Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Krone a participat în competiție cu șasiul de container Box Liner eLTU 50 cu control automat de la distanță. Acesta a apărut într-un context în care se folosesc încuietori automate sau semiautomate în șasiul containerului, iar procesul de deblocare se realizează manual printr-o eliberare rapidă direct pe dispozitivul de blocare al containerului. Prin urmare, conducătorul auto trebuie să efectueze operațiuni manuale asupra vehiculului și în special să ajusteze manual șasiul la dimensiunea și poziția containerului.

Dar noul Box Liner eLTU 50 complet automat, care poate acoperi toate dimensiunile containerului și pozițiile utilizate în mod obișnuit în porturi, adică 20′ încărcat pe spate, 20′ pe mijloc, 2×20′, 40′ și 45′, permite preselectarea dimensiunii și poziției containerului pe un șasiu multifuncțional cu gât de lebădă, astfel încât să fie disponibil imediat șasiul de care este nevoie. Acțiunea se face din telecomandă, din cabina camionului, sau de la o cutie de comandă de pe șasiu, eliminând până la 30 de operațiuni de încărcare și descărcare pe zi și evitând posibile accidente. Deci volumele transportate cu șase șasiuri convenționale pot fi operate cu cinci astfel de modele de la Krone, ceea ce reprezintă o soluție și pentru criza de șoferi. Extensia spate este setată cu precizie în poziția corespunzătoare și blocată pneumatic cu ajutorul unui motor cu aer comprimat cu funcționare foarte lină, echipat cu un angrenaj și cu senzori cu turbină în mai multe etape. Iar încuietorile care nu sunt necesare sunt mutate în poziție de repaus. După ce containerul a fost plasat în poziție este blocat prin apăsarea unui buton, de exemplu din telecomandă, iar procesul de blocare, dacă a fost corect, este confirmat tot de pe telecomandă.

Pe podium au mai urcat VDL & D-TEC, cususpensia pneumatică MBS Omega, și Schmitz Cargobull, cu semiremorca având protecție antiîmpănare pentru feribot.