Volvo Romania ofera anul acesta clientilor romani o configuratie speciala de camion FH pentru distante lungi, imbracata intr-un pachet nelimitat de posibilitati, care atrage prin aspectul impunator, confortul de nivel inalt oferit soferului – atat de important pe fondul lipsei de forta de munca in domeniu, si care ii permite sa fie si concentrat, si odihnit, si plin de energie – si valoarea foarte buna pentru utilizator datorita calitatii si fiabilitatii componentelor. Pachetul Unlimited include o personalizare a camioanelor din punct de vedere grafic si al imaginii, disponibila in intreaga Europa, dar cu un continut adaptat in Romania astfel incat sa contina, pe langa produsul in sine, serviciile complete cerute de clienti: finantare, contract de service, Dynafleet si training pentru soferi.
Volvo Romania si-a obisnuit clientii sa propuna la fiecare inceput de an o campanie promotionala adaptata solicitarilor acestora, cu scopul de a oferi, intr-o anumita perioada si cu limite legate de volum, preturi mai avantajoase pentru intregul pachet, comparativ cu un camion similar comandat in afara campaniei si cu serviciile similare din campanie.
Asa cum puncteaza Alexandru Santamarian, director comercial Volvo Trucks Romania, in ultimii ani specificatiile au fost gandite mai ales cu accent pe optimizarea consumului de carburant, dar in afara de asta au fost adaugate la fiecare editie caracteristici, functii si servicii noi care sa sustina si eficienta in exploatare pe termen lung. „Practic, de fiecare data am adaugat ce aveam mai performant din oferta noastra. Propunem o configuratie asa-zis standard, care asigura o exploatare eficienta, siguranta si confort pentru sofer, dar configurarea camioanelor si alegerea elementelor optionale le pot face clientii, in functie de nevoile lor si de tipul de transport efectuat, astfel incat, asa cum arata si numele campaniei, sa le oferim posibilitati nelimitate in ceea ce priveste personalizarea vehiculelor, dar si avantajele pachetului complet.“
Vanzarile de camioane din Romania au mers bine din ianuarie pana in iunie, asa cum apreciaza Peter Eriksson, CEO Volvo Romania, „din cauza ca urma sa intre in vigoare obligativitatea echiparii cu tahograf inteligent. Dar in a doua jumatate a anului s-a observat o corectie“, si astfel pana final de 2019 urma sa se ajunga la 6.800 de inmatriculari, valoare aproximativ similara cu cea din 2018 insa cu un ritm inegal in cele doua semestre. Nu este o criza, mai puncteaza reprezentantul Volvo Romania, ci o corectie care apare in mod natural dupa cativa ani de crestere si care se va materializa si in 2020 intr-o scadere cu 10 20% a pietei romanesti de vehicule grele. Compania este pregatita cu vehicule mai avantajoase din punct de vedere al costului total de operare, cu o retea mai extinsa de service si cu introducerea creditului in oferta sa de finantare.
Volvo Romania nu a profitat de cererea mai mare din prima parte a anului trecut, deoarece nu a avut stocuri, in primul rand pentru ca de obicei nu produce decat pe baza de comanda si in al doilea rand pentru ca era dificil de calibrat productia si livrarile astfel incat sa te Incadrezi cu Inmatricularea vehiculelor pana pe 15 iunie. „Si asta se vede in inmatricularile noastre din primele luni ale anului. Dar apoi, in timp ce unii competitori au scazut semnificativ vanzarile, noi am recuperat.“
Peter Eriksson nu se arata Ingrijorat de faptul ca piata se afla intr-o etapa de scadere, considerand ca este normal dupa cinci ani de crestere si in contextul discutiilor despre Pachetul Mobilitate. „Trebuie sa fim atenti la aceste semnale, dar nu sa facem o drama din ele, deoarece nivelul inmatricularilor inca este bun.“
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit