Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În urma unui audit amplu, TÜV Süd a reconfirmat certificarea sistemului telematic pentru remorci TrailerConnect® al Schmitz Cargobull în conformitate cu bunele practici de distribuție (GDP). Auditul a inclus o examinare detaliată a descrierii interfeței, stocării și back-upului datelor, alături de analiza riscurilor pentru dezvoltarea/actualizarea software-ului/backup-ul datelor, procesele și structurile organizaționale din companie, manualul software-ului, specificația tehnologiei senzorilor, descrierea companiei, manualul de management al calității și ISO 9001.

Reamintim că acest audit este necesar deoarece în 2013 Comisia Europeană a introdus buna practică de distribuție a medicamentelor de uz uman pentru asigurarea calității și protecția împotriva medicamentelor contrafăcute, și conform acesteia producătorii, distribuitorii de produse farmaceutice și farmaciștii trebuie să își supună procesele auditurilor anuale GDP, iar certificările trebuie evaluate din nou la fiecare doi ani.

Datorită faptului că Schmitz Cargobull a obținut această prelungire, clienții săi îi pot solicita certificatul în orice moment și îl pot prezenta la audituri, pentru a atesta calitatea și siguranța semiremorcilor și serviciilor oferite de producătorul german, și implicit siguranța completă a operațiunilor de pe întregul lanț logistic, de la înregistrarea și stocarea informațiilor din semiremorcă până la afișarea în portal sau redirecționarea în API (interfață pentru transmiterea datelor către sisteme terțe).

În primul semestru din 2023 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform datelor DRPCI, 2.270 de semiremorci noi și 3.039 rulate, iar 6.393 au fost reînmatriculate, față de 2.255, 3.292, respectiv 6.997 în perioada similară din 2022. Iar conform calculelor noastre, care le includ în categoria semiremorcilor noi și pe cele care figurează în statisticile DRPCI ca rulate, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult trei luni înainte de data înmatriculării în România, este vorba de 2.446 de semiremorci noi, față de 2.541.

Lider de piață este Schmitz Cargobull, cu 792 de unități (481 de prelate, 137 cu temperatură controlată, 130 de basculante, 17 furgoane, 16 pentru transport de containere, 5 izoterme, 3 cu obloane rabatabile și 3 DA99 pentru transport de butelii), față de 734 în primul semestru din 2022. Pe locul al doilea este Krone, cu 629 de semiremorci (464 de prelate, 101 pentru transport de containere, 40 cu temperatură controlată, 20 de furgoane și 4 cu obloane rabatabile), față de 481. Podiumul este completat de Schwarzmüller, cu 192 de semiremorci (142 de prelate, 43 de basculante, 3 cu obloane rabatabile, 2 pentru transport de lemn, 1 platformă și 1 cisternă), față de 142 în 2022. Clasamentul continuă cu Wielton, cu 106 semiremorci, față de 202, Meiller (107/81), Mega (88/198), Kögel (85/218), Kässbohrer (74/77), Berger (61/37), Stas (31 și în 2023 și în 2022), OMEPS (30/12), Magyar (23/36) etc.