Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Expoziția interactivă ContiEuropeanRoadshow, care a început în 2023 și prin care compania aduce anvelopele sale pentru camioane, autobuze și camionete direct la clienți, ajunge anul acesta în alte 17 țări, printre care, în prima săptămână din septembrie, și România.

Iar pe blogul Roadshow puteți citi informații utile despre țările în care ajunge caravana, despre industria de logistică și transport din fiecare dintre ele și despre cele mai recente tendințe și tehnologii de pe piața anvelopelor.

Camionul de prezentare Continental este pe drum de aproape un an, iar în total în 2023 și 2024 ajunge în circa 30 de țări, adică parcurge peste 50.000 km, pentru a prezenta, în cadrul unor evenimente dedicate clienților și unor târguri de profil, idei inovatoare pentru un transport eficient și ecologic.

Expoziția interactivă de la bordul camionului acoperă cinci teme: reducerea costurilor de operare prin abordarea consultanței LODC, anvelopele specialele pentru furgonete, anvelopele de generația a cincea pentru vehicule comerciale, soluțiile digitale pentru gestionarea anvelopelor și a flotei și soluțiile pentru creșterea eficienței consumului de combustibil și a durabilității, cum ar fi reșaparea. În 2023, caravana a parcurs peste 20.000 km prin 12 țări, începând din regiunea baltică și Polonia, continuând prin Scandinavia și terminând în Turcia. Iar în 2024, după ce a fost în martie în Olanda, ajunge în Spania, Portugalia, Italia, Austria și Elveția în mai, apoi în Franța, Cehia și Slovacia înainte de a fi din nou la ADAC Truck Grand Prix de la Nürburgring, în perioada 11-14 iulie. Apoi în toamnă se va îndrepta spre sud-estul Europei, trecând prin România, Ungaria, Bulgaria, Bosnia și Herțegovina, Croația, Serbia și Slovenia și va poposi la Automechanika Frankfurt (10-14 septembrie) și IAA Hanovra (17-22 septembrie).

sennder, liderul pieței europene de soluții digitale pentru expeditori, și Schwarzmüller au încheiat un parteneriat pentru a le oferi un serviciu cu valoare adăugată tuturor transportatorilor polonezi care vor cumpăra o semiremorcă a producătorului austriac: o prelată inscripționată gratuită și un bonus în numerar.

În timp oferta se va extinde în întreaga Europă, în special în est, unde Schwarzmüller este foarte bine poziționat, fiind lider de piață în Ungaria, Cehia, Slovacia, Austria și Elveția, conform declarațiilor conducerii companiei.

Acest parteneriat este benefic pentru ambele firme, care caută permanent să le ofere transportatorilor noi servicii cu valoare adăugată, dar care astfel vor avea și mai multă vizibilitate pe drumurile europene.

sennder și Schwarzmüller au avut și până acum colaborări strânse, semiremorcile producătorului austriac fiind conectate la platforma sennOS, ceea ce le permite expeditorilor vizibilitate mai mare în timp real asupra încărcăturii lor. Iar colaborarea va continua și pe viitor, pentru noi servicii pe care să le ofere împreună.

sennder și-a extins în 2020 cu 35% portofoliul de clienți din Polonia, o țară foarte importantă pentru strategia sa de creștere în Europa, iar de la parteneriatul cu Schwarzmüller se așteaptă să îi aducă și mai multă vizibilitate. Acesta este al treilea parteneriat strategic încheiat de companie în 2021, după cele cu Michelin și Zeitfracht.

sennder s-a înființat în 2015 și administrează în prezent 12.500 de camioane din întreaga Europă, având o echipă de 840 de oameni. Soluțiile sale digitale sporesc transparența, eficiența și flexibilitatea transporturilor.