Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull a inclus problema sustenabilității în strategia sa și își asumă responsabilitatea ecologică și socială de-a lungul întregului lanț valoric, urmărind obiectivul de a face durabile atât procesele de producție, cât și portofoliul de vehicule. Strategia de sustenabilitate elaborată în 2022 este orientată către trei domenii de acțiune – produse și servicii, mediu și oameni – include toate locațiile companiei și se bazează pe opt domenii de acțiune prin care își definește prioritățile principale: soluții de transport durabile și economice pentru clienți, economie circulară și reciclare, energie, protecția climei, materiale, sănătate și siguranță, responsabilitatea lanțului de aprovizionare și conștientizarea durabilității.

Dr. Günter Schweitzer, COO și responsabil pentru strategia de sustenabilitate în cadrul Schmitz Cargobull, amintește că producția de semiremorci este încă la început în ceea ce privește reducerea impactului asupra mediului de-a lungul întregului lanț valoric și gândirea holistică a sustenabilității și se declară mândru de faptul că grupul a dezvoltat în 12 luni o strategie cuprinzătoare de sustenabilitate, stabilind obiective ambițioase cum ar fi reducerea emisiilor până în 2030 în întreaga rețea de producție cu 90% față de exercițiul financiar 2021/22. În 2022/23, compania a reușit – ajutată și de iarna mai blândă – să economisească deja 19,4% energie și din 2023 energia electrică verde certificată 100% a fost utilizată în toate unitățile de producție din Germania, iar emisiile de CO2 au fost reduse cu 29% per total și cu 24,5% per remorcă. Compania și-a publicat al doilea raport de sustenabilitate în conformitate cu standardul de raportare GRI, în care oferă informații despre direcția în care merge și modul în care s-a dezvoltat în ceea ce privește aspectele cheie și obiectivele importante din domeniul sustenabilității.

Specialistul austriac în producerea de semiremorci ușoare Berger Fahrzeugtechnik GmbH și Schmitz Cargobull AG intenționează să încheie un parteneriat strategic care să le permită să-și pună în comun expertiza și să găsească sinergii pentru utilizarea în comun a unor componente, pentru a oferi soluții de transport durabile și eficiente. Tranzacția este supusă aprobării autorităților din domeniul concurenței, iar reprezentanții celor două companii sunt încrezători că parteneriatul va intra în vigoare curând și le va aduce beneficii importante clienților.

Gerhard Berger, proprietarul Berger Fahrzeugtechnik, crede că parteneriatul cu Schmitz Cargobull este avantajos pentru ambele părți, firma sa având astfel oportunitatea de a face ca modelele BergerEcotrail să fie mai cunoscute și mai bine vândute pe viitor deoarece va folosi rețeaua producătorului german și va avea noi oportunități de a dezvolta produse și servicii.

Iar pentru Schmitz, așa cum subliniază CEO-ul companiei, Andreas Schmitz, acest parteneriat deschide noi perspective pentru dezvoltarea produselor și pentru a extinde folosirea sistemului propriu de telematică TrailerConnect pe noi modele. Vehiculele BergerEcotrail vor fi oferite prin intermediul rețelei Schmitz cu aceleași servicii disponibile pentru vehiculele producătorului german și această rețea va fi consolidată astfel încât toate serviciile, mai ales aprovizionare completă cu piese de schimb pentru ambele familii de produse, să fie disponibile în întreaga Europă.