Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull și primarul orașului Vreden salută acordarea autorizației de construire în vederea extinderii zonei de livrare a semiremorcilor frigorifice și a dubelor izoterme produse la fabrica din această localitate.

Construcția urmează să înceapă în prima jumătate a lui 2025, va dura aproximativ un an și va adăuga o suprafață de circa 11 ha, cu 750 de noi locuri de parcare pentru vehiculele noi ce așteaptă preluarea de către clienți. Asta va permite accelerarea livrărilor și va proteja mediul prin reducerea necesarului de transport și a distanțelor parcurse, cu circa 200.000 km/an, ceea ce înseamnă emisii de dioxid de carbon cu circa 80% mai mici (-150 t/an). Dar și presiunea asupra traficului din zonă și poluarea fonică vor scădea.

Extinderea va reduce numărul de zone de parcare exterioare închiriate în vecinătatea fabricii de la peste 20 la 10. Celelalte 10 zone sunt situate în imediata apropiere a uzinei Schmitz, cea mai îndepărtată fiind la doar 6 km.

În plus, creșterea utilizării de la fabrică la zona de livrare a vehiculelor electrice va contribui la o mai mare sustenabilitate.

În primele trei trimestre din 2024, conform DRPCI, s-au înmatriculat pentru prima dată în România 2.769 de semiremorci noi și 5.251 rulate, iar 9.260 au fost reînmatriculate, față de 3.354, 4.435, respectiv 8.873 în 2023. Iar conform calculelor noastre, care le includ în categoria semiremorcilor noi și pe cele care apar în statistici ca fiind rulate la prima înmatriculare în România, dar au data primei înmatriculări cu cel mult trei luni înainte de data înmatriculării la noi, este vorba de 3.212 semiremorci noi, față de 3.658 în 2023.

Schmitz Cargobull conduce în clasament cu 1.225 de semiremorci, față de 1.382 în 2023, Krone are 604, față de 781, iar Wielton 237, față de 181.

Peste 100 de unități mai sunt în dreptul Mega (192, față de 143), Schwarzmüller (137/261), Meiller (119/146) și Kässbohrer (111/101).

Mai mult de 10 unități au Berger (73, față de 105 în 2023), Kögel (50/96), Magyar (46/33), Stas (44/60), Max Trailer (35/27), Bodex (27/21), D-TEC (26/29), Goldhofer (19/4), Faymonville (18/5), Spitzer (17/20), OMEPS (15/30), Web Trailer (15/5), Zaslaw (14/24), Ardor (11/14) și Sommer (10, față de 2 semiremorci în primele trei trimestre din 2023).