Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Rețeaua de service multimarcă TRELO – un important furnizor de servicii pentru camioane și semiremorci în vestul Europei, își continuă dezvoltarea prin deschiderea unui nou centru de reparații în Friedberg – aflat la 30 km de Frankfurt, Germania.

Începând cu 1 aprilie 2025, noul centru de reparații din Friedberg (Frankfurter strasse 46) va fi deschis oficial, o locație ușor accesibilă dinspre autostrăzile A5 și A45, într-o zonă foarte importantă pentru flotele care tranzitează Germania, sau activează în centrul țării.

Noua locație din zona Frankfurt, va fi a 10-a pentru compania TRELO în Europa și a treia în Germania, după Viersen (Dusseldorf) și Lahr, în cadrul rețelei mai existând alte 3 locații în Franța – Metz, Paris, Lyon, 2 în Belgia – Antwerpen și Genk și 2 în Lituania – Vilnius și Kaunas.

Acest centru, ca și restul rețelei, va oferi servicii pentru toate mărcile de camioane și semiremorci – mentenanță, reparații curente, diagnoză computerizată, întreținere și reparații aer condiționat, înlocuire și vânzare anvelope, geometrie roți, asistență rutieră, vânzări piese de schimb, etc. Stocul de piese existent local va ajuta în a putea oferi soluții rapide, reducând astfel timpii de așteptare/imobilizare. Centrul va avea 9 boxe și va fi prima locație TRELO unde clienții vor putea efectua inspecția anuală TUV.

Pentru semiremorcile Krone & Schmitz, aici se vor putea efectua reparații care țin de garanția oferită de producător – TRELO fiind partener oficial al celor doi producători.

Cu peste 14 ani de prezență pe piața din vestul Europei și o echipă de 250 de specialiști, TRELO este un important partener pentru flotele care activează pe comunitate, atunci când vine vorba de întreținerea și reparația camioanelor și semiremorcilor. 

În 2024, rețeaua a reușit să repare peste 50.000 de camioane și semiremorci, la 83% dintre acestea reparațiile fiind finalizate în aceași zi, datorită investițiilor masive pe care compania le face în stocul local de piese. Clienții din România au avut o pondere ridicată în cifra de afaceri globală Trelo, cu peste 2400 de solicitări în 2024, de la 280 de flote. Ținând cont de prezența flotelor din România pe comunitate, începând cu anul 2020, TRELO are o echipa locală responsabilă de colaborarea și dezvoltarea relației cu firmele de transport din țară noastră, asigurând în același timp suport și consiliere tehnică în limba română.

Contact:

Eduard ROCA // County Sales Manager Romania & Moldova

Andrei Ghetu // Customer Support Partner Romania & Moldova

Eduard ROCA, Country Manager România & Rep. Moldova al TRELO, a vorbit în cadrul conferinței Tranzit de la Iași despre importanța verificărilor tehnice periodice ale flotei dvs, și care este impactul total al unei intervenții în service în costurile companiei.

Din păcate presiunea timpului, mai ales pentru camioanele care activează pe comunitate, ne face să omitem sau să amânăm anumite intervenții în service, care au un real impact ulterior în costurile totale ale companiei și activitatea zilnică a camionului.

“Din experiența noastră de peste 10 ani în domeniu, dar și din discuțiile  avute cu mai multe flote, un cost estimativ de 600 eur ar trebui bugetat de fiecare companie pentru întreținerea lunară a unui camion. Bineînțeles, acest cost poate varia în funcție de specificul flotei, vechime parc, contracte service… Un cost care, de asemenea poate suferi modificări și anual, având în vedere că anumite nevoi ca: anvelope, kit ambreiaj… necesită înlocuire la o perioadă mai mare de 1 an.”

Câteva cifre pentru anul 2023 în rețeaua TRELO:

Care este costul neglijării inspecțiilor regulate? Care este impactul financiar?

Valoarea medie per intervenție la nivel de rețea a fost de 593 euro, în timp ce pentru solicitările venite din partea flotelor românești a fost de 757 euro, cu 164 eur mai mult (+28%).

De unde vine această diferență de +28%? De ce plătesc uneori flotele românești mai mult ?

Ne putem gândi la mai multe motive posibile:

În cazul multor solicitări venite din partea flotelor românești, pe lângă nevoile inițiale pentru care se face solicitarea de intrare în service, se mai identifica și alte nereguli care necesită reparație imediată, fapt pentru care costul final per intervenție poate crește semnificativ, astfel că timpul alocat intervenției va crește, ceea ce impacteaza direct și programul camionului.

Un alt aspect important care de multe ori nu este luat în calcul, este faptul că impactul financiar total al unei intervenții în service nu este dat doar de costul propriu-zis al reparatiei, și trebuie de avut în vedere și costurile fixe cu acel camion, cum ar fi: diurna & salariu șofer, RCA, CMR, leasing… mai ales în idea în care găsirea unei disponibiliti rapide în service nu este deloc simplu, sau eventuale amenzi, penalități, taxe drum, nevoie de asistență rutieră.

Și putem încheia prin faptul că putem pierde o oportunitate de a contracta o comandă nouă.

Astfel că un cost inițial de reparație de 500 eur spre exemplu, vă poate costa într-un final chiar și peste 1000, sau 2000 eur. Cost care se va regăsi în profitabilitatea acelui camion în următoarea perioadă.

Aceste costuri pot fi anticipate și pot fi diminuate prin inspecții tehnice periodice asupra flotei dvs.

Beneficiile inspecțiilor periodice

Aceste inspecții va oferă și o serie de avantaje:

În concluzie, prioritizati investiția în inspecțiile periodice, pentru ca la final să vă puteți atinge rezultatele financiare așteptate.

Despre TRELO

TRELO, este o importantă rețea multimarcă de reparații și întreținere camioane & semiremorci din Vestul Europei, fiind prezentă în 13 locații din Franța, Germania, Belgia și Lituania.