Prin acest parteneriat, cele două companii intenționează să-și unească expertiza în proiectarea și construirea suprastructurilor pe șasiu rigid, inclusiv prelate, dube închise și vehicule frigorifice. Tranzacția este supusă aprobării autorităților care se ocupă de concurență, dar cei doi producători sunt încrezători că parteneriatul va intra în vigoare curând.
GT Trailers este un constructor important de ansambluri și remorci de mare volum din regiunea Opole (Polonia) și este, ca și Schmitz, o companie de familie, cu tradiție în industrie și care are reputația că oferă modele fiabile – de exemplu, și GT și Schmitz propun șasiuri galvanizate și caroserii din aluminiu anodizat.
Iar prin fuziunea eforturilor lor de inovare și prin colaborarea în ceea ce privește vânzările cele două companii se așteaptă să obțină o cotă mai mare pe piața combinațiilor de mare volum, așa cum declară Andreas Schmitz, CEO Schmitz Cargobull.
La rândul său, Agata Duliniec, CEO GT Trailers, este încrezătoare că parteneriatul cu Schmitz îi va permite firmei pe care o conduce să aibă același succes și în următori ani, deoarece deschide calea spre inovație în ceea ce privește produsele și serviciile.
Această măsură este un răspuns la costurile ridicate ale energiei și ale forței de muncă, precum și la creșterea prețurilor materiei prime, mai ales oțelului și materialelor tranzacționate în dolari SUA.
„Decizia de a transfera o parte din creșterea costurilor de producție către clienți nu a fost ușoară pentru noi“, explică Andreas Schmitz, CEO-ul companiei. „Mediul economic este dificil din cauza incertitudinii din partea corporativă și a consumatorilor, dar și din cauza peisajului politic. Dar nicio firmă nu poate vinde sub costurile de producție pe termen mediu. Prin urmare, nu vedem altă opțiune decât să creștem prețurile acum pentru a continua să le oferim clienților calitatea și fiabilitatea pe care le așteaptă și care le permit să fie rentabili pe termen lung. În cazul în care prețurile materialelor scad – împotriva așteptărilor – asta se va reflecta, la fel, în calculul nostru și vom transfera avantajul către clienți.“
În ciuda contextului dificil, Schmitz Cargobull va continua să investească în creșterea productivității și în cercetare și dezvoltare, pentru a nu face compromisuri în ceea ce privește calitatea produselor, a oferi soluții de transport fiabile și eficiente din punct de vedere al costurilor și a-i ajuta pe clienți să aibă un cost total de operare cât mai mic. De exemplu, producătorul continuă să propună vehicule frigorifice galvanizate, care își păstrează valoarea și oferă cea mai bună izolație pentru transportul la temperatură controlată. Iar asta, în ciuda prețului mai mare, este o soluție apreciată de clienți.
02.10.2020
Ultimul număr: Iulie-August 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit