reduși pe cât posibil.

Noua fabrică Schmitz Cargobull din Marea Britanie, unde lucrează 72 de angajați, este cea mai recentă dintr-un total de 10 unități de producție din Germania (Altenberge, Vreden, Gotha), Lituania, Spania, Slovacia, Turcia, Australia și Africa de Sud. Aceasta are o suprafața de producție de 7.500 m2, o capacitate de 60 de unități pe săptămână dacă se lucrează într-un singur schimb și un depozit de piese de schimb de 1.000 m2, care include un număr mare de repere disponibile 24/7. Centrul din Marea Britanie oferă și servicii de finanțare, telematică și vânzări de vehicule uzate, iar prin lansarea noilor semiremorci propune cel mai puternic portofoliu de produse din această țară.

În imagine: Dr. Günter Schweitzer (COO Schmitz Cargobull), Andreas Busacker (CFO Schmitz Cargobull), Colin Maher (Managing Director Sales & Services, Schmitz Cargobull UK), Mike Kane (Labour MP for Wythenshawe and Sale East), Paul Avery (Managing Director Operations Schmitz Cargobull UK), Boris Billich (Chief Sales Officer Schmitz Cargobull)

În 2022 au fost înmatriculate pentru prima dată în România, conform calculelor DRPCIV, 4.550 de semiremorci noi și 6.292 rulate, iar 12.938 au fost reînmatriculate, față de 4.116, 7.147, respectiv 12.445 în 2021. Remarcăm, așadar, faptul că numai înmatriculările de vehicule noi au crescut față de 2021, ceea ce deja nu mai este o noutate, dată fiind disponibilitatea redusă a vehiculelor rulate. Iar conform calculelor noastre, care le includ în categoria semiremorcilor noi și pe cele care apar în statistici ca fiind rulate la prima înmatriculare, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult șase luni înainte de data înmatriculării în România, este vorba de 5.118 semiremorci noi, față de 4.792 în 2021.

Lider de piață este Schmitz Cargobull, cu 1.563 de semiremorci (792 de prelate, 448 de basculante, 226 cu temperatură controlată, 44 pentru transport de containere, 25 de izoterme, 23 de furgoane, 4 cu obloane rabatabile, 1 platformă), în scădere față de cele 1.823 din 2021. Îl urmează Krone, cu 1.155, față de 806 în 2021, Wielton, cu 397/304, Mega (339/255), Kögel (313/362, deci o altă scădere, după cea a liderului), Schwarzmüller (265/269), Kässbohrer (161/124) și Meiller, cu 146 de basculante în 2022 și 117 în 2021.

Ceilalți producători au avut mai puțin de 100 de semiremroci noi înmatriculate în 2022 în România, iar lista lor o puteți citi în articolul din numărul special al revistei Tranzit, care va fi disponibil la început de februarie.