Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Line-up-ul Volvo Trucks la expoziția IAA 2024 va fi plin de dovezi ale determinării Volvo de a decarboniza transportul și de a preveni accidentele. Volvo va prezenta camioane cu sisteme de propulsie electrice pe baterii, pile de combustie și combustibili regenerabili în motoarele cu combustie – o strategie care permite transportul durabil astăzi și mâine.

Volvo Trucks la IAA 2024 va fi o demonstrație a unei game globale de produse care nu a fost niciodată mai puternică. Va fi expusă noua gamă Volvo FH Aero, lansată recent pentru Europa, Asia și Africa, care include variante electrice și alimentate cu biocombustibil. Pe piața din SUA a fost introdus noul Volvo VNL pe o platformă complet nouă, care include tehnologii autonome revoluționare. IAA va fi prima ocazie de a experimenta Volvo VNL în Europa. Ambele modele de camioane au fost dezvoltate având în vedere eficiența consumului de combustibil și siguranța.

“Sunt încântat să văd reacțiile clienților și ale presei cu privire la noile noastre game de camioane și la tehnologiile viitoare”, spune Roger Alm, președintele Volvo Trucks. “Gama noastră de la IAA din acest an va arăta puterea globală a Grupului Volvo și va demonstra angajamentul nostru de a ajunge la zero emisii și zero accidente – ambele sunt la fel de importante pentru succesul clienților noștri.”

Noul Volvo FM Low Entry va fi, de asemenea, prezent la IAA – acesta este primul camion Volvo dezvoltat numai cu un sistem de propulsie electric pe baterii și o vizibilitate extraordinară pentru șofer, pentru o siguranță sporită în mediul urban aglomerat. Iconicul Volvo FH16 Aero va fi prezentat cu noul motor foarte eficient D17 de 17 litri, care adaugă putere, reducând în același timp consumul de combustibil și emisiile Acest camion a fost proiectat pentru cele mai dificile sarcini și productivitate optimizată și este certificat pentru HVO (Hydrotreated Vegetable Oil) și biodiesel B100.

Volvo Trucks va demonstra, de asemenea, viitoarea sa tehnologie e-axle, concepută special pentru următoarea generație de autocamioane Volvo electrice cu baterii și pile de combustie, care permite o autonomie electrică mai mare, precum și o manevrabilitate optimizată.

În timp ce Volvo are cinci ani de experiență cu camioane electrice în operațiunile clienților din 47 de țări din întreaga lume, hidrogenul este următorul pas atunci când vine vorba de viitoarele sisteme de propulsie. Hidrogenul pentru aplicațiile cu pile de combustie și hidrogenul în motoarele cu combustie sunt dezvoltate în paralel pentru a pregăti pentru viitor gama de camioane a companiei pentru toate piețele și aplicațiile de transport durabil din întreaga lume. Se așteaptă ca ambele tehnologii bazate pe hidrogen să ajungă la clienți spre sfârșitul acestui deceniu.

Mai multe dintre autocamioanele Volvo prezente la IAA vor fi echipate cu noul sistem Volvo de monitorizare cu cameră (CMS), care aduce beneficii atât în ceea ce privește economisirea de combustibil datorită aerodinamicii îmbunătățite, cât și în ceea ce privește siguranța sporită prin vizibilitate mai bună.

Gama Volvo la IAA va fi formată din 8 camioane:

Pe lângă o gamă largă de modele de camioane, Volvo va prezenta și noile tehnologii și servicii care sunt în pregătire pentru următoarea generație de camioane, inclusiv servicii de încărcare pentru camioanele electrice cu baterii. Vizitatorii IAA vor găsi Volvo Trucks în pavilionul 21, standul B01, precum și o serie de camioane pentru test drive pe pista de testare IAA. Ora conferinței de presă a Volvo Trucks va fi anunțată ulterior.

În ciuda faptului că a suferit în 2020 o reducere de 11% a veniturilor față de 2019, compania germană ZF investeşte în tehnologiile viitorului. Comenzile câştigate pentru componentele de transmisie electrică însumează circa 14 miliarde de euro în câțiva ani, iar tendinţa pozitivă din primele luni ale lui 2021 a venit cu alte noi comenzi. Toate acestea sunt rezultatul înfiinţării unei noi divizii, Electrified Powertrain Technology, care combină tehnologiile de conducere tradiționale cu cele hibride și electrice.

Un alt exemplu frapant de schimbare a companiei a fost semnalat în mai 2020, când a achiziționat Wabco, o companie specializată în sisteme de control al frânei și tehnologii și servicii care îmbunătățesc siguranța, eficiența și conectivitatea vehiculelor industriale. „Obiectivul companiei pe tot parcursul anului trecut a fost să se concentreze asupra transformării mobilității și a făcut acest lucru investind în tehnologie, îs special privind conducerea automată, electromobilitatea, controlul mișcării vehiculului și siguranța integrată“, a spus Wolf-Henning Scheidere, CEO ZF. „Pe termen lung, compania își propune să accelereze în domeniile electronice, de software și de conducere autonomă. Compania, care are propriul centru global de software care funcționează conform celor mai moderne metodologii de dezvoltare, a prezentat recent un sistem software auto, denumit middleware, destinat calculatoarelor centrale de înaltă performanță ale vehiculelor viitoare.”

ZF s-a gândit și la hardware, creând un computer modular de înaltă performanță, ZF ProAI, deoarece în vehiculele de nouă generație computerele centrale puternice vor înlocui unitățile electronice de control actuale, mai mici.