Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În 2024, se așteaptă ca petrolul să joace un rol important în transportul aerian de marfă din America de Nord. Conflictele în curs de desfășurare din Orientul Mijlociu și Ucraina ar putea amenința să trimită prețul petrolului la cote mai mari și să crească cheltuielile. Exportul de petrol din Orientul Mijlociu, împreună cu o inflație mai mare în SUA, are potențialul de a avea un impact asupra economiei americane, având în vedere că exportul de petrol servește drept factor de legătură între economiile celor două regiuni.

Atunci când se analizează rapoartele privind indicele de consum pe termen lung, condițiile de afaceri preconizate prezintă modificări minore. Acest lucru indică faptul că consumatorii consideră că actuala înrăutățire a condițiilor economice nu va mai continua mult timp. Pe măsură ce consumatorii cheltuiesc mai mulți bani în acest an, am putea vedea cum stocurile încep să se diminueze anul viitor, iar pe măsură ce companiile încep să exploreze soluții de nearshoring în țări precum Mexic, ar putea exista o creștere a cererii și a volumului de transport aerian de marfă din America de Nord în 2024.

Proiecțiile macroeconomice globale indică o perspectivă mixtă în 2024. Proiecțiile indică o creștere mai mică a PIB-ului comparativ cu 2023, cu o revenire treptată în a doua jumătate a anului 2024, după un început mai lent. În schimb, se preconizează că exporturile reale, vor crește semnificativ față de ritmul mai lent din 2023, pe măsură ce piețele și industria prelucrătoare continuă să se redreseze la nivel mondial.

Capacitatea mondială și-a revenit pe deplin peste nivelurile din 2019 și ar putea înregistra o ușoară contracție în prima jumătate a anului 2024, dar ar trebui să rămână relativ stabilă. Cererea de transport aerian de mărfuri ar trebui să înregistreze o redresare puternică după un an dificil în 2023, Accenture Cargo preconizând o creștere de 4,7 % de la an la an în 2024, fără a atinge nivelurile cererii din 2022, dar prezentând o creștere mai puternică pe unele dintre rutele transpacifice puternic afectate, pe lângă creșterea puternică a transportului maritim intra-APAC. Redresarea cererii globale și creșterea mai lină a capacității ar trebui să mențină tarifele de pe piață relativ stabile. Tarifele vor rămâne probabil scăzute în primele nouă luni ale anului 2024, cu un potențial de creștere și o revenire la adevăratul sezon de vârf al transportului maritim în trimestrul al patrulea. Cu toate acestea, perturbările globale în curs de desfășurare, cum ar fi conflictele dintre Israel-Hamas și Ucraina, ar putea crea volatilitate în ceea ce privește prețurile petrolului și, la rândul lor, ratele de piață, pe măsură ce anul avansează.

Kuehne+Nagel a pus în funcțiune primul său Boeing 747-8 Freighter ca parte a acordului de navlosire pe termen lung cu Atlas Air, Inc., o filială a Atlas Air Worldwide Holdings, Inc. În calitate de lider mondial al pieței de transport aerian de marfă, Kuehne+Nagel își extinde rețeaua de transport aerian de marfă prin închirierea întregii capacități a ultimelor două aeronave 747-8F de la livrarea acestora de către Boeing.

În timpul ceremoniei oficiale de la Centrul de livrare Boeing Everett din Everett, WA, Boeing 747-8F cu numele “Inspire” a fost predat către Kuehne+Nagel. Cea mai capabilă aeronavă cargo din lume va sprijini clienții Kuehne+Nagel cu servicii de înaltă fiabilitate, timpi de tranzit reduși și riscuri minimizate. În plus față de rutele Transpacific, noul serviciu va fi conectat cu rețeaua Kuehne+Nagel Intra-Asia pentru a oferi clienților o mai bună conectivitate în cadrul regiunii în creștere Asia-Pacific.

Yngve Ruud, membru al consiliului de administrație al Kuehne+Nagel, responsabil pentru logistică aeriană, comentează: „Este un moment foarte special pentru noi să vedem decolarea Kuehne+Nagel 747-8F „Inspire”. Împreună cu ultimul 747-8F pe care l-am numit „Empower”, aeronava va sprijini clienții noștri cu soluții fiabile și flexibile la nivel global, continuând moștenirea celor mai incredibile programe de aviație din istorie. Suntem încântați să sărbătorim această zi alături de partenerii noștri Atlas Air și Boeing și așteptăm cu nerăbdare să vedem aeronavele noastre conectând lumea.”

Boeing 747-8F joacă un rol incredibil de important în transportul aerian de marfă la nivel global, cu o tehnologie avansată care permite un consum mai mic de combustibil, o capacitate mai mare și o capacitate unică de încărcare.

„Această livrare de 747-8 subliniază importanța parteneriatului nostru strategic pe termen lung cu Kuehne+Nagel și angajamentul nostru de a sprijini creșterea și expansiunea lor continuă”, a declarat John Dietrich, președinte și director executiv al Atlas Air Worldwide. „Suntem foarte încântați să le furnizăm prima lor aeronavă dedicată, care va zbura cu mândrie în livrea personalizată Kuehne+Nagel. Cele două aeronave 747-8F pe care le vom opera pentru Kuehne+Nagel vor adăuga mai multă capacitate și versatilitate pentru rețeaua lor.”

Cu designul și motoarele sale avansate, 747-8F oferă o îmbunătățire cu 16% a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 pe tonă și o amprentă de zgomot cu 30% mai mică în comparație cu generația anterioară de aeronave. „Odată cu preluarea de către Atlas Air a ultimelor 747 pentru clientul său Kuehne+Nagel, acest avion emblematic Boeing va continua să transporte marfă în întreaga lume pentru decenii de acum încolo”, a declarat Kim Smith, vicepreședinte și director general al programului Boeing 747/767. „În timp ce ne luăm rămas bun de la „Regina cerului”, suntem mândri de moștenirea sa ca avion care a propulsat inovația în domeniul aviației și care, mai târziu, a pus bazele familiei noastre de avioane cargo.”