Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Erdmännchen Erd- und Tiefbau GmbH din Ebsdorfergrund face lucrări de terasament și excavare pentru toate domeniile de construcții, dar și construcții de drumuri și transport de instalații și materiale. De aceea trebuie să transporte excavatoare, autobasculante, compactoare, mașini pentru pavaje, gredere, precum și țevi din beton, materiale pentru fundații și materiale în vrac, deci flexibilitatea în ceea ce privește configurarea parcului de vehicule este esențială. De aceea a realizat, în colaborare cu Goldhofer și VS Verkehrssicherheitsteam Barfuss, un concept pentru operațiuni de transport rapide, flexibile și sigure.

Acesta are la bază un vehicul Goldhofer cu platformă de 16,5 m lungime, ce se poate folosi pentru a transporta aproape toate instalațiile și echipamentele de construcții ale firmei care au greutate de până la 41 t. Este vorba de semiremorca semi-joasă autoviratoare STZ-L 4 A RM, care, când se încarcă vehicule cu anvelope mari și ampatamente diferite, coboară secțiunile exterioare în plus față de nișele roților de pe puntea principală. Aceasta are o înălțime de încărcare extrem de scăzută, de numai 845 mm, deci poate transporta chiar și mașini mari, iar platforma extensibilă cu aproape 3 m este acoperită integral cu cauciuc și echipată cu sisteme de ancorare a mărfurilor care garantează un standard înalt de siguranță. Rampele hidraulice montate în spate, din două piese, cu reglare hidraulică a lățimii, oferă un unghi scăzut pentru vehiculele cu gardă la sol mică, se blochează automat în timpul transportului și nu trebuie securizat suplimentar. O altă caracteristică de siguranță este sistemul de control de la distanță radio care utilizează »SmartControl« de la Goldhofer, ce permite ca toate comenzile electrice și hidraulice să fie operate din afara zonei periculoase, aspect foarte apreciat de operatori.

Noua semiremorcă este cuplată la un autotractor Scania V8, astfel că se remarcă și prin estetica deosebită.

Compania olandeză de transport agabaritic a mai cumpărat de-a lungul timpului semiremorci semi-joase de la Broshuis și a fost mulțumită de calitatea lor și de faptul că pot fi folosite la numeroase aplicații, și de aceea extinderea flotei s-a făcut tot cu modele de la acest producător.

Trailerele sunt multifuncționale și au nișă pentru roțile echipamentelor transportate și pentru brațele macaralelor, deci pot încărca aproape orice mașină de până la 40 t, ceea ce pentru Transportbedrijf Schoones este esențial, deoarece niciodată nu știe ce are nevoie să transporte la următoarea comandă.

Nișele pentru roțile încărcătoarelor frontale sunt extensibile, astfel încât să se poată încărca și mașini mai lungi, iar podeaua are o lățime de 2.750 mm, extensibilă până la 3.250 mm, astfel că se pot transporta ușor și sigur și echipamente mai late.

Toate trailerele au șanț lung cu sisteme de prindere, deci încărcarea și descărcarea se fac în deplină siguranță, iar nișele pentru roțile duble sunt proiectate astfel încât să poată fi transportate vehicule pe toți cu diverse distanțe între axe. Iar dacă nișele sunt acoperite trailerele se folosesc ca platforme plate semi-joase. În plus, cele trei modele noi au fost alese deoarece respectă și prevederile din Germania referitoare la transportul agabaritic.

Transportbedrijf Schoones B.V. este o firmă de familie prezenta pe piață de peste 30 de ani, recunoscută de clienți pentru flexibilitatea și încrederea pe care le oferă, caracteristici pe care le așteaptă și de la furnizorii săi de echipamente.