Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vizibilitatea bună este foarte importantă pentru combinațiile de autotractoare cu remorci sau semiremorci, deoarece mai ales cicliștii și pietonii se pot afla uneori în unghiul mort din perspectiva șoferului, în special atunci când camionul virează și ei nu mai pot fi văzuți în oglindă într-un anumit unghi.

Pentru a conștientiza potențialele victime de pericol și a le proteja, Krone își echipează semiremorcile cu autocolante foarte vizibile de avertizare, în anumite puncte sensibile, iar luminile intermitente de pe lateral aduc și mai multă siguranță.

O altă sursă de pericol pentru participanții la trafic o pot constitui camioanele articulate neluminate parcate în zone întunecoase de pe marginea șoselelor. Iar aici marcajele de contur reflectorizante de pe semiremorcile Krone sunt de mare ajutor, deoarece se aprind imediat ce sunt iluminate de farurile autovehiculelor sau bicicletelor.

Tot pentru a spori siguranța, noile semiremorci Krone Cool Liner sunt echipate standard cu lumini de frână în partea de sus a cadrului spate, pentru a preveni coliziunile spate cu vehiculele care le urmează în trafic. Iar luminile contur de frână sunt disponibile opțional.

În plus, Krone și-a echipat încă din martie vehiculele cu noua protecție anti-împănare spate, care are o capacitate dublă de absorbție a forțelor și o distanță până la sol cu 100 mm mai mică, garantând astfel că autovehiculele și motocicletele nu pot intra sub semiremorcă după o coliziune spate.
Iar sistemele electronice pot ajuta și ele la prevenirea situațiilor periculoase din trafic. De exemplu, sistemul de monitorizare a presiuni din pneuri Krone Tyre măsoară în permanență și verifică presiunea din toate cele șase roți ale semiremorcii și dacă aceasta scade periculos – ceea ce poate conduce, în trafic pe distanțe lungi, la explozii – avertizează șoferul și el poate lua măsurile necesare.

Producătorul austriac a lansat la începutul lui mai o nouă platformă joasă de încărcare, cu rampe, mai versatilă, deoarece poate transporta inclusiv cherestea laminată sau containere, nu numai mașini de construcții, produse vrac, grinzi sau alte mărfuri grele, și care are o durată de folosire mai mare cu până la 40% decât a altor trailere joase, tocmai datorită configurației flexibile, ceea ce îi permite să fie mereu în mișcare deoarece poate prelua cele mai diverse comenzi. De aceea clienții vor beneficia de consiliere temeinică pentru a alege cea mai potrivită specificație. Vehiculul este disponibil cu 2-5 axe, în versiuni cu bară de tracțiune, cu axă centrală sau semiremorcă, iar capacitatea de încărcare poate atinge 60 t.

În contextul apariției unor noi reglementări UE privitoare, ce vor intra în vigoare în septembrie (platformele vor trebui să absoarbă de două ori mai multă forță decât acum pentru a proteja vehiculele joase care circulă în apropiere împotriva accidentelor), Schwarzmüller a considerat că, dacă tot aduce modificări modelelor sale joase, mai bine vine cu o gamă complet nouă.

Protejarea vehiculelor din jur de impactul cu aceste trailere este garantată de designul părții din spate a trailerului, deoarece noua rampă este așezată pe o țeavă pătrată revizuită care poate absorbi forțe de coliziune de până la 10 t. Iar construcția este modulară, pentru a putea fi modificată cu ușurință la nevoie. Rampa este ușoară și îngustă și suprafața podelei poate fi transformată oricând în dură, moale, acoperită cu cauciuc sau de tip grătar. Suprafața de încărcare vine standard cu lemn de brad Douglas, mai rezistent decât molidul, dar și acesta poate fi înlocuit, la cerere, cu lemn dur sau cauciuc.

Platforma se poate coborî hidraulic, rampele au, de asemenea, suport hidraulic pentru acționare, iar lățimea poate crește, sporind și mai mult flexibilitatea în utilizarea trailerului. Standard se face zincare la cald și tot din standard fac parte cricurile pliabile automat și luminile LED, iar opțional sunt disponibile diverse tipuri de axe și sisteme de direcție, dispozitive pentru transport de lemn sau opritoare de containere.