N&K Spedition, din Esbjerg (Danemarca), este prezent pe piata de transport de marfuri refrigerate si congelate din 1988, are subsidiare in Norvegia, Suedia, Lituania si Spania si este unul dintre cei mai mari clienti pentru semiremorci frigorifice Krone, pe care a inceput sa le foloseasca in 2010, iar de curand a receptionat a 1.000-a unitate. Pentru 2018/2019 a fost semnat deja un acord de livrare a 225 de unitati, dintre care unele pentru transport de carne pe carlige sau pentru intermodal.
Vehiculele sunt echipate cu Krone Telematics, care permite scanarea tuturor informatiilor in sistemul intern IT al N&K.
Cu ocazia livrarii semiremorcii cu numarul 1.000, Søren Outzen, general manager Krone Fleet A/S Danemarca, si Per B. Jensen, fondatorul N&K Spedition, au subliniat faptul ca acest parteneriat a ajutat ambele companii sa-si consolideze pozitia in domeniul in care activeaza.
Intr-un context in care exista prea multe companii care efectueaza transport de marfuri generale, adesea la tarife nejustificat de mici, Trans Logistic N.A.D., care ani de zile a facut transport frigorific in tari mai putin frecventate, precum Grecia, Macedonia sau Albania, si-a gasit acum un „culoar castigator“ prin completarea curselor cu grupaje de produse refrigerate sau congelate. Pe langa un pret mai bun, nisa pe care activeaza ii poate asigura companiei bucurestene continuitate pe intreg parcursul anului, prin contracte fixe de transport, in special pentru import de fructe si legume din Grecia si sudul Italiei. Mai mult, pentru a oferi servicii complete, aceasta si-a dezvoltat si segmentul de distributie finala, colaborarea cu supermarketurile „obligand-o“ anul acesta la noi achizitii: dublarea parcului de masini de 3,5-7,5 t si cresterea cu 60% a celui de camioane mari.
Dupa ce a activat pe piata, inca din 1994, cu transport de marfuri generale, Trans Logistic N.A.D. a inceput din 2007 sa se orienteze catre marfuri care necesita temperatura controlata, mai ales ca frecventa in special ruta Romania-Grecia. „Am observat ca exista volume disponibile si ca masinile, chiar daca nu aveau marfa de export din Romania, erau platite tur-retur pentru transport de fructe. Mai mult, am incercat sa facem ceea ce altii fac mai putin, mai ales pe destinatii mai putin «batute» de romani“, a explicat Nicolae Tudorache, managerul companiei, subliniind ca, din cauza crizei, si volumele din Grecia s-au mai redus. „Ne-am pastrat clientii pe aceasta relatie, insa volumele fluctueaza foarte mult, mai ales cand este sezon de fructe. Pe de alta parte, in zona de marfuri generale nu prea produce nimic, iar exporturile Romaniei spre Grecia sunt jalnice.“
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit