Ad
Ad
Ad
Ad

Bridgestone, lider global în domeniul anvelopelor premium și al soluțiilor de mobilitate sustenabilă, introduce noua anvelopă premium pentru dubițe în patru anotimpuri, Bridgestone Duravis All Season EVO. Cea mai recentă lansare Bridgestone înlocuiește Duravis All Season și este concepută pentru a oferi eficiență maximă pe tot parcursul anului pentru utilizatorii flotele de furgonete, de la livrările regionale până la cele urbane “last mile”, reducând, în același timp, timpii morți și costurile.

Alături de anvelopele de vară Duravis Van și de iarnă Duravis Van, noul Duravis All Season EVO completează gama Bridgestone de furgonete. Această anvelopă EV-ready oferă îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește kilometrajul, performanța pe carosabil umed și eficiența consumului de combustibil/energie în comparație cu predecesorul său. Dezvoltată cu tehnologia ENLITEN, noua anvelopă premium oferă un kilometraj cu 15% mai bun și o reducere cu 15% a rezistenței la rulare pentru o eficiență mai mare a consumului de combustibil/energie, comparativ cu predecesorul său.

De asemenea, Bridgestone Duravis All Season EVO oferă cea mai bună aderență pe teren umed din clasa sa, cu o eticheta UE de grad A. Cu marcajele fulgii de nea de munte cu trei vârfuri (3PMSF) și M+S, noua anvelopă este complet pregătită pentru iarnă.

Îmbunătățirile de performanță ale Bridgestone Duravis All Season EVO reduc semnificativ costul total de proprietate (TCO). Acestea sunt posibile prin integrarea tehnologiei ENLITEN, abordarea inovatoare a Bridgestone pentru dezvoltarea anvelopelor. În cazul noului Duravis All Season EVO, este introdus un polimer specific care crește rezistența la uzură – alături de distribuția optimizată a presiunii de umflare și rigiditatea îmbunătățită a modelului – pentru a permite o performanță mai bună la uzură și a îmbunătăți kilometrajul.

Noua anvelopă dispune, de asemenea, de o umplutură specială pentru îmbunătățirea performanțelor pe carosabil umed, pe lângă fante de volum mare de pe umăr pentru o mai bună drenare a apei și o nouă dispunere în formă de V pentru îmbunătățirea mobilității pe zăpadă. Eficiența sporită a consumului de combustibil/energie a anvelopei este permisă de utilizarea unui polimer care minimizează pierderea de energie, plus o nervură de protecție a peretelui lateral care reduce impactul coliziunilor pe borduri.

Integrarea tehnologiei patentate ENLITEN asigură, de asemenea, că Bridgestone Duravis All Season EVO este EV-ready. Aceasta înseamnă că, odată cu lansarea acestei noi anvelope, întreaga gamă Bridgestone de anvelope de vară, de iarnă și all-season pentru vehicule comerciale ușoare este acum complet EV-ready.

“Având în vedere că anvelopele all-season reprezintă segmentul cu cea mai rapidă creștere pe piața vehiculelor comerciale ușoare, Duravis All Season EVO vine să ofere șoferilor și operatorilor de flote încredere pe tot parcursul anului atunci când se confruntă cu provocările zilnice inevitabile”, menționează Stefano Sanchini, Vice President Consumer Replacement la Bridgestone EMEA. “Utilizatorii de furgonete și flote solicită durabilitate, robustețe și performanță pe tot parcursul anului de la anvelopele lor. Cea mai recentă anvelopă pentru furgonete a fost concepută pentru a oferi exact acest lucru – minimizând timpii morți și reducând costurile pentru ca flotele să funcționeze în siguranță în toate anotimpurile cu un singur set de anvelope.”

Anvelopa Bridgestone Duravis All Season EVO pentru camionete a fost dezvoltată în Europa și va fi lansată în ianuarie 2025. Anvelopa este disponibilă în 24 de dimensiuni, de la 15″ la 17″, inclusiv șase dimensiuni 10PR pentru sarcini mari.

Anul trecut, Opel a vândut peste 125.000 de vehicule comerciale ușoare la nivel global, înregistrând o creștere semnificativă de 41% a vânzărilor de vehicule electrice. Florian Huettl, CEO-ul Opel, și-a exprimat dorința de a continua acest succes, prezentând la IAA Transportation noi produse de ultimă generație, inclusiv premiera mondială a modelului Opel Movano HYDROGEN. La standul Stellantis Pro One C70 din pavilionul 13, Xavier Peugeot, Senior Vice President al diviziei de vehicule comerciale Stellantis, a dezvăluit gama puternică de vehicule comerciale a Stellantis și noile vehicule inovatoare ale mărcii Opel.

Punctul forte al gamei Opel a fost Opel Movano HYDROGEN. CEO-ul Florian Huettl a anunțat că, pentru prima dată, cel mai mare model din familia Opel LCV va fi disponibil ca vehicul electric cu pile de combustie pe hidrogen. După lansarea Opel Vivaro HYDROGEN în 2021, primul transportor pe hidrogen de la un producător de vehicule, introducerea Movano HYDROGEN a reprezentat un pas important în consolidarea ofertei Opel în domeniul vehiculelor pe hidrogen.

Noul Opel Movano HYDROGEN combină propulsia cu pile de combustie pe hidrogen și o baterie plug-in, oferind o autonomie de peste 500 km (WLTP) și posibilitatea de a fi realimentat în mai puțin de 5 minute. Aceasta este o soluție ideală pentru clienții care au nevoie să parcurgă distanțe lungi fără emisii locale și cu realimentare rapidă. Motorul electric furnizează 110 kW (150 CP) și un cuplu de 410 Nm, iar bateria litiu-ion de 11 kWh oferă suport la pornire sau la accelerare. De asemenea, sistemul recuperează energia de frânare și o stochează sub formă de electricitate în baterie prin intermediul motorului electric care funcționează ca un generator.

„Evident, noul venit moștenește toate virtuțile fraților săi cu baterie electrică și diesel.”

Echipat cu o gamă largă de tehnologii electronice avansate, Opel Movano se situează în topul segmentului său. Este unul dintre primele vehicule din clasa sa ce oferă rulare asistată de nivel 2. De asemenea, impresionează printr-un volum de încărcare de până la 17 metri cubi, menținându-și funcționalitatea ridicată în utilizarea zilnică, indiferent de tipul de motorizare ales.

„Noul Movano are tot ce-i trebuie pentru a satisface cerințele clienților noștri – chiar dacă aceștia trebuie să transporte un Rocks Electric”,

a precizat Huettl, dezvăluind în același timp următorul membru al gamei Opel la IAA Transportation.