In urma stirilor potrivit carora un numar de producatori de vehicule din SUA reiau programele pentru repornirea fabricilor, David Leggett, analist auto GlobalData, este de parere ca piata vehiculelor din SUA da semne de viata, desi vanzarile difera foarte mult de la stat la stat din cauza diferentelor in severitatea crizei de sanatate Covid-19. „Producatorii de vehicule vor fi in mod firesc nerabdatori sa fie bine pozitionati pentru a raspunde cererii americane, care incepe sa se recupereze in urmatoarele saptamani si luni. Cu toate acestea, reluarea operatiunilor de productie dupa oprirea indusa de Covid-19 nu va fi usoara. Volkswagen a recunoscut ca nu poate reporni operatiunile la uzina sa din Chattanooga asa cum a fost planificat, saptamana aceasta, din cauza ingrijorarilor cu privire la disponibilitatea bazei de furnizori, dar si la cererea pietei. In mod similar, Toyota a spus – pe baza unei analize a furnizorilor si a retelei sale logistice – ca va amana operatiunile de productie din SUA pana pe 11 mai.”
Si pentru importatori sunt probleme in lantul logistic din cauza dealerilor care au facilitatile inchise in multe state, dar si a programelor din porturi. „Recuperarea volumului de catre sectorul auto din SUA va dura in mod clar, producatorii fiind nevoiti sa faca fata constrangerilor si provocarilor considerabile ale cererii si ofertei din urmatoarele luni.”
In urma stirilor potrivit carora un numar de producatori de vehicule din SUA reiau programele pentru repornirea fabricilor, David Leggett, analist auto GlobalData, este de parere ca piata vehiculelor din SUA da semne de viata, desi vanzarile difera foarte mult de la stat la stat din cauza diferentelor in severitatea crizei de sanatate Covid-19. „Producatorii de vehicule vor fi in mod firesc nerabdatori sa fie bine pozitionati pentru a raspunde cererii americane, care incepe sa se recupereze in urmatoarele saptamani si luni. Cu toate acestea, reluarea operatiunilor de productie dupa oprirea indusa de Covid-19 nu va fi usoara. Volkswagen a recunoscut ca nu poate reporni operatiunile la uzina sa din Chattanooga asa cum a fost planificat, saptamana aceasta, din cauza ingrijorarilor cu privire la disponibilitatea bazei de furnizori, dar si la cererea pietei. In mod similar, Toyota a spus – pe baza unei analize a furnizorilor si a retelei sale logistice – ca va amana operatiunile de productie din SUA pana pe 11 mai.”
Si pentru importatori sunt probleme in lantul logistic din cauza dealerilor care au facilitatile inchise in multe state, dar si a programelor din porturi. „Recuperarea volumului de catre sectorul auto din SUA va dura in mod clar, producatorii fiind nevoiti sa faca fata constrangerilor si provocarilor considerabile ale cererii si ofertei din urmatoarele luni.”