Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Virgin Atlantic va opera peste 90 de zboruri cu marfa pe saptamana in mai pentru a-si ajuta clientii sa redeschida conexiuni vitale de afaceri intre Marea Britanie si piete din SUA, Hong Kong si China, India, Israel si Africa de Sud.
Linia aeriana va opera zboruri de marfa si in Dublin, pentru prima oara, permitand ca tehnologia medicala, de electronice si alte industrii din Irlanda sa beneficieze de conexiuni in aceeasi zi catre New York, Los Angeles, Hong Kong, Tel Aviv si Johannesburg. Serviciile vor fi operate cu aeronave Boeing 787-9, care pot transporta 55 t de marfa.
Cu 14 aeronave disponibile pentru operatiuni cargo, inclusiv patru aeronave A350, cu o capacitate de 49 t, Virgin Atlantic isi va creste disponibilitatea de a oferi partenerilor chartere cargo exclusive, care ajung in prezent la 13 zboruri pe saptamana. 
Managementul companiei se declara foarte mandru de echipa de transport marfa, si de altfel de intreaga echipa, care a permis transformarea completa a afacerii de transport marfa intr-o operatiune de succes. "Asta inseamna ca am reusit sa ne ajutam clientii sa stabileasca rute comerciale catre si dinspre multe dintre pietele lor internationale majore. Vrem, de asemenea, sa multumim dnata, partenerul nostru de management din Londra, pentru munca deosebita pe care o face pentru a ne ajuta sa acceleram volumul de marfa transportata si conexiunile cu hub-ul nostru din Londra."

Comisia Europeana face apel la statele membre ale UE sa sprijine operatiunile de transport aerian de marfa pe durata crizei coronavirus. Noile orientari recomanda masuri operationale si organizationale destinate sa mentina fluxurile esentiale de transport, inclusiv circulatia materialelor medicale si a personalului sanitar.
 
„Transportul aerian de marfa reprezinta circa 35 % din valoarea comertului mondial si este o parte esentiala a transporturilor de marfa. El mentine functionarea lanturilor de aprovizionare globale pentru multe dintre materialele de cea mai mare valoare si este un complement esential la transportul de marfa terestru si maritim. Propunem acum masuri concrete pentru a mentine functionarea acestor servicii, inclusiv cu ajutorul avioanelor de pasageri. Produsele care necesita livrare urgenta, precum medicamentele, trebuie transportate pe calea aerului. Orientarile adoptate astazi includ si recomandari privind eliminarea sau flexibilizarea interdictiilor pe timp de noapte sau a restrictiilor privind sloturile acordate in aeroporturi, precum si masuri speciale pentru personalul din sectorul transportului de marfa”, a declarat comisarul pentru transporturi, Adina Valean. 
 
Printre alte masuri, statele membre sunt invitate sa acorde drepturi temporare de trafic pentru operatiuni suplimentare de transport de marfa din afara UE, pentru cazuri in care in mod normal s-ar aplica restrictii, chiar si atunci cand operatiunile respective se desfasoara cu aeronave de pasageri. Statele membre sunt, de asemenea, sfatuite sa elimine temporar interdictiile pe timp de noapte si/sau restrictionarea sloturilor acordate in aeroporturi pentru operatiunile esentiale de transport aerian de marfa si sa faciliteze utilizarea aeronavelor de pasageri pentru operatiuni de transport exclusiv de marfa. Personalul navigant al aeronavelor ar trebui scutit de restrictiile de calatorie daca nu prezinta simptome.
 
Este esential ca aeroporturile deschise sa aiba capacitate suficienta de manipulare a transporturilor de marfa si sa instituie masuri speciale pentru personalul din sectorul transporturilor implicat in transporturile de marfa. Aceste masuri exceptionale vor fi temporare, pe durata crizei generate de coronavirus.