Ad
Ad
Ad

Kässbohrer a livrat 15 cisterne chimice K.STC 30 de 30 m3 către Roos Spedition GmbH, o companie logistică de top specializată în operațiuni de transport ADR în întreaga Europă. Noua livrare se bazează pe cooperarea existentă a companiilor și urmează rezultatelor operaționale pozitive ale unui vehicul de testare inițial de 30 m3 cu cisternă pentru produse chimice.

Cu sediul central în Durmersheim, Germania, Roos Spedition GmbH este recunoscută pentru abordarea sa cuprinzătoare a transportului de produse chimice, combinând o flotă modernă cu urmărirea în timp real a mărfurilor și integrarea perfectă a sistemelor.

Cisternele pentru produse chimice Kässbohrer de 30 m3 recent livrate sunt cele mai ușoare cisterne pentru produse chimice din clasa lor din Europa, cu o greutate de numai 6.500 kg, ceea ce permite creșterea capacității de încărcare utilă și reducerea consumului de combustibil în timpul transportului conform ADR.

Livrarea a avut loc în Trieste, Italia, domnul Vito Bentivegna, CEO și proprietar al Roos Spedition GmbH și domnul Ahmet Yilmaz, director general adjunct la Kässbohrer.

Vito Bentivegna a comentat livrarea declarând: “Am testat cisterna pentru produse chimice de la Kässbohrer în cadrul operațiunilor noastre și am fost foarte mulțumiți de siguranța, durabilitatea și avantajele greutății . Cunoaștem la prima mână performanța acestora și am fost și siguri că vom investi în 15 cisterne noi. Cu această extindere a flotei, ne îmbunătățim în continuare capacitățile în transportul internațional de produse chimice și continuăm să răspundem așteptărilor clienților noștri cu precizie și fiabilitate. Suntem încrezători că vom continua parteneriatul nostru în viitor.”

Ahmet Yilmaz director general adjunct la Kässbohrer a subliniat valoarea acestei cooperări: “Mulțumim Roos Spedition GmbH pentru încrederea acordată Kässbohrer. Cu Enginuity, Kaessbohrer își dezvoltă constant produsele și serviciile pentru a-și duce clienții la următorul nivel. Seria de cisterne pentru produse chimice Kaessbohrer care transportă bitum, păcură și produse chimice periculoase sunt proiectate cu precizie pentru siguranță și eficiență. Exemplu perfect al gamei de produse periculoase Kaessbohrer, cisterna noastră pentru produse chimice de 30 m3 este cea mai ușoară cisternă din Europa, cu o greutate totală de 6.500 kg, ceea ce asigură eficiență operațională și economii.”

Fabricat la cea mai înaltă calitate cu sudură robotizată și sudori competenți certificați la nivel internațional, corpul rezervorului este fabricat din oțel inoxidabil AISI 316Ti protejat cu electropolizare conform ISO 15730:2000 care asigură rezistența la coroziune și placare cu aluminiu pentru durabilitate.

Ross Spedition a ales canale de încălzire din oțel inoxidabil amplasate sub rezervor și o izolație din vată de sticlă de 100 mm pentru transportul eficient și sigur al mărfurilor sale din gama largă de opțiuni de izolații oferite de Kaessboher, inclusiv vată de până la 150 mm, oțel, aluminiu sau placare GRP pentru a satisface nevoile operaționale exacte.

„Suntem foarte încântați să sprijinim Roos Spedition în operațiunile lor logistice ADR și așteptăm cu nerăbdare să continuăm colaborarea noastră în viitor.”

Orice camion care circula in Germania cu mai mult de 1.500 l de carburant trebuie sa detina autorizatie de transport ADR sau este amendat.

O companie de transport romaneasca a primit mai multe amenzi pentru un camion care avea 1.400 l de motorina in rezervor plus 240 l in rezervorul agregatului frigorific al semiremorcii, limita in aceasta tara fiind de 1.500 l de carburant, peste care se consideră transport ADR şi, implicit, firma de transport trebuie să deţină licenţă specială de transport de mărfuri periculoase, iar şoferul – de asemenea – trebuie să deţină atestat profesional dedicat pentru acest tip de transport specializat.

Firma în cauză nu deţinea certificare ADR, drept pentru care compania a fost amendată, caz în care amenzile nu pot fi contestate.

Reprezentantii ISCTR au confirmat faptul ca aceasta este legislatia germana in privinta transportului de marfuri periculoase si, desi au fost facute solicitari la nivelul Euro Route Control pentru a se elimina prevederea respectiva, aceasta este inca in vigoare si se sanctioneaza in consecinta.