Ad
Ad
Ad

Heinz-Jürgen Löw a anunțat pe pagina sa de LinkedIn că a decis să demisioneze din funcțiile deSenior Vice President a Grupului Renault și de Șef al Diviziei de Vehicule Comerciale Ușoare, fără să precizeze însă motivele pentru demisie.

Heinz-Jürgen Löw a menționat că a avut „privilegiul să conducă divizia Renault de vehicule utilitare pentru mai mult de trei ani, timp în care compania a crescut semnificativ volumele de autovehicule vândute, cotele de piață și profitul, într-un context foarte provocator“.

„Am atins rezultate importante pentru a seta parcursul și am fost onorați să primim de două ori titlul International Van of the Year în 2022 și 2025. Noua generație Renault revolutionară de vanuri electrice Trafic, Goelette și Estafette E-TECH este în bloc-start și vom stabili o nouă bornă pe piața vehiculelor comerciale ușoare. Sunt foarte mândru că am luat parte la transformarea inegalabilă Renaulution și revenirea impresionantă a Grupului Renault“, a scris Heinz-Jürgen Löw pe pagina sa de LinkedIn.

Fără să dea detalii despre ce planuri de viitor are, Heinz-Jürgen Löw le-a mulțumit echipelor cu care a lucrat, clienților și partenerilor pentru încredere și suport și și-a exprimat încrederea că vor urma lucruri interesante atât pe piața de vanuri, cât și în viața sa profesională.

Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA) a anunțat primele informații oficiale privind înmatriculările de autovehicule din România pentru noiembrie 2024, pe baza datelor publicate de DGPCI (fosta DRPCIV) și prelucrate de specialiștii APIA.

Înmatriculările de autoturisme noi au fost în scădere cu 8,2%, față de noiembrie 2023, ajungând la 10.114 de unități.

Autoturismele „electrificate” au înregistrat scăderi de 10,2% și o cotă de piață de 26,5%, iar autoturismele pur electrice au scăzut cu -59% și au generat o cotă de piață de 4,9%.

Vehiculele comerciale ușoare s-au diminuat cu -13,4%, față de aceeași lună din 2023, atingând un total de 1.082 de unități.

135.514 de autoturisme noi au fost înmatriculate per total în primele 11 luni din 2024, în creștere cu +2,6% față de perioada similară din 2023.

În următoarele zile, APIA va publica versiunea extinsă a acestei analize, cu evoluția pe clase, motoare și mărci pentru noiembrie și pentru întregul an 2024, realizată cu ajutorul singurei platforme de raportare dinamică din industrie – CarS.