Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Trei șoferi de la XPO (NYSE:XPO), unul dintre principalii furnizori de transport de marfă LTL din America de Nord, au câștigat premiile principale la Campionatului Național de Conducere a Camioanelor 2024 (NTDC). Competiția, cunoscută drept „Super Bowl of Safety”, a avut loc la Indianapolis între 21 și 24 august.

Șoferii XPO premiați la campionatele naționale din acest an au fost:

De asemenea, Ina Daly (Phoenix, Arizona) a fost desemnată finalistă la clasa platformă. Pionieră în industria camioanelor, cu peste trei milioane de kilometri parcurși fără accidente, Ina a revenit în competiția națională pentru a 17-a oară, după ce anul trecut a primit premiul Neill Darmstadter pentru excelență profesională. În 2013, ea a intrat în istorie ca prima femeie care a fost desemnată campioană națională la NTDC.

Un total de 22 de șoferi XPO din 16 state au participat la NTDC 2024. Toți s-au calificat pentru competiția națională câștigând campionatul de șoferi de camion din statul lor și conducând fără accidente timp de cel puțin un an.

Rezultatele XPO la campionatele din acest an au fost printre cele mai bune dintre cele 65 de echipe participante.

„Suntem mândri să avem o echipă de șoferi de talie mondială care asigură siguranța drumurilor noastre, oferind în același timp servicii excepționale clienților noștri. Abilitățile, profesionalismul și angajamentul lor față de siguranță au fost puse în evidență la Campionatul Național de Conducere a Camioanelor din acest an și la competițiile de stat care le-au precedat. Felicitări șoferilor noștri și mulțumiri tuturor membrilor familiei, celor dragi și colegilor care i-au sprijinit de-a lungul drumului.”,

a declarat Mario Harik, director executiv al XPO.

Șoferii de taxi din Plovdiv, Bulgaria, sunt îngrijorați cu privire la posibilitatea unui aflux de șoferi indieni, temându-se că ar putea fi înlocuiți de aceștia. Asociația Națională pentru Protecția Transportatorilor și Șoferilor de Taxi din Bulgaria (NAPTTD) se opune ferm acestei propunerii de a mări cota actuală de mașini de taxi de la 2.000 la 2.200.
Volodya Domashenko, copreședinte al asociației, și-a exprimat aceste îngrijorări în ziarul „Sega”, sugerând că extinderea cotei ar putea fi un pas către importul de șoferi de taxi din India. Deși cota actuală permite 2.000 de taxiuri, doar 1.715 sunt în prezent în serviciu activ. Inițiativa primarului Kostadin Dimitrov de a mări cota este privită cu scepticism de taximetriștii locali și justificată sub pretextul îmbunătățirii calității serviciilor, relatează Novinite.
Primarul Dimitrov a propus stabilirea unor tarife minime și maxime pentru taxiuri, supunând această inițiativă feedback-ului public în perioada 17 mai – 17 iunie. De asemenea, a argumentat că necesitatea mai multor taxiuri este determinată de creșterea populației din Plovdiv, numărul actual de taxiuri fiind insuficient pentru a satisface cererea cetățenilor.
În același timp, compania „Avtotrans”, care gestionează transportul public din Plovdiv, a anunțat intenția de a angaja 30 de șoferi de autobuz din India pentru a-și consolida forța de muncă. Managerul Dimitar Cholakov a declarat că procesul de recrutare s-a încheiat, candidații fiind selectați pe baza unor criterii riguroase, inclusiv cunoașterea limbii engleze. Noii șoferi vor beneficia de o instruire cuprinzătoare pentru a se familiariza cu rutele, vehiculele și condițiile de lucru din oraș.
Spre deosebire de șoferii de taxi, cei de autobuz din Plovdiv nu sunt îngrijorați de afluxul de șoferi indieni, ci dimpotrivă, aceștia anticipează o reducere a volumului de muncă, ceea ce ar putea permite vacanțe de vară mai relaxate. Noii recruți indieni vor primi un salariu egal cu cel al șoferilor bulgari și li se va asigura cazare pe durata angajării.
JS International, colaborând cu agențiile de recrutare bulgare, a promovat activ angajarea de lucrători indieni în diverse sectoare din Bulgaria. Eforturile lor de informare au inclus întâlniri cu întreprinderi locale pentru a prezenta beneficiile importului de forță de muncă indiană. Inițiative similare au fost observate și în Austria și România, unde lucrătorii indieni au preluat roluri de șoferi de taxi și personal de livrare, reflectând o tendință mai largă pe piețele europene ale forței de muncă.
Dezbaterea privind angajarea șoferilor de taxi indieni în Plovdiv reflectă preocupările asociațiilor locale de taximetriști legate de siguranța locurilor de muncă și concurența din sectorul transporturilor din oraș.