Furnizorul european important de servicii și soluții de plată B2B pentru transportul rutier, DKV Mobility și-a extins rețeaua de încărcare pentru vehicule electrice. Clienții DKV pot acum utiliza cardul DKV Card +Charge pentru a încărca vehiculele electrice în aproximativ 1.300 de puncte de încărcare publice din rețeaua EDEKA, disponibile în locații atractive din Germania. Aceste noi puncte de încărcare pot fi găsite prin aplicația DKV Mobility sau prin planificatorul de rute online DKV Maps.
DKV Mobility oferă una dintre cele mai mari rețele de încărcare pentru vehicule electrice din Europa, cu aproximativ 806.000 de puncte de încărcare, dintre care 150.000 sunt localizate în Germania, reprezentând 99% din întreaga rețea din această țară (date valabile din iulie 2024). Rețeaua este susținută tehnic de platforma GreenFlux, o filială a DKV Mobility. Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul www.dkv-mobility.com.
„Suntem încântați să putem oferi clienților noștri un serviciu și mai bun prin integrarea ofertei de încărcare EDEKA în rețeaua noastră”, a precizat Sven Mehringer, Managing Director Energy & Vehicle Services la DKV Mobility. „Punctele de încărcare EDEKA se află în locații atractive și oferă clienților noștri flexibilitate și confort, deoarece aceștia își pot încărca vehiculul în timp ce își fac cumpărăturile la fața locului, de exemplu.”
La 20 de ani de la lansarea primei generații Logan, Dacia anunță o nouă serie limitată, intitulată „Logan XX”. Această ediție aniversară a sedanului din segmentul B este complet echipată și se distinge prin elemente grafice care evidențiază numărul 20 în cifre romane.
Designul acestora este inspirat de modelul repetitiv din „Coloana Infinitului” a lui Constantin Brâncuși. La exterior, aceste detalii se regăsesc sub forma unor stickere în partea inferioară a portierelor din spate, pe carcasele oglinzilor retrovizoare și la baza capotei portbagajului. La interior, tema aniversară este prezentă pe consola centrală, pragurile ușilor și spătarele scaunelor din față.
Seria limitată Dacia Logan XX include jante din aliaj Randia, carcase negre pentru oglinzile retrovizoare și o antenă de tip coadă de rechin. Clienții pot alege între trei culori de caroserie: Arctic White, Cedar Green și Schiste Grey, precum și opțiunea unei caroserii bi-ton cu plafon negru, o noutate pentru Dacia. Logan XX este disponibilă pentru comandă în rețeaua de agenți autorizați Dacia, cu două motorizări: TCe 90 la 16.000 euro și Eco-G 100 la 16.300 euro. Primele livrări sunt programate pentru jumătatea lui octombrie.
Dacia a început în septembrie 2004 livrarea primei generații Logan în România, iar în decurs de mai puțin de patru luni au fost vândute peste 20.000 de unități, depășind cu mult estimările de vânzări ale mărcii. Din 2005, Logan a devenit cel mai vândut model din țară, menținându-și acest titlu pe parcursul celor trei generații lansate până în prezent. În două decenii, Logan a fost produs în peste 1.280.000 de unități, cu aproximativ 585.000 de unități vândute în România și 695.000 pe piețele internaționale.
Lansat inițial ca sedan cu două motorizări pe benzină de 75 și 90 CP, Logan a fost extins în diverse versiuni, inclusiv Break (Logan MCV I și II), furgon ușor (Logan VAN) și Pick-Up. Vânzările totale se apropie de 2 milioane de unități, dintre care 1,28 milioane sunt versiuni sedan. Prima generație Logan a câștigat premiul AutoBest 2005, iar a doua generație a fost desemnată „Mașina Anului 2013 în România”. Actuala generație Logan, lansată în 2020, a câștigat titlul „Mașina Anului 2021 în România” acordat de Asociația Presei Auto din România (APAR).





02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit