Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull, cu 83 de puncte, s-a clasat pe locul întâi la categoria Mediu dein cadrul Trailer Innovation, concurând cu semiremorca aerodinamică S.CS Ecoflex cu Power Curtain și Eco Pack, care a fost prezentată și clienților români la începutul verii.

Reamintim că gama de semiremorci aerodinamice EcoGeneration permit o economie de carburant de până la 5% și este disponibilă în trei variante: EcoFIX, EcoFLEX și EcoVARIOS.

EcoGeneration are la bază conceptul de parte din spate liftabilă, care îi conferă o formă aerodinamică și reduce rezistența aerodinamică. Acoperișul se poate ridica ușor dacă semiremorca trebuie să fie încărcată până la nivelul maxim pe înălțime și se coboară când se transportă mărfuri de greutate, care nu ating tavanul, fără a crește costurile și fără a modifica semnificativ performanța transportului și manevrarea.

În funcție de tipul transportului, gama Eco poate fi echipată cu prelată standard sau Power Curtain care nu necesită obloane și de aceea reduce și mai mult consumul nu numai din aerodinamică, ci și din greutatea proprie mai mică.

Ca și celelalte semiremorci Schmitz cu prelată, Eco beneficiază de toate certificatele, deoarece are la bază același șasiu înnoit Modulos, care, datorită conceptului modular, permite un design interior flexibil și diverse modalități de ancorare.

Dintre cele trei modele ale noii game, EcoFLEX se pretează la transport de mărfuri generale și de băuturi, deoarece propune un acoperiș care se poate coborî în partea din spate, astfel încât înălțimea totală maximă să fie de 4 m atât în față, cât și în spate, dar să poată scădea flexibil, în spate, ceea ce duce la o formă aerodinamică și deci la economii de carburant.

Pe locul al doilea, cu 75 de puncte a fost Sono Motors, care a înscris în competiție un vehicul cu panouri solare fotovoltaice (ViPV), iar pe locul al treilea, cu 73 de puncte, a fost Thermo King, cu sistemul Axlepower, realizat împreună cu BPW, care reprezintă o nouă tehnologie pentru refrigerarea remorcilor cu emisii zero.

Krone a participat în competiție cu șasiul de container Box Liner eLTU 50 cu control automat de la distanță. Acesta a apărut într-un context în care se folosesc încuietori automate sau semiautomate în șasiul containerului, iar procesul de deblocare se realizează manual printr-o eliberare rapidă direct pe dispozitivul de blocare al containerului. Prin urmare, conducătorul auto trebuie să efectueze operațiuni manuale asupra vehiculului și în special să ajusteze manual șasiul la dimensiunea și poziția containerului.

Dar noul Box Liner eLTU 50 complet automat, care poate acoperi toate dimensiunile containerului și pozițiile utilizate în mod obișnuit în porturi, adică 20′ încărcat pe spate, 20′ pe mijloc, 2×20′, 40′ și 45′, permite preselectarea dimensiunii și poziției containerului pe un șasiu multifuncțional cu gât de lebădă, astfel încât să fie disponibil imediat șasiul de care este nevoie. Acțiunea se face din telecomandă, din cabina camionului, sau de la o cutie de comandă de pe șasiu, eliminând până la 30 de operațiuni de încărcare și descărcare pe zi și evitând posibile accidente. Deci volumele transportate cu șase șasiuri convenționale pot fi operate cu cinci astfel de modele de la Krone, ceea ce reprezintă o soluție și pentru criza de șoferi. Extensia spate este setată cu precizie în poziția corespunzătoare și blocată pneumatic cu ajutorul unui motor cu aer comprimat cu funcționare foarte lină, echipat cu un angrenaj și cu senzori cu turbină în mai multe etape. Iar încuietorile care nu sunt necesare sunt mutate în poziție de repaus. După ce containerul a fost plasat în poziție este blocat prin apăsarea unui buton, de exemplu din telecomandă, iar procesul de blocare, dacă a fost corect, este confirmat tot de pe telecomandă.

Pe podium au mai urcat VDL & D-TEC, cususpensia pneumatică MBS Omega, și Schmitz Cargobull, cu semiremorca având protecție antiîmpănare pentru feribot.