Atlassib și FlixBus și-au anunțat colaborarea pe segmentul transportului internațional de linie, peste 50 de destinații noi din Italia, Germania și Franța urmând să fie disponibile din 2 decembrie pentru clienții operatorului sibiuan. Practic, Atlassib se va ocupa de operarea rutelor, în timp ce FlixBus va fi responsabil de optimizarea rețelei, dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, dar și de managementul calității.
Noile rute – printre care Paris, Lyon, Bologna, Roma, Florența, Torino, Bielefeld și Frankfurt – oferă posibilități de călătorie pentru pasagerii din peste 100 de orașe din România și peste 4700 de noi conexiuni.
„Considerăm că a sosit momentul să ne concentrăm activitatea asupra sectoarelor prioritare ale Grupului, iar parteneriatul cu FlixBus ne va susține pentru a garanta un serviciu de calitate pentru liniile noastre internaționale. Cu ajutorul digitalizării și a conectării la o rețea extinsă de destinații, ne dorim să oferim pasagerilor români posibilitatea de călători mai ușor în Europa și să atragem mai mulți turiști străini spre Sibiu ”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.
Autocarele verzi FlixBus oferă o rețea de transport extinsă care conecteză România cu destinațiile europene în care sunt cele mai mari comunități de români în țări precum Italia, Spania, Germania sau Franța.
„Prin parteneriatul cu Atlassib, unul dintre liderii locali în transportul internațional, facem un pas important pentru viitorul mobilității în România. Forța noastră constă în partenerii noștri, cu care am stabilit întotdeauna o relație prin care putem să implementăm împreună standarde înalte de siguranță și de calitate pentru pasageri.
Extinderea rețelei spre și mai multe destinații din Europa confirmă cererea ridicată de servicii de mobilitate colectivă din regiune”, a declarat Andrea Incondi, Senior Managing Director FlixBus Italia, România și Bulgaria.
Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus și prin intermediul aplicației, dar și din agențiile de turism partenere și agențiile Atlassib.
FlixBus colaborează cu agenții partenere care vând bilete în peste 1.500 de puncte de vânzare în România. Prin acest parteneriat rețeaua de vanzări se extinde adăugând peste 100 de puncte de vânzare Atlassib. În prima jumătate a 2023, autocarele FlixBus au transportat peste 24 de milioane de pasageri în Europa. Recent, compania a anunțat intrarea pe piața din Finlanda, conectând astfel toate țările continentale din Uniunea Europeană.
Flix, furnizorul de servicii de mobilitate care operează în 39 de țări, a raportat rezultate record pentru vara trecută. Datorită revenirii puternice a cererii de călătorie după pandemie și a importanței tot mai mari a mobilității colective, Flix a crescut numărul de pasageri transportați cu 130% în întreaga lume pentru perioada aprilie – septembrie 2022 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
La nivel local, cererea pentru călătoriile cu autocarul a urmat tendința de creștere raportată la nivel global, FlixBus transportând peste 145.000 de pasageri din România și Bulgaria. Special pentru România, numărul călătorilor care au folosit autocarele verzi s-a dublat comparativ cu vara anului trecut.
În al doilea și al treilea trimestru din 2022, compania a transportat 34 milioane de pasageri și a operat peste 1.600 de linii în întreaga lume spre peste 3.000 de destinații prin intermediul serviciilor Flix – FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç. Revenirea puternică a fost susținută și de expansiunea companiei, iar numărul de pasageri este chiar peste cifrele înregistrate de grupul Flix înainte de pandemie, în 2019.
„Pentru 2022, ne-am propus nu numai să reconstruim rețeaua de dinaintea pandemiei, ci și să oferim pasagerilor noi destinații. Observăm un potențial ridicat, pasagerii își doresc soluții de mobilitate digitale și accesibile, iar noi putem răspunde acestei cereri. Credem că autocarul poate fi o alternativă de călătorie pentru tot mai multe persoane și poate sprijini tranziția spre un transport mai sustenabil, de aceea ar trebui inclus în planurile autorităților. Ne dorim să putem oferi mai multe conexiuni, pentru a le oferi opțiuni de călătorie și celor care locuiesc în zone mai puțin conectate din România”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.
Începând cu iunie, FlixBus a început să opereze curse zilnice spre Istanbul în colaborare cu partenerul turc Kamil Koç. De asemenea, în perioada verii au fost mărite frecvențele pentru toate destinațiile din România și au fost reluate curse sezoniere spre litoralul bulgăresc (Varna, Albena, Nisipurile de Aur, Kavarna). De asemenea, prin intermediul parteneriatelor cu Tabita Tour și Comati, doi operatori locali consacrați pe segmentul călătoriilor internaționale, FlixBus va comercializa bilete de autocar prin intermediul platformei sale și își va diversifica oferta din România cu plecări spre Suedia, Danemarca și Spania.
02.10.2020
Ultimul număr: Mai 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit