Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La inceputul lunii trecute, Schmitz Cargobull a inaugurat, in prezenta partenerilor si clientilor traditionali, noul sediu de birouri si de vinzare de piese de schimb si de vehicule second-hand, Cargobull Trailer Center Romania. Noua locatie inchiriata la Ciorogarla, desfasurata pe o suprafata totala de 18.000 m2, mai moderna si mai vizibila, ofera servicii imbunatatite ce vor pune umarul la cresterea asteptata pe piata din Romania, precum si la realizarea targetului previzionat de Andreas Schmitz, unul dintre principalii actionari ai companiei, de a vinde in 2012 pe piata autohtona circa 1.000 de unitati.


Schmitz Cargobull detine in prezent o cota globala de piata de circa 26%, pe toate categoriile de semiremorci, si o cota de aproape 50% la frigorifice pe intreaga Europa, desi cel mai mare volum de vanzare il ofera prelatele. „Suntem foarte puternici in centrul si estul Europei, si asta datorita vechimii pe piata si investitiilor continue, dar si datorita produselor proiectate astfel incat sa tina seama de calitatea soselelor sau de conditiile dure de lucru din Romania sau Rusia”, a precizat Andreas Schmitz, completand: „pe de alta parte, chiar daca in Spania sau Portugalia ne pastram cota de piata de peste 65%, in prezent nu vindem foarte mult, economiile acestor state fiind extrem de subrede”.

Planurile de vanzare din Europa au fost deja depasite
Anul trecut, Schmitz Cargobull a produs 43.000 de unitati in intreaga Europa, in vreme ce planul pentru 2012, care prevedea fabricarea a circa 41.000 de unitati, a fost deja depasit. „Chiar daca ne asteptam la cateva etape care probabil ne vor trage usor in jos, per total vom inregistra o crestere”, a punctat Andreas Schmitz, completand si faptul ca, in Romania, targetul pentru 2012 este de minimum 1.000 de unitati vandute.
Cu toate acestea, niciodata nu se produce la capacitate maxima, nici chiar in perioada de boom. „Nu lucram niciodata pe stoc, ci livram in momentul in care clientul are nevoie de un produs. Astfel, avem in permanenta destula capacitate de productie disponibila pentru a livra atat cat este nevoie”, a spus acesta, explicand ca livrarea unei unitati se poate face intr-o saptamana.
Insa nu numai vanzarea vehiculelor noi este importanta, ci si cea de vehicule uzate ce aduce, din cele circa 10.000 de unitati pe an, venituri de peste 100 de milioane de euro. „Este o solutie pe care o oferim clientilor care nu trebuie sa-si iroseasca timpul comercializand propriile semiremorci. Unitatile returnate de clientii ca avans pentru altele noi sunt verificate rapid si vandute, astfel incat si clientii care cumpara vehicule uzate sa fie siguri ca primesc produse de buna calitate”, a explicat Schmitz.

Pe de alta parte, Eugen Stan, director de vanzari
Schmitz Cargobull Romania, isi doreste sa dezvolte parcul de  vehicule second-hand de la noi. „Clientii au posibilitatea de trade in, respectiv semiremorcile vechi constituie avans pentru contracte noi, obtinand astfel marfa pentru second-hand, …