Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Megafabrica Automotive Continental din Timișoara a produs 1.000.000 de unități ale sistemului multidisplay, o tehnologie avansată care integrează instrumente de bord tradiționale cu funcții inovatoare de navigație, multimedia și conectivitate. Acest sistem oferă o experiență interactivă și intuitivă pentru șoferi și pasageri, reprezentând un salt semnificativ în digitalizarea industriei auto. Performanța companiei confirmă rolul de pionierat al echipelor de cercetare, dezvoltare și producție din Timișoara, consolidând poziția fabricii în avangarda tehnologică.

Tehnologia cu design curbat, ecran tactil și asistență integrată prin cameră optimizează spațiul pe bordul vehiculului, simplificând interacțiunea șoferului cu funcțiile mașinii. Totodată, oferă o experiență fluidă, adaptată nevoilor actuale ale șoferilor.

„Inovația continuă a fost cheia succesului acestui produs, iar fabrica din Timișoara a demonstrat excelență în producția de înaltă precizie și eficiență. În spatele fiecărei unități produse stă o echipă de specialiști care au combinat tehnologia de ultimă oră cu un proces de fabricație riguros și atent controlat. Producerea unității cu numărul 1.000.000 este o reușită excepțională pentru noi toți. Aceasta confirmă dedicarea colectivă și hotărârea de a menține cele mai înalte standarde în industria automotive.”, a precizat Lucian Mărgineanu, Plant Manager al megafabricii automotive din capitala Banatului. 

Linia de producție asigură soluții avansate de învățare automată pentru a compara deciziile umane cu cele automate, optimizând procesele și facilitând integrarea roboților colaborativi. Acest sistem asigură eficiență și precizie în procesul de producție.

„Ne propunem să continuăm pe acest drum al inovației și să ne consolidăm contribuția la dezvoltarea industriei auto. Felicitări întregii echipe pentru această realizare și pentru contribuția semnificativă adusă la transformarea mobilității moderne!”, a adăugat Lucian Mărgineanu.

Compania Continental, fondată în 1871, dezvoltă tehnologii și servicii inovatoare pentru mobilitatea sustenabilă, oferind soluții sigure, eficiente, inteligente și accesibile pentru autovehicule, mașini, trafic și transport. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 41,4 miliarde de euro, iar în prezent are aproximativ 200.000 de angajați în 56 de țări.

Între 1999 și 2023, Continental a investit peste 2,3 miliarde de euro în România, unde operează în toate cele trei domenii de activitate ale companiei. Deține cinci unități de producție, patru centre de inginerie (în Timişoara, Sibiu, Carei şi Iaşi) și un centru de distribuție a anvelopelor în București. La finalul lui 2023, compania avea peste 20.300 de angajați, dintre care peste o treime sunt ingineri și informaticieni, și afirmă că își va continua extinderea în funcție de viitoarele proiecte.

Astăzi, platforma de e-commerce Dacia a marcat livrarea mașini cu numărul 10.000, comandate în acest an. Clientul a intrat în posesia unui Nou Duster Extreme, echipat cu funcții premium, precum aer condiționat automat, bare de pavilion modulare, cameră video pentru parcare și un sistem multimedia cu ecran de 10”.

Clientul D.C., un tânăr antreprenor din domeniul IT&Tech și posesor al unui model Duster din generația anterioară, a ales să comande noua sa mașină prin platforma de e-commerce Dacia. Acesta a optat pentru finanțare de tip leasing oferită de Mobilize Financial Services, beneficiind de multiple avantaje incluse în pachetul FlexBox, așa cum asistență rutieră, revizii la reparatorii autorizați și garanție extinsă.

Alegerea noului model Duster este justificată astfel de către client: „Mi-am dorit o mașină spațioasă, pentru deplasările zilnice, dar cu care să pot merge în weekend-uri pe teren accidentat, în zone montane, unde îmi place să evadez uneori, fără să-mi fac griji legate de calitatea drumurilor. Noul design a fost un mare plus, mașina arată foarte bine, sportiv și modern, iar interiorul e și el din altă ligă.”

Lansată în 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia (https://vanzari.dacia.ro) oferă un mod practic și rapid de rezervare și achiziție a vehiculelor, permițând clienților să acceseze stocuri reale și actualizate pentru toate modelele din gamă. Utilizatorii pot rezerva o mașină plătind o taxă de 500 de euro, urmând ca diferența de preț să fie achitată la livrare, sau pot opta pentru plata integrală online. În 2024, numărul plăților integrale online a crescut de cinci ori față de 2023, modelul Logan fiind cel mai comandat.

Platforma de e-commerce Dacia este un element central al strategiei de digitalizare a mărcii, axată pe îmbunătățirea și simplificarea relației cu clienții. În 2024, aceasta a fost extinsă pentru a permite configurarea și lansarea în fabricație online a anumitor modele, precum și accesarea 100% online a finanțării prin Mobilize Financial Services. În ultimii ani, Dacia a dezvoltat aplicații, precum MyDacia, care oferă diverse servicii, și Dacia AR, ce utilizează realitatea augmentată pentru a permite utilizatorilor să vadă modelele Dacia la scară naturală și chiar să intre, virtual, în vehicul. Mai multe informații sunt disponibile pe platforma oficială, E-Commerce Dacia pe https://vanzari.dacia.ro.