Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pentru o lungă perioadă de timp, din cauza pandemiei în curs de desfășurare, cursurile de formare a partenerilor de servicii ale Colegiului Cargobull nu au mai putut avea loc fizic. Acest lucru se schimbă acum și din ce în ce mai multe cursuri de formare în țară și în străinătate pot avea loc din nou.

În ultimele săptămâni, partenerii de service Schmitz Cargobull din Germania, Turcia, Elveția, Finlanda, Maroc, Spania, Anglia, Olanda, Croația, Slovenia și Bulgaria au fost instruiți în ceea ce privește utilizarea sigură și profesională a Schmitz Cargobull S.CU. Scopul acestei instruiri este de a califica participanții pentru a opera în mod independent unitatea de refrigerare S.CU, de a o repara și de a efectua toate lucrările de întreținere.

Pentru a obține competențele necesare, formarea este o combinație de module teoretice și practice. Cunoștințele dobândite în teorie sunt puse direct în practică, astfel încât se consolidează rapid, iar întrebările ulterioare pot fi abordate direct. Cursurile de formare S.CU sunt conduse în prezent de 3 formatori:

Tom Mohl (Scandinavia, Marea Britanie, Irlanda), Joao Botas (Europa de Sud, Africa), Max Gruber (Europa Centrală). Max Gruber spune că: „Este foarte important pentru noi să ne formăm complet partenerii noștri de servicii. În acest fel, clienții noștri pot fi siguri că fiecare partener de service îndeplinește standardele noastre Schmitz Cargobull. Tocmai amestecul de practică și teorie face ca instruirea să fie atât de reușită. În plus, schimburile dintre cursanți sunt foarte îmbucurătoare și nu s-ar întâmpla în același mod dacă s-ar fi desfășurat online.”

Pentru lunile următoare sunt planificate și alte cursuri de formare pentru partenerii de servicii pe diverse teme.

În primul semestru din 2022 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform datelor de la DRPCIV, 2.255 de semiremorci noi și 3.229 rulate, și 6.997 au fost reînmatriculate, față de 2.033, 3.981, respectiv 6.521 în 2021. Iar conform calculelor noastre, care le includ la categoria semiremorcilor noi și pe cele care în statisticile DRPCIV apar ca fiind rulate la prima înmatriculare, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult șase luni înainte de data înmatriculării în România, este vorba de 2.541 de semiremorci noi, față de 2.330.

Schmitz conduce în clasament, cu 734 de semiremorci noi (387 de prelate, 247 de basculante, 66 cu temperatură controlată, 8 pentru transport de containere, 21 de izoterme și 5 furgoane), în scădere față de cele 898 din 2021. Krone a vândut 481 de semiremorci noi, față de 430 în 2021, iar Kögel 218/166. Wielton a vândut 202 de semiremorci noi, față de 135 în primul semestru din 2021, Mega 197 de basculante și 1 pentru transport de lemn, față de 117 în 2021, iar Schwarzmüller 142, față de 129.

Sub 100 de unități sunt în dreptul Meiller (81 de basculante, față de 46), Kässbohrer (77/38), Magyar (36 de cisterne ADR, la fel ca în 2021), D-TEC (33 pentru transport de containere, față de 28), Berger (31/15), Stas (31/16), Zaslaw (27/9), Bodex (15 basculante), Spitzer (15 cisterne), Spitzer (15 cisterne), OMEPS (12 cisterne), Fliegl (10 prelate și 1 pentru transport de vehicule), Lecitrailer (10 prelate).

Toți ceilalți producători au vândut mai puțin de 10 unități.