Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull a livrat prima combinație de vehicul neutru din punct de vedere climatic, formată din caroserie M.KO și motor alimentat cu hidrogen, clientului său HyLane.

Fabricată la uzina de producție Schmitz Cargobull din Lituania, caroseria este echipată cu o podea multifuncțională, două șine de fixare a încărcăturii și un elevator spate, completând astfel vehiculul Hyundai alimentat cu hidrogen. Asamblarea vehiculului și inspecția DEKRA a acestuia au avut loc la uzina de panouri GRW din Toddin, unde se află în continuare și producția de panouri Schmitz Cargobull. Această evoluție face din Schmitz Cargobull primul carosier certificat pentru Hyundai în Germania.

Dirk Nuxoll, directorul general GRW, Sabine Essmann, manager internațional de clienţi importanţi Logistic/Food Business la Schmitz Cargobull, și Bruno Altenschöpfer, manager de flotă la HyLane, au luat în primire vehiculul pentru prima sa utilizare pe șosea. „Sunt încântat de cât de repede a putut fi implementat acest concept. Acest vehicul reprezintă încă un pas înainte pentru soluțiile de transport durabil cu hidrogen în Germania”, a declarat Altenschöpfer.

„Soluțiile pentru transportul durabil de mărfuri sunt deosebit de importante pentru Schmitz Cargobull. Suntem încântați să realizăm acest proiect pilot grozav într-un timp atât de scurt și vom finaliza un total de 17 vehicule în următoarele câteva săptămâni. Caroseriile cu box Schmitz Cargobull sunt echipate în mod optim pentru a găzdui rezervoarele de hidrogen pe peretele etanș”, spune Essmann.

„Fiind primul autocamion de serie pe bază de hidrogen omologat în Germania, am putut prezenta vehiculul împreună cu Schmitz Cargobull la conferința BMDV – Vehicule comerciale prietenoase cu clima – de la Berlin. Acolo ni s-a permis, de asemenea, să prezentăm în detaliu conceptul nostru de utilizare practică a camioanelor”, spune Sara Schiffer, director general al HyLane GmbH. Vehiculele de tip „XCIENT Fuel Cell” vor fi pregătite – în funcție de cerințele clienților – pentru utilizarea lor pe șosea. Pe șasiul autovehiculului sunt montate boxuri frigorifice şi izoterme pentru a putea transporta în siguranță mărfurile. Unele dintre vehicule vor fi echipate și cu o remorcă frigorifică. În calitate de furnizor exclusiv de vehicule de mobilitate neutre din punct de vedere climatic destinate închirierii, HyLane oferă tarife competitive datorită finanțării din partea Ministerului Federal al Afacerilor Digitale și Transporturilor. Clienții plătesc doar pentru kilometrii pe care îi parcurg efectiv. În calitate de client HyLane, nu numai că economisiți CO2 – se eliberează un certificat privind economiile individuale de CO2 – dar și costuri.

Schmitz Cargobull și-a extins portofoliul de semiremorci frigorifice S.KO COOL cu un pachet de echipamente montate din fabrică și certificate pentru operațiunile de transport TAPA TSR1. Astfel, liderul pieței europene devine primul producător de echipamente originale care oferă acest echipament pentru transportul securizat la ieșirea din fabrică și care îl încorporează în remorcile sale.

În urma confirmării conformității de către institutul independent de testare DQS, certificatul a fost înmânat oficial la târgul IAA Transportation de la Hanovra. Reprezentanții companiilor s-au întâlnit marți, 20 septembrie, la standul Schmitz Cargobull de la târgul comercial pentru prezentarea certificatului. Acesta a confirmat faptul că semiremorcile Schmitz Cargobull sunt pregătite pentru TAPA în ceea ce privește cerințele standardului TAPA TSR1. Echipamentul de securitate al semiremorcii frigorifice Schmitz Cargobull S.KO COOL îndeplinește cerințele standardului TAPA TSR1, cel mai înalt nivel de cerințe conform TAPA, pentru mărfuri de mare valoare.

Asociația pentru protecția bunurilor transportate (TAPA) este o organizație formată din producători, furnizori de servicii logistice, transportatori de mărfuri și autorități de aplicare a legii care aplică metode și proceduri dovedite pentru a îmbunătăți securitatea bunurilor de valoare din întreaga lume. Scopul său este de a reduce pierderile din lanțul de aprovizionare.

Pentru a îndeplini cerințele TAPA TSR1, în TrailerConnect® a fost integrat un sistem de alarmă acustică în rețea. Acesta declanșează o alarmă în cazul în care remorca este accesată de o terță parte neautorizată. TrailerConnect® este infrastructura telematică 100% integrată de la Schmitz Cargobull. Alături de acest sistem de alarmă acustică, noul sistem electronic de blocare a ușilor TL4 asigură protecția mărfurilor împotriva accesului neautorizat. Aceste produse inteligente și inovatoare sporesc securitatea proceselor și a transportului. „Acest lucru poate fi realizat numai cu infrastructura în rețea a soluției telematice TrailerConnect® de la Schmitz Cargobull”, spune Volker Flatau, șeful liniei de produse Cool Freight, Schmitz Cargobull. „Ne bucurăm să putem oferi clienților noștri o semiremorcă frigorifică echipată la cel mai înalt standard de siguranță TAPA ex works și să contribuim la o mai mare securitate a lanțului de aprovizionare. Vom rămâne în strânsă legătură cu organizația TAPA și, de asemenea, vom continua să contribuim la conturarea viitoarelor cerințe de securitate îmbunătățite, astfel încât să oferim clienților noștri cel mai înalt nivel de securitate în orice moment.”