Jeep a înregistrat o creștere pe piața europeană la finalul lui septembrie 2024, în conformitate cu tradiția sa de a oferi vehicule versatile. Astfel, înmatriculările au atins 100.700 de unități, reprezentând o creștere de 3,5% față de anul precedent. Cota de piață a Jeep pe segmentul autoturismelor a ajuns la 1%, o creștere de 0,03 puncte procentuale comparativ cu aceeași perioadă din 2023.
“Suntem încântați să anunțăm că vânzările Jeep în Europa au depășit 100.000 de vehicule, demonstrând că angajamentul nostru de a oferi un brand care întruchipează libertatea și aventura se bucură de mare succes. Aceste rezultate impresionante ilustrează capacitatea noastră de a ne adapta la diverse piețe.”, a declarat Eric Laforge, șeful mărcii Jeep în Europa. “Primirea remarcabilă a Jeep Avenger, primul nostru SUV complet electric, este o dovadă a spiritului nostru inovator și a atractivității distincte a vehiculelor noastre. Nu numai că reflectă angajamentul nostru față de sustenabilitate, dar întărește și promisiunea noastră de «Libertate de alegere» cu oferta noastră diversificată, ceea ce ne va consolida amprenta în Europa cu viitoarea versiune Avenger 4xe.”
Din cele aproape 50% de volume înregistrate în afara Italiei, cele mai semnificative rezultate au fost marcate în Franța, cu 9.000 de unități înmatriculate – o creștere de 61% față de anul trecut – și o cotă de piață de 0,6% (în creștere cu 0,2 puncte procentuale față de anul precedent).
Marea Britanie a numărat peste 6.000 de înmatriculări, cu o creștere de 155% față de anul anterior și o cotă de piață în creștere de 0,3%, reflectând o creștere de 0,2 puncte procentuale. În Țările de Jos, înmatriculările au urcat cu 81% față de 2023, iar cota de piață a crescut cu 0,3 puncte procentuale, până la 0,7%.
Jeep Avenger se află chiar sub podiumul B-SUV-urilor 100% electrice în 29 de țări din UE, fiind pe locul al treilea în Franța și Țările de Jos (YTD august 2024). Pe o piață-cheie precum Italia, unde marca Jeep deține o cotă de piață de 4,5% în sectorul autoturismelor, Avenger este cel mai bine vândut SUV în general în primele nouă luni ale anului, pentru toate motorizările, și ocupă locul al treilea în topul celor mai bine vândute modele în sectorul autoturismelor în Italia.
Primul SUV 100% electric al mărcii, Jeep Avenger este disponibil, de asemenea, cu o versiune e-Hybrid cu transmisie automată pe lângă un motor pe benzină eficient de 1,2 litri cu 100 CP, cu transmisie manuală, în așteptarea modelului hibrid 4xe cu tracțiune integrală, care oferă “Libertate de alegere” maximă pe orice teren.
Datorită acestor caracteristici, a câștigat încrederea unor clienți de prestigiu, printre care se numără companii, precum Ernst & Young și Stedin din Țările de Jos și Orange din Franța, care au cumpărat cantități semnificative din versiunea electrică pentru programele lor de închiriere sau serviciile lor de întreținere. În cele din urmă, Avenger a câștigat licitații din partea agențiilor guvernamentale italiene, cum ar fi serviciul de pompieri, Carabinieri și Guardia di Finanza, pentru un volum de peste 1.200 de unități.
IVECO, în parteneriat cu dealerul Eurospeed, organizează un eveniment pentru prezentarea celor mai noi vehicule, Model Year 2024. Evenimentul va avea loc între 30 septembrie și 1 octombrie la sediul Eurospeed din Strada Humorului, Șcheia, Suceava, și va fi deschis publicului între orele 9:00 și 18:00. Participanții pot explora modelele IVECO Daily și IVECO S-Way și au oportunitatea de a testa performanțele acestora în cadrul unor sesiuni de test drive.
„Astăzi marcăm primul eveniment din seria lansărilor oficiale pentru gama Model Year 2024 în România. Eurospeed, dealer IVECO din 2016, are o experiență de peste 20 de ani în comercializarea, întreținerea și reparația vehiculelor comerciale grele specializate, având în portofoliul lor clienți de top, lideri de piață în segmentele lor de activitate.”,
a declarat Andrei Gagea, Country Manager IVECO România.
Noul IVECO Daily este recunoscut pentru versatilitatea și eficiența sa, având un bord digital complet, sisteme avansate de asistență și un design ergonomic care prioritizează confortul. De asemenea, este ideal pentru transporturi dificile și sprijină productivitatea afacerilor prin conectivitate avansată și o experiență de condus superioară. IVECO S-Way aduce îmbunătățiri importante în reducerea consumului de combustibil cu până la 10%, datorită aerodinamicii optimizate și noilor motorizări. Totodată, include sisteme de siguranță de ultimă generație și un interior complet redesenat pentru o experiență premium. Publicul este invitat să participe la acest eveniment pentru a explora noile tehnologii și a beneficia de sesiuni personalizate de test drive.
„Eurospeed este lider de piață în zona pe care o reprezentăm, cu o cotă de peste 24%. Derulăm în momentul de față o investiție importantă de aproximativ 1.000.000 de euro pentru dezvoltarea capacității de service, ceea ce ne va permite să creștem cu 30% această capacitate, răspunzând astfel mai bine cerințelor clienților noștri.”,
a precizat Ionuț Pavăl, Director de Calitate și Marketing al Eurospeed.
IVECO România își consolidează angajamentul față de inovație și excelență, oferind soluții de mobilitate eficiente și sustenabile. Portofoliul său divers include modelele Daily, eDAILY și gama de vehicule medii și grele, precum Eurocargo, IVECO S-WAY, X-WAY și T-WAY, urmașul legendarului TRAKKER. Astfel, IVECO rămâne un partener de încredere pentru companiile din România, oferind soluții adaptate fiecărui sector industrial.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit