Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
După câțiva ani dificili din cauza pandemiei, timp în care mai mulți carosieri de tradiție din Spania au falimentat, piața iberică și-a revenit spectaculos, astfel că marii producători și cei care au supraviețuit perioadei dificile abia dacă mai fac față cu livrările. Târgul de autobuze și autocare FIAA Madrid, organizat la finele anului trecut, a […]

Conținut restricționat

Cumpară unul din abonamentele noastre pentru a avea acces la toate informațiile imediat sau fă-ți cont pentru a vedea articolele mai vechi de 3 luni.

Abonează-te

Volvo Buses a semnat o scrisoare de intenție (LOI) cu carosierul spaniol Sunsundegui pentru producția sub licență a autocarelor Volvo 9700 și 9900. Producția este planificată să înceapă de anul viitor, iar primele unități vor ajunge la clienți în 2025.

Scrisoarea de intenție reprezintă următorul pas în strategia anunțată de Volvo Buses pentru piața europeană, respectiv de a se axa doar pe producția de șasiuri, lăsând construcția suprastructurii în seama colaboratorilor externi. Parteneriatul cu Sunsundegui urmează LOI încheiată de Volvo cu MCV, carosierul indian urmând să asambleze gama de autobuze electrice urbane și interurbane. Modelul etajat Volvo 9700 DD va continua să fie produs împreună cu Carrus Delta, iar construcția de șasiuri va rămâne la fabricile din Borås și Uddevalla ale Volvo Buses.

„Sunsundegui este un partener important pentru Volvo Buses, având capacitatea de a răspunde tuturor exigențelor clienților europeni.

Împreună suntem încrezători că vom dezvolta o gamă de autocare premium care va domina industria de profil”, a declarat Dan Pettersson, SVP, Volvo Buses. Sunsundegui a dezvoltat până acum numeroase modele de autocare pe șasiu Volvo, comercializate sub brand-ul propriu. Acum, LOI vizează producția modelelor Volvo 9700 și 9900 pe noua platformă lansată de constructorul suedez în 2022.